'Neymiş o son aldığın tedbir? Bana hiç işe yaramış gibi görünmedi.'
'Merak etme yarayacak Suat :)) Daha iki hafta oldu, kabullenmesi için biraz zamana ihtiyacı var.'
'Neyi!!!???'
'Tabii ki beni elde edemeyeceğini :)) ddd'
'Emin misin?'
'Evet, hallediyorum :))'
'Hala anlayabilmiş değilim Asya Hanım, nasıl olacakmış o iş?
'Üstün ikna kabiliyetimle :)) ddd'
'Biraz daha açsan da içim rahat etse... Adamın yaptıkları ortada vazgeçecek gibi de görünmüyor.'
'Vazgeçecek Suat, o eski ha bire sırıtan tavrı azaldı. Artık etrafımda dönüp durmuyor, hem son dört nöbetimden ikisine de gelmedi. Ben ümitliyim, yakında yakamdan düşeceğine inanıyorum.'
'O yüzden mi fırsatını bulunca seni kitap koridorunda sıkıştırdı? Bana kalırsa hayal kuruyorsun...'
'Son çırpınışları olduğunu düşünüyorum... Muhtemelen tepkimi ölçmeye çatıştı, karşılık göremeyince bir daha da tekrarlanmadı.'
'Assyaaa!!! Görmüyor musun herif hayvanın teki, insana saygısı olsa evdeki karısını ve çocuklarını düşünür. Ne malum tekrar denemeyeceği, hem neden aldığın önlemden bahsetmiyorsun!!!'
':)))) Önemli bir şey değil... Beş dakika çay alıp geliyorum.'
'Bekliyorum.'
"Ööff, şimdi sırası mıydı çayın!.. Yine sıkıştın değil mi Yaren'im, her seferinde aynı bahanenin arkasına sığınıyorsun! Ne dolap çeviriyorsan bu sefer yemezler, lafı dolandırdığının farkındayım! Geri adım atacağımı zannediyorsan çok yanılıyorsun... Kahretsin, elim kolum bağlı oturmak hiç bana göre değil."
'Yine beeennn, sen de içecek bir şeyler alsaydın :)'
'Afiyet olsun, sonra alırım şu an canım hiç bir şey istemiyor.'
'Sağ ol :) Eee, sen biraz anlat bakalım, neler yapıyorsun?'
"İşte budur, konuyu değiştirmek için zaman kazanmaya çalıştığını biliyordum! Akıllı bıdık seni, o numaralar bana sökmez fıstığım."
'Asya... Bir daha dene istersen, belki üçüncü çayda işe yarar :)) Sana açık bilet, sonra hatırlat detaylı bir brifing vereyim. Ha, ne dersin? Bu arada ben de sorunun cevabını alırım.'
'Pes ediyorum Suat, seninle baş edilmez. Peki, kısaca bahsedeceğim.'
'Yani, üstün körü geçiştireyim diyorsun!!!!'
':))) Önemli bir şey değil ki Suat, bu olay başladığında Ayfer ablamla konuştum, o akıl verdi. Sen sormadan söyleyeyim, kendisi dayımın kızı olur. Öğretmenliğe başladığı ilk yıl benzer bir sorunla karşılaştığını biliyordum. Kendi çözüm yolunu önerince kafama yattı, ben de uygulamaya koydum.'
'Haaahh, işte ben de tam onun ne olduğunu soruyorum!'
'Konuştum işte, Hüsnü hocanın hatırımı sorduğu bir gün durumumu anlattım. Başta bozulduğunu hissettim, kız arkadaşının ihanetine uğramış sevgili gibi tripler falan attı. Geldi gitti, ara ara konuyu deşti ama atakları da azaldı. Anlayacağın işe yarıyor gibi, ben sonuçtan ümitliyim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Olan Kazansın!
Fiksi UmumKuralların belli olduğu bir oyunda uyanık olan şartları da kendisine göre değiştirebilir. Tek başına zeki olmak, bunun yanında kurnazlıkla işini görene yeterli gelmeyeceği gibi özenle kurduğu tuzaktan kurtulmasını da sağlayamaz.