- Oha ! Emir !-

7.9K 278 2
                                    

"Bebeğiniz burda ikiz gözüküyor" dedi hemen ufak bir çığlık atıp "Olamaz dimi şaka bence o başka bir hamile kadına ait" dedim doktor "Hayır bu size ait isminiz var" dedi ve gösterdiği yere baktım benim ismim vardı. Adel "Bittsiyese çıkalım artık" dedi doktor "Tabikide ama merida hanım kendinize çok dikkat edin nasıl olsa ikiz bebek taşıyorsunuz" dedi doktora uzunca baktım ve "Bunu yüzüme vurmak zorundamısın !" dedim doktor "Efendim ?" dedi bende "Aman boşver" dedim ve dışarı çıktık hemen adel'e dönüp "Çok güzel üç tane bebek üstelik biri bir yaşında emir'in bunu kabullenmesi zor olacak man kafa !" dedim adel "Saçmalama merida amma abarttın. Hem sen yoksa bu çocukları istemiyormuydun bak istemiyorsan gidelim ve çocuğu aldır onlar doğunca anne sevgisinden mahrum bırakma" dedi elimi karnıma koyup "Buda her durumda malca düşünen babanız" dedim sinirle önden yürüdüm. Arbada ne adel konuştu ne ben. Sinirlerim altüs olmuştu ikiz bebek ! Kucağımda duran emire baktım ve hem o bu durumu nasıl karşılayacaktı adel'in "İyimisin ?" demesi ile ona baktım "Bilmiyorum emir bu durumu nasıl karşılar" dedim adel bana sarıldı ve "O bizim oğlumuz iyi karşılar" dedi ve saçlarımdan öptü. Dudağımı büktüm ve "Korkuyorum" dedim dudağımdan öptü ve "Yerim dudağını" dedi kapıyı çaldık ve merve açtı içeri girdik. Emiri yukarı yatırdım ve aşağı indiğimde adel ayaktaydı ve beni görünce kolun'un altına aldı ve "Size süprizimiz var" dedi merve heycanlı heycanlı "Ne süprizi ?" dedi adel ise "Merida hamile" dedi merve hemen boynuma sarılıp "Olyy be ikinci kez teyze olmak waw süper" dedi ona elimle dur işartei yaptım ve "İkinci kez değil bebeğim üçüncü kez" dedim mete hemen "Yuhhh çüşşş ikizmi bebekler !" dedi adel hemen lafa atlayıp "Mete çocuklar senin yüzünden dünya'dan tiksinecek" dedi mervede "Oha kızım ya çüşş ikiz mi diledin" dedi gözlerimi devirdim ve "Hayır beşiz diledim ama ikisi tutmuş" dedim mete'de "Valla bu varken *adel'i gösteriyor* mümkün" dedi adel'de "Ölmek istemiyorsan sus" dedi merve "Peki annemgile söyledin mi ?" dedi bende "Şuanlık sadece siz biliyorsunuz" dedim merve hemen "Söylemicekmisin kimseye" dedi bende yüzümü düşürdüm ve "Herkes onlara odaklanıp emiri unutur buda emire kıskançlık yaratır diye çok korkuyorum" dedim merve elimden tuttu ve "Merak etme sen ve adel ona sevgi verdikçe bişey olmaz" dedi bende hemen "Duydun mu adel bey ?" dedim mete'de "Neyse hadi gidelimde ali beye haber verelim" dedi bende "Emir hem aşı oldu hem uyuyor" dedim mervede "Aman beee bişeycik olmaz" dedi mete merveye bir garip baktı ve bende "Merve roman mete" dedim mete ise "Kız olsunda romanda olsun" dedi bende kahkaha attım ve "Bencede öyle düşün yoksa evde kaldı" dedim ve hemen yukarı çıkıp emiri aldım. Zaten oda uyanmıştı kucağıma aldım ve "Zor günler başlasın bebeğim" dedim ve saçını öptüm. Aşağı indiğimizde mete emirin kolunu öptü ve emir bir anda ağlamaya başladı. Mete şaşkın şaşkın bakıyordu bende "Mete döveriz biz seni mete" diyerek yavaşça koluna vurdum böylelikle emir susmuştu. Mete hemen "Valla bilerek yapmadım ne oldu