24. Bölüm ~ Basılmak❤

8.8K 644 138
                                    

Fatoş soğuk bakışlarını atarak kıza bakıyordu. Cevap vermedi. Gözlerine uzun uzun baktıktan sonra nihayet cevap verme gereksinimi duydu.

-"Niye yanımıza gelip bunu söyleme gereksiniminde bulunuyorsun?" Boş sandalyeyi çekip oturduğunda Rabia'nın gözleri haddinden fazla karardı.

-"Sana otur diyen oldu mu?" Kız umursamazca Fatoş'a bakmaya devam ediyordu. Omuzlarını silkeledi.

-"Ben buraya seninle konuşmaya geldim Fatoş." Tek kaşını kaldırıp soğuk bakışlar atıyordu bu kendini beğenmiş kıza. Sinirli bir insandı ama sabırlıydı da. Son demlere kadar beklerdi Fatoş ve eğer canı darlanıyorsa sonunda karşısındaki kişiye alev topu gibi patlar yakardı.

-"Neden?"

-"Cevabım basit. Onu seviyorum." Fatoş'un elleri bir an yumruk oldu masanın üstünde. Başka birinin Serkan'a karşı bir şeyler hissetmesine tahammül edemiyordu.

-"Eeee.?"

-"Nasıl tanıştınız?"

-"Bu seni ilgilendirmiyor." Fatoş yumruk olduğu elini açıp avucunu masaya yasladığında alyansı ve tek taşını gördü Ceylan. İşte buna oldukça şaşırmıştı. Fatoş'un yalan söylediğini zannediyordu. Hafiften kaşları kalktı.

-"Demek gerçekten nişanlandınız." Fatoş gururla elini kaldırıp yüzüklerini karşısındaki hoşlanmadığı kıza gösterdi.

-"Evet. Bak." Elini inadına kızın önüne önüne getirdi ve tabiri caizse gözüne gözüne soktu.

-"Anladım." Ceylan'ın morali bozuldu bu duruma. Serkan'dan vazgeçememişti. Onu bir şekilde etkilerim diye düşünüyordu ama düşüncelerinde yanıldığını geç anladı. O sırada Fatoş' da gözleriyle kızın hareketlerini tartıyordu. Ve aklına başka bir konu geldi. Acaba Serkan'la ne kadar yakındılar. El ele gezdiler mi? Onu öptü mü? Fatoş'un gözleri kızın dudaklarına kaydı. Vücudunu bir kıskançlık dalgası aldı. Dişlerini istemsizce sıktı. Bilinmezliklerden nefret ediyordu nefret...

Onlar bu şekilde masanın etrafında otururken Rabia gizli gizli whatsapp grubuna mesaj yazdı.

-"Kızlar acil gelin burada yolunacak bir kız var." Asena cevap yazdı anında.

-"Neden? Ne oluyor?"

-"Serkan'ın eski kırığı geldi. Dingonun ahırına dalar gibi izinsiz oturdu yanımıza. Fatoş'u delirtmeye uğraşıyor." Bunu demesi yetmişti. Ceren anında mesaj attı.

-"Hemen geliyoruz. Fatoş'u yedirmeyiz. Yürüyün kızlar." Tabi Asena ve Beyza Ceren'in bu kavgacı hareketine gözlerini devirdi. İki sakin kız ona uydu ve buluşarak kafeye geldiler. Tabi içeri girerken Atalay ve Alparslan onları aracın içinden izliyorlardı.

-"Oha lan bu benimki değil mi? Ne işi var burada?" Atalay şaşkınca bakarken Alparslan o sırada Asena ile mesajlaşıyordu. Etrafını gördüğü yoktu. Atalay sinirle kafasına bir tane geçirdi.

-"Ulan baksana. Seninki de orada." Alparslan başını kaldırıp baktığında Asena'nın gerçekten oraya girdiğini gördü.

-"Ne işi var lan Asena'nın burada." Hamza'ya da laf atmadan duramadı Atalay.

-"Senin ki de orada Hamza Bey." Hamza hızla gözlerini açmış ve camdan Beyza'nın içeri girişini izlemişti. Üç kız bir hızla içeri girerken kendi adamlarının orada olduklarından haberdar değildi. Rabia çağırınca apar topar gelmişlerdi ama bunları öğrendiklerinde üçü de Rabia'nın saçını başını yolabilirdi. Zira Asena Alparslan'a 'yurttayım yatıyorum' demişti. Ee tabi Serkan'ın eski kırığını dövmeye gidiyorum diyemezdi. Zaten görevde nereden anlayacak diye düşünmüştü. Ceren'de Atalay'a'yurttayım markete gideceğim birazdan' diyerek yalan söylemişti. Beyza ise... Onun yalan söylemesine gerek yoktu. Zaten sadece yatmadan önce konuşuyorlardı telefonda. Haber vermedi. Üçü içeri girdiğinde yan masadaki çevikçilerin gözü onlara kaysa da sonra kendi işlerine geri döndüler. Fatoş'ların olduğu masaya yöneldiklerinde Ceren ve Asena yan masada oturan yurttaki arkadaşlarını gördü. İki kız birbirine baktılar 'bunların burada ne işi var?' dercesine. Kızlar onlara el sallayınca ikisi de ellerini sallayıp masaya yöneldiler. Ama masada gördükleri kişi ile şaşkına döndüler. Ceylan'da arkasını döndüğünde Ceren ve Asena'yı görünce şaşırdı.

Beni Sever Misin? (Çevikçi Serisi-2)🇹🇷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin