TANITIM

836 40 15
                                    

Nehir BTS hayranı güzel bir kızdı. İleride bir sürü hayalleri vardı. O da bir A.R.M.Y olarak BTS le çok hayal kurardı. Tabiki bu hayallerden biri Kore ye gidip 7 ekibin 7 sini de görmek.

Nehirin ağzından:

İnanamıyordum kendime. Kore ye gitme hayallerim resmen suya düştü. Neden mi? Benim arkadaşım da Kore ye ne yazık ki hayran. Ama A.R.M.Y bile olmadan seviyor onları. Hem de benim sevdiğim grup benim sevdiğim kişi. Takmıyım diyorum da maalesef. Adı Ela. Ve benim biletimi çaldı. Hakkımı yedi ve bu akşam Kore' ye gidiyor. İnanamıyorum hala. Ne yapıp ne edip iptal ettirmeliyim.

Ela: Ee canım naber?
Nehir: İyi.
Ela: Duşa girebilir miyim? Ne de olsa Kore ye gideceğim.
Nehir: Git tabi.

Ne yapıp ne edip bu kızın hayallerini herseyini batırmam gerekdi. Ela nın dusunun uzun süreceğini bildiğim için hemen onunkini iptal ettirip benim üzerime aldım bilet. Ve hemen valizi toparlayıp ona not bırakıp evden kaçtım. Uçağa yetişme aksiyonundaydi simdi. Hemen bi en yakin taksiyle oraya yetistim. Geldim. Bindim ucaga. Onun gelip gelmediginden emin olmak için bir sey daha yaptim. Tabi bu gelmeden önce. Arabasini zincirle demire kilitledim anahtarini yanima aldim paralari, kiyafetleri, evin anahtari, herşeyi Bendeydi...
Artik beni bulamaz da gelemezde. Dustan cikincaki suratinin hali beni meraklandirdi. Ee hak yemek ne olurmuş  ela hanim bence iyi dersini verdim.

Sizce Kore ye gidince neler olur? Yorumlarinizi ve begenilerinizi eksik etmeyin... ❤💚💙💜💛

J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin