Annemgile gitmeye başladık. Adel'e doğru döndüm ve ''Şu kız ...'' demeden adel hafif bağırarak ''Ne o kızın yanına yaklaş nede emiri o kızla yalnız bırak hatta sevdirme bile'' dedi ağzım açık bir şekilde adel'e bakıyordum. Taramalı gibi maşallah döktürdü. Ağzımı kapadım ve ''Neden ?'' dedim adel önce bana baktı sonrada yola bakarak ''Çünkü o kız dengesizin teki emire zarar verebilir lütfen bebeğim ne sen yaklaş yanına ne de oğlumuzu yaklaştır'' dedi ''Peki isterse ne yapacağım yok veremem eşim kızıyor mu diyeceğim'' dedim haklıydım. Adel sakince ''Altını değiştireceğim,acıkmış,efsu istedi,baran istedi,aylin istedi falan diyip geçiştir yada duymamış numarası yap ha bide efsuya'da bak tamam mı o dengesiz ona da bir şey yapar'' dedi kafa salladım ve ''Tamam da bu kız deli mi ?'' dedim adel şaşırdı ve ''Yooo'' dedi kaşlarımı çattım ve ''E o zaman niye böyle davranıyorsunuz kıza yazık değil mi ?'' dedim adel pis pis sırıttı ve ''Gidince anlarsın'' dedi bende önüme döndüm. Zaten 5-10 dakika sonra gelmiştik. Adel arabadan indi ve benim kapımı açtı. Bende indim. Eve doğru yaklaştık ve kapıyı çalmadan efsu açtı. Zaten açar açmaz ''Bebiş bebiş'' dedi. Adel'de kucağaımda ki emire bakıp ''Uyumuş o bak'' dedi ve efsu'yu kucağına alıp emiri gösterdi. Efsu hemen ''Ama o hep uyuyo haksızlık ben hep onu bekliyorum ama o uyuyor'' dedi ve kollarını birleştirik dudağını büzdü. Efsu'ya döndüm ve ''Bak ne yapalım sen bizimle gel bizde kal sabah olunca baba ve anne gelir yada onlarda gelsin'' dedim efsu kafa salladı ve bağırarak ''ANNE AMCAMLARDA KALABİLİR MİYİM ?'' dedi aylin mutfaktan çıktı ve ''1 bağırma 2 yengen ve amcan izin veriyorsa kalabilrisin'' dedi bende hemen ''Ne demek her gün gel kal bizde'' dedim ve ''Ben emiri yatırıyım'' dedim adel'de arkamdan geldi. Adel'in odası hala duruyor öyle. Yatağa emiri yatırdım ve üzerine bir şey örtmedim. Adel bana bakıp ''Acaba kapıyı kitlesek mi ?" dedi kızarak "Sonrada emirin sesini duymayalım dimi çocuk ağlamaktan çatlasın" dedim ve sonrada "Şeytan kulağına kurşun" diyip adel'in kafasına vurdum. Adel ''Ahh'' dedi ve adel'in elinden tutup "Hadi çıkalım yoksa emir uyanacak" dedim ve kapıdan çıktık. Aşağı indik ve sırasıyla herkesin elini öptük.Annem hemen "Sende buraya getirirken mi aklına geliyor çocuğu uyutmak" dedi bir şey diyeceğim zaman adel hemen "Anne zaten dün hastane'deydik siz çağırdığınızda emir zaten uyuyordu" dedi sitemle ve bana bakıp göz kırptı annem de "Savun savun karını zaten eş gelince annenin papucu dama atılır" dedi ikili koltuğa ben ve aylin oturduk koltuk başına ise benim tarafıma adel ayli'nin tarafına baran oturdu. Merdivenlerden bir kız indi ve *dilkopat gibi konuşarak* ''Neye gülüyorsunuz ?'' dedi tırnak yaparak baran hemen kafasını çevirdi ve ''Geldi yine baş belası'' dedi ben bir anda kahkaha attım ve herkes bana baktı adel'de hemen ''Saba tümere diss atmaya çalışıyor'' dedi bu sefer aylin kahkaha attı baran da ''O da '' dedi ve sonradan farkettim ve aylini kahkaha atması çok güzeldi. Kız yine konuşmaya başladı ve ''Bu kız kim ?'' dedi ve beni gösterdi. Adel'de hemen "Benim eşim olur kendisi" dedi kız hemen "Hıııı ben bi gitmişin hepiniz evlenmişsiniz" dedi ve baran'ın yanına durdu. Baran yazık uzaklaşmaya çalışıyor ama yapamıyor. Bende durumu fark ettim ve ''Baran sen emirin şapkasını gördün mü ?'' dedim ve bir şey demesine kalmadan kolundan tuttum ve merdivenlere doğru çekiştirmeye başladım ''Çok güzel amcası çok'' dedim yukarı çıktık. Ben hemen kahkaha attım baran'da kolunu çırptı ve ''Sol kolumu tuz ruhuna yatırcam anca geçer'' dedi ve gözlerini gözlerime dikip ''Sağol valla yoksa yanmıştım'' dedi bende ''Bir şey değil'' dedim tam aşağı ineceğim zaman ''Harbi ben emiri görmedim şapkasını da nerde ?'' dedi bende ''Adel'in odasında ben aşağı iniyorum'' dedim baran'da kapıyı açmadan ''Bende yeğenime bakıp gelirim'' dedi tebessüm edip kafa salladım ve aşşağı indim.
Hey hey hey !
O kız benim kocamın yanına mı oturuyordu hatta elini tutuyor. Adel beni görünce hemen elini çekti ve ''Aşkım'' dedi ''Bir tanem'' dedim kız hala adel'in elini tutma peşinde ''Aşkım efsu seni istiyor sana özel bir şey diyecekmiş bir de aylin şey bebek sütü varmı emirde bir deneyim'' dedim ki annem'in ''Kızım emir doğalı bir ay falan oldu ne bebek sütü'' dedi aylin ordan ''Kakaolu süt'' dedi bende hemen ''Tamam anne. Aylin kakaolu süt varmı canım nasıl çekti'' dedim aylinde ''Evet ya baran daha dün almış efsu'ya iki tane al birini iç emire süt olur'' dedi dedi mutfağa girdik adel'de zaten yukarı çıktı. Mutfağa girer girmez aylinle kıkırdadık. Aylin bana baktı ve ''Sağol ya zaten kız adel'in elini tutunca direkmen adel'i soru yağmuruna tuttum ama yaramadı'' dedi devam etti ''Baran nerde ?'' dedi. Bende ''Ha o mu ? Emri görecekmiş şu zamanlar hiç görmemiş bir de şapkasına bakacak'' dedim ''Tamam'' dedi ve ''Ha al kakaolu sütün'' dedi ''Tamam ama borcum olsun efsuya'' dedim ve elinden aldım ve içeri geçtik. Baran beni görür görmez ilk söylediği şey "O ayıcığı eline kim verdi ?'' oldu. Bende ''Sence ?'' dedim tek kaşımı kaldırarak baranada kafasını sağa çevirirken ''ABİM'' dedi adel'de hemen ''Ne ? O çocuk ve oyuncak ile oynar'' dedi baran'da ''Abi emir bebek efsu çocuk oyuncaklarla efsu oynar şuan emir sadece ses yapan şeylerle oynar'' dedi adel'de ''Aman be ne uzattınız ha'' dedi aylin birden ''Efsu'' dedi adel'de ''Efsu ve emir uyuyorlar'' dedi kızda hemen ''Ay ne güzel bizde uyusak mı ?'' dedi adel'de ''Oda yukarda git seni tutan mı var ?'' dedi baranda ''Haklı seni kimse tutmuyor'' dedi kızda hemen "Ama sende gel adel beraber uyuyalım'' dedi hemen lafa giriştim ve ''Adel sadece benim yanımda yatabilir ha bir de emrin yanında bir de şunu unutma o bana ait tapu gibi evlilik cüzdanımız var bizim'' dedim kız bana baktı ve ''Bence seninle sarhoş olduğu zaman evlendi yoksa hayatta evlenmezdi'' dedi bende hemen ''Evet sarhoştu ama benim aşkımdan ha bide biliyormusun ben büyücüyüm şimdi seni köpeğe çevirmedin DEFOL GİT ODANA !!'' diye bağırdım kız benden korkmuş olacak ki hemen ayağa kalkıp merdivenlere yöneldi. Tam benim yanımdan geçeceği zaman ''İntikamım büyük olacak'' dedi bende hakan hepcan cocumuyo taklidini yaptım. Kız yukarı çıktığı zaman adel hemen ''İyi savundun beni'' dedi ve piç piç sırıttı bende ''Tabi olum sen ne sandın sen benimsin hemde tapu gibi evlilik cüzdanımız var'' dedim adel'de ''Bilmez miyim ?'' dedi adel'e yastığı fırlattım ve annemde ''Aferin size hiç misafir böyle mi davranılır ?'' dedi bende hemen ''Hiç misafir evli bir adama ama beraber uyuyalım der mi ?'' dedim annem'de ''Kızım idare etceksiniz'' dedi bende ''Siz idare edin ben hayatta etmem'' dedim ve hemen ''EMİR'' diyip merdivenleri ikişer üçer çıktım. Odaya girmemle tatlı bir şok yaşadım ...
