"Martinus. Prines mi Nasha aby som ho mohla nakojiť." zakričala som na Martinusa.
Doktorka povedala, že musím ležať. Takže o Nasha sa asi bude starať Martinus. Nechcem, aby to teraz vyznelo tak, že sa o neho nechcem starať, ale ten pôrod ma vyčerpal."Hneď sme tam. A môžeš ho aj prebaliť" vedela som, že on toto robiť nebude. Aspoň možem aj ja niečo spraviť okrem kojenia.
"Poď ku mne láska" zobrala som si môjho malého Nasha. A dala som mu pusu na čielko. Cítila som sa pri ňom ako ozajstná mamka.
Z malého Nasha vyžarovala veľká energia. Nechala som si ho v objatí asi 5 minút a potom mu dala piť. Martinus zostal pri nás. Mne to nevadilo. Veď je to otec nášho dieťaťa."Taaak. Už si napapaný, idem ťa prebaliť." položila som ho na posteľ. Dala mu dole dupačky a plienku.
"Ooo aké to je ale veľké hovienko." povedala som a Nash sa usmial. Cítila som hrejivý pocit šťastia, keď sa Nash usmial.
"Až tak to preháňať nemusíš" povedal Martinus.
"Pšššsst. Ja si ho môžem prebaľovať tak, ako chcem." povedala som mu a usmiala sa na neho. On sa na mňa neusmial a odišiel z izby.
Mala som strach, že teraz keď sa narodil Nash, či sa budeme hádať. Ja som to nechcela.
Doprebaľovala som Nasha. Chcela som sa ísť pozrieť kde je Martinus a dať mu Nasha aby som si mohla ísť ľahnúť.
Zobrala som ho na ruky a niekto mi dlaňami prykril oči. Vedela som, že to je Martinus. Kto iny?? Veď v tomto byte sme len mi traja. Nasha mám na rukách. A on by to ani tak nedokázal."Láska toto je pre teba" povedala tá osoba. Ktorá bola Martinus. Niečo položil na posteľ a odryl mi oči.
Na posteli bola kytica z červených pozor nie ruží ale tulipánov.
Myslela som si, že je to pre mňa lebo milujem tulipány, ale potom mi došlo, že preto aby sa Nashovi nič nestalo."Ďakujem mojko" teraz som si uvedomila, že neodišiel preto že sa urazil ale preto že mi chcel dať kyticu. Vyzniem ako narcis, ale zvyknete si.
Ďakujem všetkým za 300🌟. Je to pre mňa niečo úžasné vedieť, že niekto túto knihu číta.😇
Ďalej by som chcela vyhlásiť krstnú mamu malého Nasha.
Požiadala ma o to čitateľka Fidorka_baby ❤❤ ,ktorá sa ňou aj stane, lebo ňou chcela byť.💖💖Ďalej chcem upozorniť, že kniha bude mať koniec pri kapitolách číslo 20-25. Ľahšie sa mi píšu knihy kratšie ako dlhšie.🌟
Ďakujem za všetko🔥🔥