ki ?" dedi adel'de "Galiba tam aşı olan yeri öptün" dedi ve arabaya doğru yürüdük. Arabayı mete kullanıyordu önde merve oturuyordu bizde arkada. Adel emiri kucağına aldı ve ce-ce yapıyordu bunada emir gülüyordu. Artık ne dediği biraz anlaşılıyordu. Eve geldiğimizde cama yapıştı ve bir şeyler demeye başladı. Arabadan indik ve eve doğru yürüdük. Emir kendisi yürüyordu ve kapıya geldiğimizde yere düştü ve etrafına baktı sonrada minicik elleri ile kapıya vurdu. Kapıyı baran ve efsu açtı. Baran etrafına baktı ve bizi gördü tam adım atacağı zaman efsu "Baba emir" dedi baran emiri kucağına aldı ve "Diğerleri olmasada olur" dedi ve tam kapıyı kapatacağı zaman "Beni almak zorundasın" diyip içeri girdim nasıl olsa hamileydim. Adelgilde içeri girdi annem beni görünce "Hoşgeldiniz kızım" dedi gülmsedim ve adel'de "Aslında buraya bir şey söylemeye geldik" dedi babmda "Söylemyin ki her gün gelesiniz söylemek için" dedi adel'de "Baba bunu duyunca en çok sevinen sen olacaksın" dedi annemde "Bırak söylesinler" dedi adel'de "Sıkı durun beyler ve hanımlar" dedi kollarının iki yana açarak bende kollarımı iki yana açarak "Merida hamile" dedim adel'de "Hemde ikiz" dedi bende "Baba sen bir torun istedin ama diğeri yanında bedava" dedim babam dahil evdekiler şok geçirdi. Gözlerim baranı aradı evet üzülmüş ve sevinmiş gibi bir şeydi. Ona döndüm ve "Evet beni içeri alman için bir sebep" dedim baran'da "Yenge zaten şaka yaptım" dedi aylinde "Peki isimlerini ne düşünüyorsun ?" dedi bende "Hiç düşünmedim ama sen ne koymayı planlıyorsun" dedim aylin ve baran aynı anda "Bora" dediler ve birbirlerine baktılar. Bende "Güzel" dedim babam'da "Cinsiyetleri ne ?" dedi bende "Onların var olduğunu daha bu gün öğrendik o yüzden daha bilmiyoruz" dedim annemde "İsmini ne düşüneceksiniz ?" dedi bende "Erkek ve kız olursa erkeğin ismini baran efe koymayı istiyorum yani amcasının ismi" dedim ve baran'a baktım gözlerimin içine bakıyordu annem "Kız" dedi adel hemen "Meyra elisa" dedi herkes bana baktı bende "Babası" dedim adel'de saçımdan öptü. Yukarıdan emirin sesi geldi efsu hemen baranın yanına gitti ve "Gidelim emirin yanına" dedi bende "Efsu'nun elini tuttum ve hadi gidelim" dedim baran ben efsu yukarı çıktık. Emiri aldım ve efsu elinden tuttu. Birlikte yürümeye başladılar bende gideceğim zaman baran kolumdan tuttu ve "Canımı yakmak için mi ?" dedi kısık bir sesle "Neden bahsediyosun sen ?" dedim baran'da "Çocuğun ismi" dedi ona dönüp "Sanane baran sanane ya ! Çocuk adel ve benim babası'da ismine razı sana ne !" dedim ve kapıya doğru yürüdüm tam çıkacağım zaman arakmı döndüm ve "Ha bu arada kafanı böyle meselelere yorma" dedim ve merdivenlerin başına geldim. Emirin elinden tuttum ve teker teker inmeye başladık. Son merdivenlere geldiğimizde elimi bırakıp adel'e doğru koştu. Adel onu kucağına aldı ve döndürdü. Aylinde çay koymaya başladı işimiz bittiği zaman çaydanlığı yere koyduk ve konuşmaya başladık. Efsu ve emirde oyun oynuyordu. Adel'e dönmüştüm ve tam o zamanda emirin çığlını duymuştum. Kafamı oraya çevirdiğimde Emir !!

MAFYA BENİ SEÇTİ (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin