Sabah uyandığım zaman başım çok kötü ağrıyordu.
Ne ?! Olamaz ! hayır ! Gözlerim bana ihanet ediyor dimi ? Evet evet gözlerim bana ihanet ediyor çünküü yanımda yarı çıplak bir baran yatıyor. Gözlerimi kapattım ve başımı sağa çevirip baran'ı çağırmaya yada dürtmeye başladım. "Baran ?" ses yok "Baran ?" yine ses yok. hayvan kalkmıyorda ! Sen kalkma baran bey bende sana sabah şakası yaparım o zaman. "Baran Kalk Bebek Geliyor Baran Ahhh" baran hemen yataktan fırladı ve bana telaşla "Tamam hemen hastaneye gidelim" dedi. Ben kahkaha atıyordum bana yastık fırlatttı ve "İntikamım çok acı olucak !" dedi bende ona Hakan Hepcan'ın 'cocumuyo' taklidini yaptım. Ben bunu yapınca bana yastık fırlattı bende tam ona yastık fırlatcaktım ki lanet kapı çaldı. Hemn yatağa yattım ve yorganı üzerime çektim. Baran üstünü giyinince kapıyı açtı ve içeri bir oğlan girdi. Yorganın altından çaktırmadan bakıyordum ama bu oğlanı hiç görmemiştim. Çocuk baranla tokalaşdıktan sonra "Bu kızdan uzak dur kardeşim" dedi baran ise "Olmuyor" dedi. Baranda'da ne kadar kardeş var. Herkezde sülale baranda kardeş abicim ya .... Neyse çocuk barana kızarak "bu abi'nin hakkı ! Emanete ihanet edilmez !" dedi been yataktan fırlayıp yada hortlayıp "Ben Kimse'nin Hakkı Değilim !" dedim. Oğlan bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu baran da kulaklarını elleri ile kapatıyordu bende ona dönüp "Ellerini Kulaklarından Çek Baran !" dedim baran bana dönüp "Bağıracak mısın ? Ona göre" dedi bende ona "Bağırmıyacağım" dedim baran ellerini kualklarından çekerek "Bağırmayacağım derken bile bağırıyorsun" dedi bende kahkaha atmaya başladım. Ben kahkaha atınca çocukda attı ve üçümüz kahkaha atmaya başladık sonra ben baran'a döndüm ve "Baran herşeyi anlatır mısın bana ?" dedim bilmek benimde hakkım dimi yani ?. Ben bunu sorunca baran'ın hemen yüzü asıldı o çocuğunda. Baran bana bakarak "ben çıkıyorum sen anlat serkan" dedi ve kapıyı hızlıca çarpıp çıktı. Yerimden sıçardım diyebilirim o kadar şiddetliydi yani. Ben çocuğa döndüm ve "Anlat bakalım serkan bey" dedim o da beni yatağa oturttu ve karşıma geçti. "Baran'ın babası ali bey seni kaçırdı çünkü oğlu ile evlendirmek için" dedi. Ben hemen ayağa kalktım ve bağırarak "Baran İle Mi Evleneceğim ? Allah Oy Oy" diye oynamaya başladım. Çocuk benim kolumdan tuttu ve yatağa tekrar oturttu "Hayır ! BARAN İLE DEĞİL !!!" diye bağırdı ben bir anda yüzümü astım ve "NE !!!" diye bağırdım o da bana "DİNLE !" diye bağırdı hemen yavru köpek pzisyonunda "Tamam" dedim ve serkan lafa başladı "Bağırdığım için özür dilerim ve devam edicem sakın lafımı bölme kafanı uçururum" dedi belindeki silahı göstererek. O kadar çok korkmuştum ki cevap bile veremedim o da zaten devam etti. "Baran'a önceden bir kız geldi. Baran kızı sevmedi daha doğrusu kız kısır çıktı. Bu olay öğrenilince ali bey kızı kapı dişarı etti baranda kızla boşandı hemen. Şimdi sıra abisinde yani ADEL BEY'DE" dedi o laflar beynimde yankılanıyordu. İstemsizce gözyaşlarım akıyordu zaten daha fazla tutamazdım. Serkan bana "İyi misin ?" dedi ona bağırarak "Defol Git !!! O Piç Kurusu Barana'da De Bir Daha Yüzüme Bakmasın" diye bağırmıştım. Serkan birşey demeden çıktı bende bağırarak ağlamaya başladım. Gördüğüm herşeyi kırdım,yere attım. O şerefsiz,piç bana yalan söylemişti. Piç kurusu !!! "Hiçbir Kızı Sevmemiş-miş,Hiçbir Kıza Dokumamış-mış,Şerefsiz !!" diye bağırdım ve kapıdan biri girdi. O noktaya bakarken geçen gün beni sürükleyen oğlan olduğunu gördüm. Galiba abisi buydu ve baranda orada şişmiş gözler ile bana bakıyordu. Bende hemen abisi sandığım çocuğa sarıldım o da bana sarılmıştı.
Devir Değişti Baran Bey ! Artık Abi'nin Karısı Geldi Hemde KISIR OLMAYAN !!!
Dip not: Resim hikaye ile ilgilidir. Şarkı ise düzenlerken dinlediğim parça olduğu için koydum !