6

487 20 0
                                    

Ma trezesc dimineata si cand sa ma scol dau de doua brate care ma tin strans de talie. Era Domink. Imi amintesc vorbele spuse de el si ma ridic usor din pat ducandu-ma la baie unde imi fac rutina de zi cu zi.
Apoi ma duc in camera si cand sa ies pe usa o voce ragusita ma opreste.
-Unde pleci, iubire? Mai ramai!
-Ma duc sa mananc.
-Vin si eu cu tine.
Se ridica din pat si se duce la el in camera care nu stiu care este si dupa cateva minute vine imbracat cu o pereche de blugi negri si un tricou albastru inchis, iar parul negru ii este ciufulit.
-Sunt gata iubito!
-Si eu. De jumatate de ora. Ce naiba ai facut atat la tine in camera?
-M-am facut cel mai atragator barbat de pe pamant.
-Probabil cel mai ipocrit. Spun eu in soapta.
Dupa ce iese pe usa il aud iara.
-Sa sti ca te-am auzit frumoaso si de mine nu scapi.
-Cimpanzeu fara minte in cap.
-Si acum te-am auzit! Vino adota. Eu sunt deja jos!
Ma duc jos si intru in bucatarie si ma apuc sa fac niste clatite.
-Nu stiam ca gatesti.
-Nu prea sti nimic desi o sa faci 2000 de ani peste cateva saptamani.
-Adica sunt batran, ha? Las ca vezi tu.
Ne punem la masa si dupa cateva sesiuni de laudat, laude venite de la el pentru mine mergem si ne plimbam in gradina  printre trandafiri.
-Un buchet de flori pentru cea mai minunata fata din lume.
-Mersi Dominik.
Mergem in camera unde incepe sa ma gadile.
-Asta pentru ca ai ras de mine astazi.
-Gggata. Te roggg D-Dominik. Nu ma mai gadila. Sti ca nu suport!
Dupa vreo 5 minute se opreste invelindu-ma cu patura si luandu-ma in brate. Unde dupa putin rimp intru in lumea minunata a viselor. Inca nu pot sa cred ca m-am indragostit de un vampir si un vampir de mine. Din cate am aflat trebuie sa invat sa-mi controlez puterile.
,,Sunt intr-o padure intunecata si din departare se vede o lumina. Ma indrept spre ea si o vad pe bunica.
-Bunico?
-Da Emma. Eu sunt. Pot comunica cu tine in vis. De saptamana viitoare trebuie sa ne intalnim la marginea padurii sau in poligonul castelului ca sa inveti sa-ti folosesti puterile. La revedere scumpo.
-La revedere! "

Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum