Mal Yazarınız Emsal'den M.B.S Ailesine ....

2.9K 101 8
                                    

Evet Mafya Beni Seçti Ailesi :) Bunu yeni bölüm sananlar sanmayın üzülürsünüz :D Neyse konumuz bu değil o yüzden asıl konumuza geçelim...

Evet şu bölüme kadar yanımda olup hep vote veren canlarım bu konu sizi üzebilir çünkü artık kocaman bir FİNAL'e denk geldik. Gerçekten bu benim için iyi bir deneyimdi ve benim malca yazdığım yazıya bile oy verdiniz ya cansınız sizzz....

Şu bölüme kadar yanımda siz oldunuz ve şimdiden sonra da siz olursunuz diye umuyorum da doğru umuyor muyum ?

Neyse bir iki bölümden sonra M.B.S AİLESİ OLARAK FİNAL YAPICAZ... Davetlisiniz unutmayın sakın haaa....

Ve benim aklımda olan şu yeni bir kitap yazsam kim yanımda olur ?

Aslında gerçekten çok istesem de (sonunda söylüyorum) çook korkuyorum ve eğer siz yanımda olursanız çılgın,hadsiz,mal,ve daha çok yönümü çıkarıp bir kitap yazıcam haberiniz olsun ....

Ve şuan ağlıyasım geldi hikayeye "merhaba arkadaşlar benim bu ilk hikayem umarım beğenirsiniz" diye korkakça başlayan ben şuan canlarıma "final" duyurusu yapıyorum ne ka kötü ne ka....

Evet benim canlarım yeni bir çılgın kitap yazmamı bekleyen bitanelerim bana özelden mesaj atıp "şunu yap,konu bu olsun,şunu yaparsan güzel olur" diye mesajlarınızı bekliyorum lütfen bana cesaret getirin ....

VE SİZ M.B.S AİLESİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM VE BU HİKAYE'Yİ EN ÖNEMLİSİ SİZİ HİÇ UNUTMAYIP VELED'LERİME ANLATACAĞIM ..... ♥♥♥♥♥♥♥

MAL YAZARINIZ EMSAL ..... (gerçek adımdır ha emsal)

MAFYA BENİ SEÇTİ (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin