Emma pov
,,Ding-dong"
Perfect! Cand visam si eu frumos ma deranjeaza cineva. Este ore 6 dimineata. Cine sa fie la ora asta?
,,Ding-Dong"
-Vin,vin! Tip din toti plamanii.
Sper sa nu fie vreun criminal in serie sau vreun hoț psihopat sau vreun nebun de la spital.
Cand deschid usa raman uimita.
-Cu siguranta nu sunt criminal, hot sau vreun nebun de la spital.
-David!?
-Chiar eu.
-Nu imi mai citi gandurile, psihopatule!
-Si mie mi-a fost dor de tine.
-Da, da. Ce mai vrei O'Conner?
-Ce iubire? Nu ti-a fost dor de mine?
-Nu. Fericit?Vino!
-Aaaa...
-Ce?
-Nu prea pot intra, stii?
-Bine, bine. Intrati printule David.
-Multumesc my lady.Sper ca nu am facut o greseala invitandu-l in casa. Ii fac semn sa se aseze pe canapea si eu ma duc la bucatarie sa imi fac ceva de mancare. Cum naiba de a venit asta aici? Daca vrea sa vin la castel eu nu ma mai intorc acolo nici moarta. Sa fie clar. Pentru ca daca m-as intoarce si as da nas in nas cu Dominik nu sar termina fara vre-o cearta. Dar intrebarea care ma framanta este:Ce cauta David aici?
-Mai stai mult acolo? Se aude vocea insuportabilului meu prieten.
-Da ce e treaba ta!? Mie una imi este foame.
Cand ajung in living ce sa vezi. David sta intins pe canapea cu picioarele pe masa.
-Jos picioarele de pe masa mea de sticla ca te tai in doua!
-Ho crizato! Ca n-am facut nimic rau.
Spun o vraja si el este imediat pe jos urland de durere si implorandu-ma sa ma opresc.
-Emma. Oprestete!
-Bine. Acum. De ce ai venit?
-Fratele meu a facut o mare greseala sa te dea afara din castel.
-Se numeste alungat. Sa sti ca nu...
-Nu o sa mai mergi acolo. Dar o sa vii cu mine.
-Unde ma rog?
-Am o casa in orasul vecin. Sunt sigur ca nu iti place sa stai singura si fara aparare in acest loc.
-Nu stiu ce sa zic.
-Te rog. Accepta. Si eu am plecat de la castel. Oricum nu-l mai suportam. Deci?
-Nu mai face fata aia de catelus trist.
-Te loggg.
-Bine, bine. Stai sa-mi fac bagajul.
-Ok.Dupa ce imi termin bagajul urc in masina lui si o luam din loc. In masina a fost cea mai mare liniste din lume.Pana parcheaza masina si raman uimita la ce am in fata ochilor.Este...
CITEȘTI
Emma si Vampirii
VampireCand o simpla fata isi cunoaste stapanul si afla ca ea nu este cine credea ea cu adevarat. Dar puterea pe care o ascunde iese la iveala ea este de neoprit. Oare ea este sufletul pereche al regelui vampirilor sau al fratelui sau?Pe cine dintre frat...