O noua zi. O noua incercare de a ma comporta de parca iubesc acest oras si faptul ca nu sunt langa prietenii mei. Si scoala. Ugh. Scoala. Azi am scoala. Ma scol din pat lenesa si dau draperia intr-o parte si surpriza: Justin e in casa de langa si are camera exact in fata camerei mele. Deci in acest moment casa mea este intre a lui Alex si Justin. Si se pare ca si Justin ma observat. Imi face cu mana, iar eu doar trag draperia la loc si ma schimb dupa ce imi fac un dus.
Sunt gata de scoala si se pare ca mama a plecat. Nu putea si ea sa ma astepte ca sa ma duca la scoala ca o mama normala? Va spun eu. Nu. Pentru ca eu nu am o mama normala. Nici nu ii pasa de ce fac. Azi dupa scoala vreau sa gasesc un skate park si sa merg acolo. De cand am venit aici nu m-am mai dat pe skate si asta nu e bine. Ies din casa si il vad pe Alex.
-Hei!*zambesc eu catre el*
-Hei. Presupun ca ai descoperit cine sta in casa de langa.*spune el putin amuzat*
-Da. Si nu imi prea place.
-Totusi stai departe de el. E periculos.
-Mie nu imi pare amenintator deloc. Si stai putin. Tu mi-ai trimis biletelul in timpul orei?
-Nu. Face trafic de droguri si arme. Cel putin asa se aude in cartier.
-Si asa nu il suport. A incercat sa se dea la mine doar ca sa ma aibe in pat. Ce idiot.*murmur ultima parte*
-Asa a facut cu toate fetele din liceu si toate i-au cazut in plasa.
-Serios?
-Dap.
-Asta il face un idiot afemeiat, dublu. *rad eu*
-Aici nu pot decat sa iti dau dreptate.
Nici nu am observat, dar noi deja ajunsesem la scoala asa ca imi iau la revedere si plec spre dulapul meu pentru a imi lua cartile si caietele pentru istorie.
Intru in clasa, ma asez in ultima banca si vorbesc cu Alex prin mesaje.
Catre Alex:
'Ce zici sa desenam umpic peretii acestei scoli monotone?'
De la Alex:
'Nu stiu ce sa zic. Nu vreau sa intru in belele.'
Catre Alex:
'Iti este frica? Serios?'
Ii mai trimit un mesaj:
'Lasuleeeee. Esti mai fricos decat un iepure.'
Nu mi-a mai raspuns dar presupun ca nu o va face deci ma voi descurca singura. Tocmai a intrat profesorul de istorie in clasa, dar vad ca Justin nu e. Ce ciudat. Nici nu stiu de ce imi pasa. Ma rog.
Suntem la jumatatea orei de istorie si vad ca Justin s-a gandit sa vina la ora. Dupa o mica amenintare a profesorului la adresa lui, cum ca daca mai intarzie ajunge la director, se pune in banca de langa mine deoarece numai sunt banci libere si incerc sa il ignor. Imi tot scrie chestii pe biletele ca cica nu ii voi rezista si ca voi fi a lui pana la urma si mi le arunca pe banca. Minciuni. In cele cateva minute cand am fost atenta la ora am aflat ca eu trebuie sa merg la biblioteca scolii sa imi iau niste carti. Ce noroc. Si eu care vroiam sa merg sa mananc. Adio pauza.
In sfarsit am auzit clopotelul si am fugit de langa Justin si prostiile pe care mi le tot spunea. Am mers pana la dulap sa imi las istoria si geanta si apoi m-am indreptat spre biblioteca scolii.
Pare veche si se pare ca nu vine prea des lumea aici. Caut de 10 minute una din cartile alea idioate care nu ma vor ajuta la nimic in viata. La naiba. Oamenii aia sunt morti. Daca noi vorbim despre ei nu se vor intoarce inapoi, deci nu vad rostul materiei numita istorie. Gasesc cartea si ma indrept spre usa ca sa plec. Pun mana pe clanta si cand sa apas pe ea ca sa deschid usa, raman cu clanta in mana. Incep sa bat cu pumnii in usa si sa tip dupa ajutor. Ma intorc si ma asez jos fiind rezemata de usa, si de dupa rafturi apare tobele va rog, Justin Bieber. Se uita la mine si la clanta ciudat apoi se apropie de mine.
Asta va fii o zi lunga.
CITEȘTI
My Life. My Rules.
RomanceUneori, persoanele la care te astepti cel mai putin pleaca. Pleaca si stii ca nu se vor mai intoarce. Dar sunt unele care vor fi mereu acolo. Stii ca poti conta pe ele. Gandeste-te ca poate ai pierdut pe cineva drag, dar o alta persoana care a intra...