Nu pot sa cred. La dracu' am doar 18 ani si nu sunt gata sa fiu mama.
Defapt, trebuie sa fi gata.
Amy, te-ai hotarat sa te intorci?
Pai ma cam saturasem sa iti vorbesc si sa incerc sa te ajut si tu sa nu ma asculti.
Da. Da. Bine. Si acum te ascult. Tu esti ultima mea problema.
Ar fi bine sa mai scapi din probleme, domnisoara si cand zic probleme ma refer la domnul Bieber. Daca nu erai tu atat de innebunita dupa el, acum nu aveai un copil.
Amy, poate am gresit dar nu pot avorta.
Atunci mult noroc la cresterea copilului.
Daca eu fac greseli asta nu inseamna ca cel mic trebuie sa plateasca.
Spune-i idiotului ca el e tatal.
Nu.
De ce?
Va crede ca sunt o tarfa care s-a culcat cu el doar pentru bani si care a vrut sa ramana cu el insarcinata intentionat doar pentru a il avea tot restul vietii.
Daca te iubeste asa cum presupui, va fi fericit si te va accepta si acest copil.
Poate ai dreptate.
Draga, mereu am,dreptate.
Pfff. Tu, modest-o.
Mergi la,doctorul ala sau nu?
Ma imbrac dupa ce imi fac un dus, ma incalt si cand ies din casa un tip apare in fata mea.
-Justin a zis sa vin sa te iau si sa te duc la el.
-Nu merg nicaieri cu tine.
-Ba mergi.
Matahala asta ma luat pe sus si incep sa ma panichez.
Incep sa tip, apoi ma baga intr-o masina si am tipa pana am simtit ca ceva intra in mana mea, ca un ac si dupa scurt timp am simtit cum ochii mi se inchid si nu mai am forta sa tip. Mi-am inchis ochii si cred ca am lesinat deoarece nu am mai simtit si auzit nimic.
***
Ma trezesc intr-un pat necunoscut. Ma ridic in picioare si imi ia cateva secunde sa ma stabilizez pe picioare deoarece ma luase ameteala. Ies pe hol si sunt intampinata de Justin.
-Justin, ce se intampla?
-Uite, Iz, orice s-ar intampla sa stii ca imi pare rau ca te-am bagat in asta.
-Ce vrei sa spui? Justin ce se intampla?
-Papusa, Bieber imi era dator cu multi bani si ne avand de unde sa mi inapoieze, mi te-a dat pe tine. Acum, Bieber, indeparteazate de ea.
-Imi pare rau.
El crede ca ma incalzesc cu ceva scuzele lui?
Nu pot sa cred. M-a vandut? De ce nu mi-a spus? Il puteam ajuta. Nu imi vine sa cred ce se intampla.
Il vad pe Justin cum se indeparteaza si ma lasa cu baiatul asta ce nu cred ca are mai mult de 20 de ani.
-Cum te cheama?
-Ce vrei de la mine?
-Uh. Intepata. Papusa, te-am intrebat doar cum te cheama.
-I-Issabe-ella.
-Eu sunt Aron. Nu trebuie sa iti fie frica de mine.
-De ce nu ma lasi sa plec?
-Uite, eu stau singur aici, am nevoie de o companie. Tu esti frumoasa si daca ai fost cu Bieber inseamna ca stii lucruri despre droguri si chestii.
Droguri? In ce dracu e bagat baiatul asta?
Eu ti-am spus.
Nu e momentul potrivit.
Pentru tine niciodata nu va fi momentul potrivit.
-Nu stiu nimic.
-Vei afla. Acum dute la bucatarie si fa-mi si mie ceva de mancare, imi este foame.
-Nu sunt servitoarea ta.
-Acum, practic imi apartii. Du-te si fa-mi de mancare.
Am plecat in cautarea bucatariei si pana la urma am gasit-o. M-am apropiat de dulapuri si am scos tot ce aveam nevoie, la fel procedand si cu frigiderul.
Dupa o ora, am terminat de gatit niste spaghete. Spaghetele imi aduc aminte de Justin. Eram asa fericiti, mai ales ca bebelusul va veni pe lume. De ce a trebuit el sa strice tot? De ce nu a vorbit cu mine? Credeam ca ne spunem orice. Ma simt asa de pierduta. Tot ce vreau este sa fiu fericita impreuna cu cineva ce chiar ma iubeste. Fac pariu ca acest plan a fost in mintea lui Justin de cand m-a cunoscut.
Oare Aron se va comporta cum trebuie cu mine sau ma va trata ca pe o servitoare?
Sper ca macar copilasul meu sa fie bine. Oare Aron isi va da seama ca sunt gravida?
Sigur isi va da seama.
De unde stii?
Burta ta va creste. Nu va ramane mereu asa.
Ai dreptate. Trebuie sa fac o baie si sa dorm putin. Sper ca Aron sa nu reactioneze urat cand ii voi spune despre sarcina. Harry. El trebuie sa stie. Este cel mai bun prieten al meu. Nu ii pot ascunde asta.
Ies din bucatarie si il aud pe Aron spunandu-mi ca este in sufragerie in caz ca am nevoie de ceva. Ma indrept spre sufragerie cu gandul ca trebuie sa ii cer niste haine si sa il intreb unde e baia. Cand intru in sufragerie dau de Harry. Multumesc Doamne. El e cu spatele asa ca fug spre el si il imbratisez. Cand se intoace si ma vede eu izbucnesc in plans. Ma imbratiseaza si el si eu ii soptesc:
"Harry, ai avut dreptate. Sunt insarcinata. Nu spune nimanui. Te rog."
CITEȘTI
My Life. My Rules.
RomanceUneori, persoanele la care te astepti cel mai putin pleaca. Pleaca si stii ca nu se vor mai intoarce. Dar sunt unele care vor fi mereu acolo. Stii ca poti conta pe ele. Gandeste-te ca poate ai pierdut pe cineva drag, dar o alta persoana care a intra...