Şarkı: Katy Perry Birthday
Efsun'un doğum günü'ne geldik ve ona yakışacak çok tatlı bir prenses elbisesi aldık. Elbise'nin ayriyetten ucu yıldızlı deyneği'de vardı. Adel ile beğenip almıştık. Kutlama bahçede gerçekleşcekti ve bizde uçtan uca ip çekip balon,süsler vs süsledik. Kapıya ise ''İYKİ DOĞDUN TATLI CADI'' yazdık. Ve her anı ölümsüzleştirmek için salise-salisesine çekcektik. Efsu'nun pastası 3 katlıydı ve pembe idi. Yukarıda ise mumlarla oyulmuş ''1'' yazıyordu. Kutlama kalabalıktı. Diğer dost mafyalar'da gelmişti. Herkes yavaş yavaş yerini doldurdu. Bizde aylin ile yukarıda efsu'yu hazırlamaya başladık. Efsuya siyah pembe bir elbise giydirdik. Ve aşağı indik. Herkes alkışladı. Efsu ise el çırptı. Elden ele efsu geçiyordu. Baran ve aylinde gelenlere ''hoşgeldin'' diyordu. Efsuyu en son bir çocuğun elindeydi. Yani 20'li yaşlarda idi. Yanına gittim ve oturdum. Efsu beni görünce el çırptı ve oğlanda bana baktı.''Yengesi'ni çok seviyor galiba ?'' dedi efsuyu kucağıma alırken ''Bilmiyorum'' dedim ve efsuyu öperken. ''Bence seviyor. Hemde çoook'' dedi ona döndüm ve ''Sizi hiç görmedim.'' dedim oğlan ise bana ''Ama ben sizi gelinlik içindeyken gördüm'' dedi ''Nasıl olmuştum o zaman'' dedim. Çocuk kısa bir kahkaha attı ve ''Süperrr'' dedi 32 diş sırıtırken aylin'in''gel'' demesiyle efsuyu aldım ve ayağa kalktım. Oğlana dönerek ''İsminiz'' dedim sorar bakışlarla bana ''Eren'' dedi. Ona elimi uzattım ve ''Memnun oldum eren'' diyip aylin'in yanına gittim. Pasta kesilecekti. Pastayı ortaya koydular ve efsu'ya ''Tatlı Belayım'' adlı bastırdığımız önlüğü giydirdik. Herkes efsuyu böyle görünce güldüler. Baran,aylin efsunu'nun elini tuttu ve pastayı kestiler. Sonrada aylin ve baran el ele tutuşarak efsu'ya pasta verdiler. Yine alkışladık ve adel bana bakarak ''Biz ne zaman çocuğumuza böyle yapacağız'' dedi ona döndüm ve ''Şittt çok ayıp çok'' dedim ve adel ile güldük. Herkes hediye vereceği zaman adel'in elinden tuttup sürükledim ve efsu'nun yanına diz çöktük adel ile. Adel bir yanağından ben bir yanağından öptük ve hediyesini verdik. Biz böyle yapınca hiç ummadığım bir tepki aldık ve bizi alkışladılar. Sonra herkes hediyelerini verdi ve torunları olanların torunları ortaya çıkıp efsu ile oynamaya başladılar. Bizde ikram yapıyoduk. İkram bitti ve biraz da durduk'tan sonra herkes dağılmaya başladı. Bizde biraz durduktan sonra eve gitmeye başladık ...
Şarkı: Katy Perry E.T Kanye West *Adel'in Ağzından*
Eve geldikten sonra merida hemen koltuğa oturdu. Bende yanına gittim ve meridayı kucağıma oturmasını sağladım. Merida bana bakarken bende konuşmaya başladım.''Efsu bir yaşında ve bizimde çocuk yapmaya başlamamız lazım'' dedim merida bana baktı ve ''Yorgunum adel'' dedi. Tam kalkacağı zaman belinden tuttum ve ''Baba olmak benimde hakkım'' dedim merida bana baktı ve ''Hakkın ama şimdi olmaz'' dedi pis bir şekilde sırıttım ve ''Bal gibide olur'' dedim ve meridayı kucağıma aldıp yatak odasına çıktım. Sonrada dudaklarına yapıştım. Merida ise biraz durduktan sonra karşılık verdi ve bende bundan cesaretlenerek daha fazlası için yola koyuldum ...
SABAH *Merida'nın Ağzından*
Uyandığımda dünü hatırladım ve gerçektende adel'in baba olması geldide geçiyordu bile. Tam kalkcağım zaman karnımda feci şekilde bir ağrı hisstettim ve elimi karnıma koydum. Adel uyuyordu onu uyandırmadan kalktım ve elbiselerimi alarak banyoya gittim. Karnım hala ağrıyordu. Bebek olcağını sanmam çünkü daha dün yaptık yani. Üstümü giyindim ve elimi.yüzümü yıkayarak dışarı çıktım. Adel kalkmış üzerini giyinmişti bile. Ben mi uyuşuğum ? Yoksa adel mi hızlı ?. Bilemedim. Ben bunları düşünürken adel gelip dudağıma yapıştı ve ''Nasıldı dün ?'' dedi sadece dudağını öperek cevap verdim. Bu konu hakkında konuşamam utanırım. Adel tam bir şey diyecekti ki aşağı indim. Karnım hala ağrıyordu ve bunun üzerine bulantı'da eklenmişti. Off kafayı yiyeceğim. Adel bana döndü ve ''Kahvaltı hazırlama acil işim var çıkacam'' dedi ona döndüm ve ''Yine çatışmaya mı gidiceksin?'' dedim adel bana baktı ve ''Hayır babam çağırdı iş konusunda toplantı yapacağız'' dedi tam tamam diyecektim ki midemin bulantısı ile yukarı doğru koştum. Adel'de arkamdan koştu. Ben geri çıktım. Adel bana şüpheli bakışlar attı ve ''Hamile olamazsın bu kadar erken değil'' dedi ona döndüm ve ''Benden şüpeheleniyor musun ?'' dedim adel'in gözlerine bakarak. Adel'de gözlerini benim gözlerime dikti ve ''Neden olmasın ?'' dedi ona baktım ve ''Saçmala adel benden şüphe duyamazsın !'' dedim adel bana baktı ve ''Daha dün yattık ve sen şuan hamile biri'nin davranışlarını sergiliyorsun. Buda şüphe uyandırıcı. Tamam sana güvenim sonsuz ama...'' dedi bu sözler kalbimi çok kırmıştı. Adel'in gözlerine dolmuş gözlerimi diktim ve ''Kan tahlili yapalım bana güvenmiyorsan dedim adel bana sarıldı ve ''Sana güveniyorum tamam mallık yaptım özür dilerim aşkım'' dedi ona sıkıca sarıldım ve ''Yemin ederim ki senden başkası olmadı olmayacakta'' dedim adel'de saçımı öperken ''Zaten buna asla izin vermem'' dedi.
3 Ay Sonra *Adel'in Ağzından*
Sabaha merida'nın kusma sesi ile uyandım. Direkmen banyo'ya daldım ve meridayı yüzü solmuş,güçsüz bir biçimde gördüm. Ben girince elini-yüzünü yıkadı. Gittim ve ona sarıldım bana sıkıca sarıldı. Elimi alnına koyduğumda ateşi vardı. Aşağı indim ve kahvaltı hazırladım. Merida ise koltukta tam bir ölü gibi duruyordu. Tam tabağı masaya koyacağım zaman merida ani bir şekilde yukarı çıktı ve yukardan öğürme sesleri geliyordu. Merida'yı hiç böyle görmemiştim. Biraz geçtikten sonra merida'yı merdivenlerin başında gördüm ve bayılcak gibiydi. Hemen aldım ve ben indirdim. Teni ateş gibiydi. Üzerindeki poları aldım ve koltuğa yatırdım. Sonra kahvaltıyı tamamladım. Meridayı masaya oturttum ve merida yemek yedi. Ben ise sadece ona bakıyordum. Onu böyle görünce iştahım kaçtı. Merida yedi ve kalkmaya hazırlanırken direkmen yukarı çıktı. Midesinde yemek durmuyordu. Geldi ve bana sarıldı. Ona sıkıca sarıldım ve yanında olduğumu belli ettim. Sonra meridaya dönerek ''Hastaneye gidelim bebeğim'' dedim o ise bana ''Hayır iyiyim'' dedi ona kızarak ''Yürü'' dedim ve elinden tutarak arabaya sürükledim ...
HASTANE
Hastaneye girdik ve doktorla merida'nın durumu anlattım. Doktor kafasını kaşıdı ve içeri girdi. Bir kaç dakika sonra hemşire elinde kan tüpü ile çıktı. Doktorda çıktı ve ''1 saat sonra sonuçlar belli olur'' dedi ve çıktı. Hemen çıksa ölür sanki. Merida'da çıktı ve orda beklemeye başladık. Merida kafasının omzuma koydu ve gözlerini kapadı. Bende onu izlemeye başladım ...
*1 SAAT SONRA*
Doktor geldi ve odasını gösterdi. İçeri girdik. Doktor bana baktı ve kocaman gülümsedi. Ona anlamsız bir şekilde baktım ve doktor bunu anladı konuşmaya başladı. ''Adel bey merida hanım ...