Sinopsis
Nama aku Zen. Aku remaja lelaki yang berusia 17 tahun. Semuanya nampak sempurna dan normal dalam hidup aku. Parents aku kaya, aku pelajar top di sekolah, pandai serba serbi, talented, ada rupa ... typical golden boy yang korang biasa nampak di luar sana tapi hakikatnya aku berbeza. Aku sangat rapat dengan J. Entah sejak bila J ni wujud dalam hidup aku, aku pun tak tahu. Yang pasti hanya J sahaja memahami aku. Dan yang pasti, makin aku cuba faham diri aku, makin aku tak faham.
Genre
Fiksyen noir (Noir fiction)
Rate
18sx, mature, adult content, gore, violence, horror, mystery, thriller, deception etc
AMARAN KERAS :
Ini adalah fiksyen noir. Jangan berharap cerita ini berunsur suci mulus lagi indah. Tiada kena mengena antara hidup dan mati mana-mana individu. Tidak sesuai untuk golongan kanak-kanak, pejuang ultra keadilan/kebaikan dan mereka yang berhati tisu.
Also because this is noir fiction, so all the corruption, mindfuck, cuss words, power abuse, sexual stuff, gore scenes and weird shits will be included.
⚠️ Do read at your own risk ⚠️
Kepada sesiapa yang tumble across cerita ini. J tak akan minta maaf atas kelahiran cerita ni. Kejam mana pun, mindfuck macam mana pun, sadis bagaimana pun, ada aku kisah?
Anna need this as an outlet for her depression and this story concern for Anna mental's stability only. As long as she doesn't do all this kind of cruel assault in real world, it's fine to write some gruesome killing because human always testing the water and Anna already thinking into killing someone literally but here come Abam J, kacak lagi bergaya as Anna's Savior. I come to save her from her own darkness and she desperately cling to this story to save her own soul. My name is J and I'm your host for this gruesome adventure. Good luck, oh yer pure souls!
YOU ARE READING
Z.E.N : Labyrinth
Mystery / ThrillerNama aku Zen. Aku remaja lelaki yang berusia 17 tahun. Semuanya nampak sempurna dan normal dalam hidup aku. Parents aku kaya, aku pelajar top di sekolah, pandai serba serbi, talented, ada rupa ... typical golden boy yang korang biasa nampak di luar...