Prolog

5.7K 87 6
                                    

-Isabella, trezeste-te odata!*tipa mama din bucatarie*

-Nu vreau! *tip eu din dormitor*

Sincer, e prea bine in acest pat moale si cald, decat sa ma dau jos. Mai bine dorm, decat sa plec la scoala aia plina de necunoscuti ce, fac pariu ca ma vor uri. Foarte optimist, nu? Nu raspundeti la asta.

Nu sunt o persoana foarte prietenoasa.

-Nu ma face sa aduc apa. Asa ca ori te misti singura, ori aduc apa. *zice mama pentru ultima data si simt ca daca nu ma ridic mai repede, chiar va aduce apa*

Am o mama periculoasa asa ca nu am tupeul sa ma pun cu ea. Poate uneori ii mai raspund si ma prefac in fata ei ca sunt o rebela dar niciodata nu trec de cuvantul ei. Stiu consecintele, si nu sunt foarte frumoase.

-Bine.

Ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre dulap pentru a-mi lua hainele si a-mi face un dus.

Ma simt asa de prost pentru ca am plecat din New York, doar pentru ca mama are o casa de moda aici in L.A. Aici ma simt singura. Nu cunosc pe nimeni, si simt ca eu nu ma potrivesc acestui loc. E ca intr-un puzzle, eu sunt o piesa ce nu se potriveste intr-o anumita zona a acestui puzzle. Si nu mi se pare normal ca eu sa ma mut la mijlocul anului scolar la o alta scoala. Imi placea veche scoala, imi iubeam colegii, chiar daca nu vorbeam cu toti si uneori chiar ma bateam cu unii dintre ei. Azi am prima zi la scoala "noua" si spre sa nu fie plina de idioti fitosi ce cred ca au toata lumea la picioare. Sper sa fie o zi buna chiar daca nu cred ca va fi. Pana la urma, speranta moare ultima.

Termin dusul, ma imbrac cu un maiou alb, un pluover negru peste si o pereche de blugi albastrii, pe ici pe colo taiati si ma incalt cu niste conversi. Machiez si cobor jos unde probabil o sa am o noua discutie -cearta- cu mama.

-Sunt gata!*zic eu catre mama*

-Haide sa mergem. Intarzii la munca!

De ce trebuie sa vorbeasca mereu asa dur cu mine? Uneori -mereu- nu o inteleg. Imi iau geanta si plecam spera masina mamei ce se afla in garajul noi mele case.

In scurt timp ajung la scoala. Cum intru in curtea scolii vad tot felul de grupulete de adolescenti. Ca in fiecare liceu exista mai multe grupuri de elevi. Cu totii stim ca in cele doua mari categorii: popularii si tocilarii, mai sunt si alte grupulete. Vad o fata blonda, machiata strident si cu o rochie ce descopera mai multe decat ar trebui. Stiti genul acela de fata care noaptea merge prin cluburi, se freaca cu toti si apoi si-o trage cu primul pe care il vede? Cam asa imi pare mie tipa asta.

-Presupun ca tu esti tipa noua. *zice ea cu o voce pitigaiata*

Deja ma calca pe nervi.

-Da, eu sunt.

-Uite cum sta treaba pe aici. Tu nu te atingi de tipul ala *imi spune aratand spre un baiat saten, cu ochi ciocolatii si imbracat intr-un maiou larg si o pereche de pantaloni cu tur* si asa nu vei avea de aface cu mine. *imi spune cu o superioritate in voce*

-Uite ce e. Nu imi pasa ce vrei. Atata timp cat tu ma vei lasa in pace, vei fi fericita ca nu ai luat bataie de la mine. *daca ea credea ca sunt una din fetele care asculta de "majoreta sefa" si sta dupa fundul ei pentru a fi populara, se insela mai rau decat o face Tom crezand ca il va prinde pe Jerry. In vechea scoala eu eram fata rea care intra mereu in belele si nu ma voi schimba acum*

Dupa tot ce i-am zis s-a uitat socata de tupeul meu, si dupa cateva minute in care s-a holbat la mine, a plecat.

M-am dus catre biroul directorului pentru a imi lua orarul si codul de la dulapul meu.

My Life. My Rules.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum