Bebekler Geliyordu!!!

6K 218 2
                                    

Adelgile döndüm ve "Bora bora hastalanmis" dedim baran hemen elimdeki notu aldı ve "Nasıl" dedi notu gosterdim ve "Bak ---- hastanesine gitmisler" dedim baran hemen kapidan çıktı bizde arkasindan.Hastaneye geldigimizde emir beni gorunce boynuma sarıldı ve "Anne" dedi saçlarından optum ve "Askim" dedim sonra emiri yere indirip ayli'nin yanina gittim "Nesi var" dedim aylin durdu ve "Bilmiyorum" dedi o sirada doktor çıktı ve "Daha cok dikkatli olmalisiniz bebegin iyesi batmis" dedi o sirada baran ayline sinirli bir bakis atti aylin'de "Nasil ya ana kucaginda gezdiriyorum olmadi kundak yapip yatiriyorum" dedi doktor ise emir ile efsuya bakarak "Galiba çocukların eline geçmiş" dedi hemen emire baktım kafasını yere indirdi doktor gitti ve emirin kolundan tutup "Ne yaptın sen" dedim efsu ise "Yenge bende yaptım ona tek kızma" dedi bir elimle ise efsu'nun kolunu tuttum ve "Ne yaptınız bebeğe" diye bağırdım emir ise masumca "Anne" dedi emirin gözlerine baktım ve "Ne yaptınız bebeğe" dedim yine bağırarak arkadan baran "Yenge dur tamam" dedi "Bırak baran" dedim çocuklara döndüğümde efsu "Bora ağlıyordu bizde sussun diye" dedi durdu efsu'ya baktım ve "Sussun diye ne yaptınız siz" dedim emir de "Kucağımıza alıp çimenlerde oynadık" dedi tam bağıracağım zaman adel kulağıma "bağırma" dedi dpğru iyi bir yöntem değildi iki dingilin elinden tuttum ve "Bora daha bebek sizinle oynayamaz lütfen bir daha bebeğe donumayın" dedim kafa salladılar yağız onlara "Kim benimle park'a gelmek ister" dedi ikisi hemen "Ben" dediler ve uzaklaştılar.Baran aylin'in üzerine yürüyüp "Bora ağlarken sen ne yapıyordun" dedi adel hemen baran'ı tuttu bende araya girdim ve baranı omzundan geri itmeye çalıştım ama olmadı adel baran'ı aylinden uzaklaştırdı.Baran tekrardan aylin'in üzerine yürüdü ve "SANA DİYORUM BORA AĞLARKEN NE YAPIYORDUN" dedi aylin ağlıyarak "Yemek" dedi baran duvara vurdu ve "O EVDE HİZMETLİLER VAR" dedi aylin'de "Bora uyuyordu bende yardım ediyim dedim hem efsu falan bahçedeydi" dedi baran "Bahçede ya kaçırsalardı çocukları aylin" dedi aylin'de "Korumalar vardı başlarında" dedi baran aylin'in üzerine tekrar yürdü ve kolundan tutttu demekki sıkıyordu ki aylin'in mimikleri kasılmaya başladı baran'ın kolundan tutup "Yeter bırak baran bütün suç efsu'da ve emirde" diyerek karşıda olan yere oturttum ve önüne geçtim "Aylin'in suçu yok illa ki birine bağıracaksan çocuklara bağırmalısın" dedi baran yumruğunu sıktı ve "Aylinin'de ihmali var" dedi bende "Sakin ol" dedim ve yanına oturdum.Adel yanımıza geldi ve "Aylin'e bağırmayı kes baran kız ne halde" dedi bende "Evet ya" dedim aylin'in yanına gittim.Ağlıyordu yanına çöktüm ve "Her  şeye ağlanır mı kzım" dedim aylin'de "Ben bi şey yapmadım" dedi "Biliyorum cimcime" dedim aylin bana bakıp "Cimcime mi?" dedi bende "Evet" dedim güldü ve aşşağıdan çocuklar geldi.Adel'e bir işaret attım ve oda hemen çocukları yanlarına çağırdı aylin'e dönüp "Elini yüzünü yıka" dedim ve oda ayağa kalkıp gitmeye başladı.Emir yanıma geldi ve "Özür dilerim anne" dedi kaşlarımı çattım ve "Bir daha bora'ya dokunmak yok" dedim kafa salladı ve hemşire  çıktı baran ayağa kalktı hemşire "Bebeği düz bir zemine yatırıp oynatmayın" dedi kafa salladık ve aylin geldi ona dönüp her şeyi anlattım.Sonra bora'yı baran kucağına aldı ve eve gittik.Bora'yı yatağa yatırdık ve aylin bana dönüp "İstersen aşşğı in ben dururum" dedi bende "Gerek yok sen in aşşağı yoruldun" dedim kafa salladı ve odadan çıktı.Bora'nın yanına uzadım ve onu izlemeye  başladım melek'ti resmen babasına çekmiş melek.Yanına uzandım ve onunla birlikte uyudum.Gözlerimi açtığımda kulağım'ın dibinde ağlayan bir bora vardı.Aylin diye bağırdım ve aylin yukarı çıktı.Oda'nın kapısı açıldı bende "Acıktı galiba" dedim kafa salladı vekucağına alıcekken "Alma unuttun mu" dedim kafa salladı ve bora'yı emzirmeye başladı bende aşşağı indim ve bir adam vardı.Beni görünce "Merida" dedi tebessüm ettim ve adel'in yanına oturdum "Bu kim,beni nerden tanıyo" dedim adel'de "Akraba diyebiliriz" dedi bende "Niye geldi" dedim adel'de "Oğlu'nun düğünü var" dedi güldüm ve "Tamam" dedim yukarıdan  "MERİDAAA" diye bir ses duydum baran bana baktı ve "Bişey yok" dedim ve yukarı çıktım.Kapıyı açtım ve "He" dedim aylin'de "Şurdaki peçeteyi verirmisin" dedi bendE "Tamam" dedim ve peçeteyi uzattım.Bora uyanmıştı güldü bende "Yerim seni" dedi  aylin'de "Aşşağıdaki adam niye gelmiş" dedi bende "Oğlu'nun düğünü varmış" dedim kafa salladı aşşağıdan MERİDAAAA" diye bir ses geldi "Offf" dedim ve aşşağı indim.Adel bana "Emir uyucakta üstünüde değiştir" dedi "Tamam" dedim ve emiri yukarı çıkarttım üstünü değiştirip yatırdım emir "Efsu'da gelsin" dedi "Offf emir" dedim ve aşşağı inip "Emir seni istiyor birlikte uyurmusunuz" dedim kafa salladı bende "Koş bakalım" dedim arkadan bi ses "Dikkat et merida" dedi kısık bir sesle "tamam" dedim ve yukarı çıktım.Aylingilin odaya girdim ve "Valla şu merdivenlerde doğurcam ha" dedim aylin güldü ve "Neden" dedi bende "Çık-in çık-in" dedim ve aşşağıdan bir ses yine "MERİDAAAA" dedi yükses sesle "Cehennemin dibi" dedim ve aşşağı indim babam bana bakıp "Mısafir odasını hazırlayın iki çift bizde üç ay kalıcak" dedi beynimden vurulmuşa döndüm ve "Tamam" dedim adel'e dönüp "Bi gelsene" dedim ayağa kalktı ve "Efendim" dedi bende "Ne üç ayı ya" dedim  adel gözlerime bakarak "Düğün ertelenmiş" dedi "Offf hadi eve gidelim" dedim adel'de "Olmaz" dedi "Offf adel offf" dedim hizmetli'nin birini çevirip "İki oda ayarlıyın" dedim ve kapıyı açmak için aşşağı indim.Kapıyı açtığımda karşımda sinan vardı ve ailesi.Bende "Hoşgeldin" dedim  ve kapıyı açtım.İnci "baba" dedi ve gelen adam'ın elini öptü oha inci evleniyordu.Hemen yukarı çıkıp aylin'e haber verdim.Aylin "Oha" dedi bende "Aşşağı inelim" dedim ve aşşağı indik.Adel bana bakıp "Su verirmisin" dedi mutfağa gidip su aldım ve adel'e verdim.Saat baya bir geç olmuştu adel ayağa kalktı ve "İyi geceler" diyerek belimden tuttu ve odaya gittik.Efsu ve emiri beşşiğe yatırdıktan sonra bizde yattık.

Sabah gözlerimi açtım ve karnımda bir ağrı hıssettim bu doğaldı dokuzuncu ayda idim.Adel'de uyandı ve "Nasılsın" dedi adel'e baktım ve "İyiyim" dedim  güldü ve dudağıma yapıştı.Aşşağıdan baran seslendi ve "ABİ VE YENGE LÜTFEN SOFRAYA" dedi adel'den ayrıldım ve "Hadi" dedim adel yastığı yere fırlatıp "Yedim seni baran" dedi ve hızlıca yataktan çıktı bende arkasından gittim.Adel baran'ı bir köşeye çekmiş "Öldürüyüm mü seni?" dedi baran ise "Ne yaptım ben ya" dedi adel baran'ın kulğına bişey dedi baran hemen "Aaaa pardon" dedi annem ise "Ne oluyor" dedi baran ise "Abimle yeng-" demeden adel boğazına yapıştı ve "Sussana olum" dedi ve sofraya oturduk.Akşam olmuştu ve benim karnım çok ağrımaya başladı.Yukarı çıkıp yattım tabikide adel'de yanıma aldım.Adel'e sarılmak bana huzur veriyor.Gözlerimi açtım ve karnım ice şiddetli ağrımaya başladı anladım BEBEKLER GELİYORDU!!!!!!

MAFYA BENİ SEÇTİ (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin