A doua zi...
Mergeam spre scoala si ma gandeam la cele intamplate ieri. M-am gandit la asta toata noaptea. La acel sarut. La el. Totul a fost o greseala. O greseala. El e cu Amanda cea frumoasa si sa nu uitam de tarfa. Nu ar putea fi cu mine. Eu nu as putea fi cu el. Stai. De ca ma gandesc la asta?
Pentru ca il placi.
Te-ai intors?
Nu am plecat niciodata.
Cat noroc pe mine.
Pe noi.
Nu, pe mine.
Realizezi ca eu fiind constiinta ta, spun ce ganduri ai, dar pe care le tii ascunse in cele mai mici si departate colturi ale mintii tale?
Nu ai nicio dovada.
Nici nu am nevoie de dovezi. Ai sa iti dai seama ca il placi, atunci cand sentimentele tale se vor amplifica si nu vei mai putea rezista. Nu vei mai putea sa te abtii. Vei exploda. Sentimentele tale nu vor mai putea fi ascunse. Lucrurile se vor schimba atunci cand il vei vedea, cand va zambi, cand va trece pe langa tine, cand ve-ti vorbii, cand te va atinge chiar daca va fii din greseala. Acum poti spune ca nu il placi, iti poti nega sentimentele dar nu va mai dura mult aceasta negare. Toate vin la timpul lor, si atunci cand vei realiza ce se intampla, nu vei mai nega.
Wow,ce profunda esti.
Eu sunt tu.
Atunci, wow, ce profunda sunt.
Doamne cu ce ti-am gresit sa ii dai asa minte?
Stii nu ca si tu faci parte din mintea mea.
Oh, acum esti desteapta nu?
Gandurile imi sunt intrerupte. Deodata simt o mana care ma trage dupa un bloc. M-am speriat si m-am intors la persoana ce ma tarat pana dupa bloc, gata sa o injur. Cand am vazut cine e, eram gata sa o si bat. Eram Amanda. Ce o mai vrea acum?
-Stai. Departe. De. Justin. *imi spune ea sacadat*
-Il poti pastra pentru tine, nu am nevoie de el. Nici nu il plac.
Da, pe cine incerci sa minti aici?
Serios? Tu nu poti tace niciodata? Cred ca iti voi schimba numele. Iti voi spune Amy.
Macar suna mai bine decat Amanda. Suna a nume de prajitura.
Pacat ca persoana din fata mea nu e la fel de dulce ca o prajitura...
Mai taci si vezi ce vrea scorpia.
Ma mir ca esti si tu macar o data de acord cu mine in privinta cuiva.
Hei. Nu te obisnui cu asta.
Da, da. Cum spui tu.
-Acum, ma rog, de ce mai tras dupa acest bloc? Ca sa imi spui sa stau departe de Justin cand noi suntem doar prieteni?
-Prieteni care se saruta?
-D-de u-und-de sti asta?*spun eu balbaindu-ma*
-Mi-am facut temele. Sa zicem doar ca am prieteni peste tot.
Flashback
Amanda p.o.v.
Am pus pe cineva sa il urmareasca pe Justin de cand a venit tipa aia noua si ciudata la noi la scoala. Mi se parea ca Justin al meu se cam uita dupa ea. Trebuie sa vad ce face cu ea. Am auzit ca au stat inchisi in biblioteca (,) cateva ore bune. Sper ca nu s-a intamplat nimic acolo. Sper.
Daca aflu ceva, jur ca am sa o omor pe tarfa aia.
Acum astept sa ma intalnesc cu omul ce l-am pus sa il urmareasca pe Justin si sa imi spune ce a aflat. Si il vad ca se apropie.
-Ai aflat ceva?*ii spun eu*
-Domnul Bieber a fost in parc cu o fata roscata, cu ochii verzi, imbracata cu haine ce aveau tinte si desena pe un gard alaturi de el.
-Mai departe...
-La un moment dat, s-au aplecat amandoi dupa acelasi tub si s-au privit in ochi apoi s-au sarutat. *spune si imi arata o poza cu ei doi sarutandu-se*
Simt cum fierb de nervi, si jur ca o sa o omor pe fata asta.
End Flashback
Dupa ce imi spune asta, face un semn spre ceva sau cineva ce statea in spatele meu, sa se apropie. Ma intorc si vad o fata ce era mai inalta si mai bine facuta decat mine, genul de batausa a scolii, ce se apropia de mine.
-Sper sa merite banii.*ii spune ea fetei*
-Nu o sa regreti nimic.
Isi indreapta privirea spre mine si ranjeste malefic, de parca stie exact at de confuza sunt acum.
O aud pe Amanda cum se indeparteaza si gorila se apropie si mai mult de mine. Imi da o palma si ma lipeste de asfalt. Are o palma a dracului de grea. Nu e de mirare, e cat un urs, poate chiar mai mare. Incepe sa ma loveasca cu pumnii si picioarele si simt ca numai pot sa imi tin ochii deschisi. Ultimele cuvinte pe care le aud sunt:
-Asta pentru ca ai incercat sa il furi pe Justin din bratele Amandei.
Dupa asta totul se face negru.
CITEȘTI
My Life. My Rules.
Storie d'amoreUneori, persoanele la care te astepti cel mai putin pleaca. Pleaca si stii ca nu se vor mai intoarce. Dar sunt unele care vor fi mereu acolo. Stii ca poti conta pe ele. Gandeste-te ca poate ai pierdut pe cineva drag, dar o alta persoana care a intra...