Ne kadar tatlı uyuyordu benim oğlum. *emirin hem kyafeti hemde uyuyuş şekli multi* .Hemen fotoğrafını çektim ve yanına yaklaşıp yanağından öptüm. Senin uyuyuşunu severim. Birden içeri kız girdi ve ''Ne oluyor ?'' dedi bende hemen ''Adel ile oğlumuza bak'' dedim oğlumuza bastırarak kız da hemen ''Adel'e çekmiş'' dedi bende ''Evet adel'e çekmiş çünkü onun ÇOCUĞU'' dedim bu seferde çocuğuna bastırarak. Kızda ''Tamam be'' dedi ve aşağı indi. Emirde uyanmıştı kucağıma aldım ve ''Günaydım prensim'' dedim yüzüme baktı ve kafasını omzuma koydu. Odada ki herkes güldü. Aşağı indik ve emir ışıktan rahatsız oldu ve gözlerini kıstı. Efsu geldi ''Bebiş'' diyerek emiri sevdi sonra aylin ve baran sonra annemgil falan .Adel saat'e baktı ve ''Hadi gidelim'' dedi kafa salladım ve ayğa kalkım. Sonra ''Efsu bizimle gelmiyor mu ?'' dedim baran bana sesiz bir şekilde ''Yarın gelsin zaten onun sayesinde bizde geliriz'' dedi kafa salladım ve kapıdan çıkarken kıza döndüp ''Ben büyücüyüm'' dedim ve kapıdan çıktım.
YARIN SABAH
Gözlerimi açtım neden biliyor musunuz çünkü adel beyin telefonu çalıyordu. Adel telefonu açtı ve ''Tamam'' diyip kapadı bana bakıp ''Annemgil kahvaltıya bekliyor" dedi adel'e döndüm ve ''Hiç gidesim yok. O kız adel,sana yakınlaşmaya çalışıyor'' dedim adel'de ''Takma benim gönlüm bir sana ait'' dedi ve ayağa kalktı. Bende kalktım ve üstümü giyindim. Bahçıvan elbisemi giyip sarı kısa kollu badimi giydim içime. Adel'de kırmzı pantolun ve kırmzı kareli gömlek giydi. Emire ise kırmızı kareli gömlek,ve şort giydirdim ve papyon ile harika. Evden çıktık ve annemgile gitmeye başladık. Yolda uyukladığım için geldiğimizi bile fark etmedim. Adel çağırdı ve bende aşağı indim. Annemgil bahçeye kurmuşlardı kahvaltıyı. Adel emri alıp annemgilin yanına gitti bende salona'a geçtim. Çanatı kurcaladım ama önlük yoktu. Bende yukarı adel'in odasına çıktım ve önlük buldum. Emirin yedeklerini buraya da getirdikde. Önlüğü elime aldım ve merdivenlerden indim tam kapıyı açıp çıkacağım zaman kızın sesini duydum. Arkamı döndüm ve merdivenlerin beşinci basamağında idi. Gözlerimin içine baktı ve ''Beni hafife alma'' dedi sırıtarak ''Neden ?'' dedim .Kız iki basamak indi ve ''ÇÜNKÜ BEN ADEL İLE YATTIM !'' dedi ...