Hemen adel'in kucağından indim ve mutfağa gitmeye başladım. Dolaptan kırmızı şarabı aldım. Doldurduktan sonra adel'e döndüm ve ''Unutma aylin hamile'' dedim. Adel bana şaşkın.şaşkın bakarken cevap verdi ''Aylin hamile diye sen hamile olamıyor musun ?'' dedi ona yaklaştım ve ''Aylin hamile herkes ona düşkün bu aralar. Emin ol hamile haber'ini verip ayli'nin mutluluğunu bozmak istemem'' dedim. Adel benin yanıma oturdu ve bana dönüp ''Aylinden buna ne ki ? Sen anne ben baba annemgilde babaanne ve dede olacaklar. Ha bide baran amca olacak bu kadar. Aylin'lik bir şey yok anlıyacağın kadar'' dedi adel'e döndüm ve ''Çok güzel düşünmüşsün aşkım ama bu seferde ...'' dedim ve kaldım adel bana ''Ne'' bakışını atıyordu ve ona dönüp ''Demi Lovato Karlar Ülkesini izleyelim mi ?'' dedim ki bunu derken tatlı,şirin köpek yavrusuna döndüm. Adel benim halime güldü ve ''Tamam'' diyip tv ünitesin'in film için ayırdığımız bölümü karıştırdı. 5 dakika sonra bana dödü ve ''Bir şartla izlerim'' dedi bende ''Tamam şartın kabul edilmiştir'' dedim adel kocaman gülümsedi ve ''Şişedeki birayı getir'' dedi adel'in bu lafı üzerine şok oldum ve ''Hayır'' dedim. Adel bana döndü ve ''Kırarım !'' dedi telaşlandım ve ''Tamam'' diyip mutfağa koştum. Birayı getirdim. Oturduk izlemeye başladık. Film ilerdekikçe hem konuşuyoruz hem filmi izliyorduk (multideki gibi). Film daha doğrusu animasyon da neyse. Bitmişti ve bende bitmiştim. Çok ama çok uykum gelmişti. Ve daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapadım ...
Adel'in Ağzından
Tam kalkmaya hazırlanıyordum ki omzumda ağırlık hissettim. Kafamı sola çevirdiğimde merida omzumda uyuya kalmıştı. Şu an melek gibi uyuyordu. Merida'yı uyandırmadan kucağıma aldım ve merdivenlerden çıkmaya başladım. Ah şu kapılar neden kapanık olur ki ? Hemen ayağım ile tekmeleyerek kapıyı açtım ve merida'yı yatağa yatırıp kendimde yatağa girdim. Hiç kıyafet değiştirecek havamda değilim o yüzden yataga atladım hemen ve meleğimi'de öpünce gözlerimi kapadım.
Sabah ...
Aşşağı indim inmez olaydım.Kanepe'nın yastıklar dagılmış adel beyin içki şişesi sehbada yan yatmış.Offfff offfff.Anlıyacağımız ev dagınık.Adel bey ne yapıyor uyuyor.Ellerimi belime koydum ve adel diye cırladım.Adel yukarıdan ''Neee'' dedi ona bagırarak ''Hemen aşşagı ın'' dedim ve adel merdivenlerin başında belirdi.Elimin ile kanepeyi,sehbayı gösterdim ve ''Çabuk topla şurayı'' dedim adel bana baktı ve ''Bumuydu ya offf sonra toplarım ben yatıyom'' dedi ve merdivenlerden cıkmaya başlamıstı kı kulagından tuttum ve ''Hiçbiyere gidemessiniz adel bey bura toplanıcak'' dedim ve adelde aşşagı ındı ''Bak ben koltugu toplucam sende su içki şişeni alıp çöpe at ve sehbayı sil'' dedim adel şişeyi alıp mutfaga gıttı ve gerı dondu kafamı bı mutfaga dondurdum kı adel şişeyi tezgaha koymus.Adele hemen bir terlik attım adel ''AHHH'' diye inledikten sonra bana şaşkın-şaşkın baktı bende bagırarak ''Çöpe dedim adel tezgaha deyil'' dedim ve şişeyi gösterdim.Adel de hemen gidip çöpe attı ve masayı sildi bende kanepeyi topladım ve kahvaltı hazırlmaya başladık adelle.Ne yaptık bilin bakalım ''PATATES'' adelle yedikten sonra ben bulaşıkları makıneye dızerken adel de masayı siliyordu.İşimiz bitmişti ve annemgile gitmeye karar verdik.Arabaya atladık ve gitmeye başladık.10 dakika sonra gelmiştik.Kapıyı çaldık ve kapıyı aylin açtı.Mavi bir elbise giymiş.Biz içeri girdik ve aylin bize bakıp ''Hosgeldınız'' dedi ve elini karnına koydu.Ve ''Ah tekme atıyo galiba'' dedi bende hemen lafa karıstım ve ''Çocugun daha ayagı yok nasıl tekme atsın aylın'' dedim herkez kıkırdadı.Havaya baktıgımda aksamdı ve adeli durttum ''Hadi gidelim'' dedim adelded benı onayladı ve ayaga kalkıp ''Bız gıdıyoruz'' dedi.Arabya binip eve gitmeye başladık.Eve girince hemen yatak odasına cıktım ve ustumu degıstırıp gözümü kapadım.
9 AY SONRA ...
Gözümü açtım ve aşağı indim. Tarihe baktım ve ..... Oha 9 ay geçmiş mi hemen ? Çüş be !. Ben bunu düşünürken adel arkadan bana sarıldı. Ona doğru döndüm ve dudağına yapıştım. Biz öpüştükten sonra kahvaltıya annemgile gitmeyi planladım ve adele bunu söyledim. Ve adelde kabul etti. Üstümüzü giyindik ve arabaya bindik. Geldiğimizi anladım ve aşağı indim kapıyı çaldım ve kapı açıldı. İçeri girdim ve girmem ile şoka uğramam bir oldu.
Seni gidi küçük süpriz *-*