Ma trezesc razele soarelui care intra pe fereastra, mai bine zis usile uriase ale balconului. Imi fac rutina zilnica si ma duc in sufragerie unde Mara imi spune ce sa fac. Vai ce mare este castelul asta. De aceea urasc eu vampirii, sunt prea fitosi. Ce as vrea sa nu muncesc. Mai bine zis in tot castelul.
Nici eu nu as vrea
Am auzit iar vocea aceea. Este a lui Dominik.
Nu imi mai intra in cap pramatie.
-Cum mi-ai zis? A ajuns imediat langa mine. Perfect Emma. L-ai suparat.
-Sti ceva? Eu nu muncesc pentru tine nici moarta. Si da ai auzit bine. Eu am fost crescuta ca sa fiu idependenta. Ai inteles? Eu acum ma duc in camera mea. Nu imi pasa mie ca esti tu regele care face pe dragutul. Pentru mine ati fost si veti ramane niste MONSTRII.
Si fug la mine in camera unde dau de David pe balcon.
-Vreau sa merg in gradina. Singura.
-Dar.. Fratele meu a zis...
-Nu ma intereseaza ce a zis fratetu. Eu ma duc singura.
Ma ia in brate si ma lasa jos plecand. Ma plimb pana ajung la o poarta care duce afara din regat. Perfect! Sansa mea. Imi pun o bariera mintala si plec de aici cat pot de repede. Ies cand pasnicii nu sunt atenti si alerg in padure. Ce incopetenti!***
Merg prin aceasta padure de cateva ore bune. Oricum cred ca mintea imi face vedenii, pentru ca vad o casa la cativa metri de mine. Chiar este o casa. Dar ce cauta in mijlocul padurii?
Ma duc spre ea si bat la usa si imi deschide o femeie care pare surprinsa.
-Emma? Tu esti?
-Da. Ne cunoastem? Nu va suparati da pot ramane in seara asta la dumneavoastra.
-Desigur draga mea. Intra o sa-ti spun ceva foarte important. Ia loc pe canapea.
-Ok.-Emma. Eu sunt bunica ta. Stiu ca sunt tanara dar sunt vrajitoare si de aceea. O sa-ti spun tot ce doresti sa aflii.
-Ascult! Zic eu calma, iar asta ma surprinde. Dar mama? Sau tata?
-Tatal tau a fost om iar mama ta este fiica mea. Iar tu esti cea care poate controla elementele. Din cate stiu eu tu poti controla apa si pamantul.
-O Doamne! Eu care credeam ca sunt o fiinta normala.
-Nu te speria draga mea. O sa fiu alaturi de tine mereu. Bine?
-Bine.
-Vrei sa bei un ceai?
-Da, multumesc.Dominik pov
Unde esti, unde esti? Mor aici de grija. Il omor pe David, il omor. Cum a putut sa o lase singura? Cum? Trebuia sa-i zic ce simt. Am gresit ingrozitor.
-DAVID!!! urlu eu cat ma tin plamanii.
-Ceai de urli?
Ma duc la el si ii dau un pumn in obrazul drept si cand se ridica in cel stang.
-Au gasit-o?
-Nu.
-Vai de capul meu ce incopetenti. Unde este sufletul meu pereche?
-Ce ai spus? Ea este sufletul tau pereche? Nu pot sa cred. Deasta te comporti asa.
Ma duc ,il tin de cap si ii rup gatul desi o sa se trezeasca.
-Ba sa crezi.Ies val vartej pe usi si dau cu ele si cred ca aproape au iesit din balamale. O sa o gasesc si in gaura de sarpe daca este nevoie. Cand am pasit inafara castelului am luato prin padure.
***
-Emma! Emma! Emma!
Tip asa de cateva ore bune incontinuare. Unde ar fi putut sa se duca fata asta? Ajuns in inima padurii simt un miros cunoscut. Emma. Vrajitoare nenorocita, te omor daca te-ai atins de un singur fir de par de-al ei.
Ma duc si sparg usa unde spre mirarea mea Emma sta de vorba cu vrajitoarea.
E:Ce cauti aici? Ai venit sa-ti ei sluga inapoi?
D:Emma nu este adevarat. Te rog ascultama!
E:Pleaca!
D:Nu!
Ce se intampla? Emma este inconjurata de o sfera de foc, aer, apa si pamant. Ea este stapana elementelor. Regina? Trebuie sa fac ceva pana nu se raneste singura. O sai spun adevarul.
D:Emma! Eu... eu te iubesc. Te-am iubit de cand te-ai nascut. Cand te-am vazut prima oara erai in bratele unei asistente si atunci mi-am dat seama dupa cum ne priveam ca tu esti aleasa mea, sufletul meu pereche. Te iubesc Emma! TE IUBESC! Te iubesc cum nu am iubit pe nimeni in viata mea. Imi pare rau pentru ce ti-am facut. Imi pare nespus de rau.
Atunci se opreste. Si cade in bratele mele.
-Ai spus toate astea ca sa ma opresc?
-Nu. Nu am spus ca sa te opresc. Ti-am spus adevarul Emma. Hai acasa.
-Bine.O iau tip mireasa in brate si in cateva minute suntem la castel. Unde ne asteapta crizatul de fratemiu.
-Sau intors porumbeii! Ce minune. Nu puteai sa-mi zici sa tac si sa nu imi rupi gatul? Hai acum, serios!?
-Nu te mai vaicarii atat. Noi suntem obositi fata de tine. Deci, noapte buna!
-Noapte buna, David!
-Noapte buna!Dupa ce facem amandoi un dus ne bagam in pat unde adorm imediat cu ea in bratele mele.
CITEȘTI
Emma si Vampirii
VampireCand o simpla fata isi cunoaste stapanul si afla ca ea nu este cine credea ea cu adevarat. Dar puterea pe care o ascunde iese la iveala ea este de neoprit. Oare ea este sufletul pereche al regelui vampirilor sau al fratelui sau?Pe cine dintre frat...