-Kırmızı halı-

263 13 2
                                    

Neden bu lanet yere gelmiştim ki?

Paşa paşa evimde mis gibi oturup Harold'ımın kırmızı halı geçişini izlemek varken neden diğer hayranlarla birlikte onun geçişini canlı görmek istedim ki?!

Tabii benim şu kıskançlığım yok mu?İlla onu görecem ki "Hangi ünlüyle fotoğraf çekiliyor?" "Hangi ünlü elini omzuna koydu?"

O değilde,ya beni görürde yakalanırsam.Hah işte o zaman boku yedim.Yemekle de kalmadım,Harold'ında ağzını çektim,hadi oda bitmedi eğer o yeni stilistte görürse dalgayı da geçti...

Bela çekici miyim neyim,iki dakikada ne senaryo yazdım vallahi...

Oh başım ağrıdı cidden...Hem neden Zayn sevgilisiyle geldi?Ah Harold Ah...Tamam -- tamam sen gel desende gelmezdim çünkü hayranlarına saygım var.En azından giyinme odanda falanda olamazmıydım?Hem şu Alexis'i de göz hapsine alırdım.

"Emily ?"

Oğlum ben bela çekiciyim  demedim mi? Ahanda birisi gördü iyi mi?!

Yavaşça kafamı sesin geldiği yöne çevirdim...

"Evet evet sen o kızsın Harry'le adı çıkmış kızın arkadaşı." Beni nerden tanıdın? diyemeden,hepsi bana döndüler.Görende "Hayranların arasına ünlü birisi karışmış." diyecek.

Biliyorum biliyorum iç sesimin gevezeliği yine üzerinde.O değilde şimdi kırmızı halıdan yütüyenler bizim çocuklar değil mi?

Kafanı eğ kızım.Hadi bakalım tıpış tıpış doğru eve...

"Sen neden kaçıyorsun?"

"Ben mi?"

"Evet evet sen!Seden başka kaçan mı var?"

"Kızlar bakın Styles'la aramda herhangi bir şey yok.Hem bakın onların sırası izlesenize?"

"Nerde?Ahanda oradalar.Çek çek..Tumblr'a koyarızda göremeyen hayranları kıskandırırız."

-Yok artık...-

Hayranlar çocuklara dalmışken kalabalıktan sıyrılabildiğim kadar sıyrıldım.Tam kalabalıktan tamamen çıkacakken o çok tanıdık ses kulağıma çalındı.

"Hey!Emily.Sensin değil mi?Sen zaten onu ancak böyle dışardan izleyebilirsin."

Kimdi şimdi bu kendini bilme--Alexis!!

Kan beynime sıçradı.Şu kızı alsam tüm hayranların önünde pataklasam...Ama bir saniye bu kız beni dövmesin şimdi o kadar tekvando dersi falan aldıkta bu kalabalıkta hangi hareketi göstereceğim.En iyisi en iyi bildiğim yolla sözlerimle töveyim ben bu kızı.

"Hey!Alexis.Senin yaptığın sadece ona giysi giydirmek bense onun giysilerini çıkartıyorum.Senin 5 dakikada yaptığını ben...hımm hiç saymadım açıkçası..."

Yüzü kızarırken "Fazla mı ileri gittim acaba?"diye düşünmeden edemedim.Aslında hiç onun kıyafetlerini çıkarmamışken böyle yalan söylemek...

Saçımın çekilmesiyle kendime geldim.Sonra o çok tanıdık sesi duydum.

"Kızlar bu antionedirection,yumurta falan atmaya gelmiş."

Bugünün sonucu olarak...

Alexis:10 hatta 20

Emily:0,00

Who are you?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin