DOSTLUK

181 17 15
                                    

Sabah uyandigimda büyük bir evdeydim. Yanimda j hope bana bakiyordu.

Mina: Napıyorsun sen?

J hope: Güzellik seyrediyorum.

Mina: İcerde sesler geliyor kim var?

J hope: 2 kız bide BTS noldu ki?

Mina: Uzerimi giyincem.

J hope: Cikiyorum.

Üzerine giydikleri👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerine giydikleri👆

Disari ciktigimda etraf kalabalikti. Her yerde balonlar. Anlaşılan bir hazirlik olmali. Kimse yoktu ve etraf çok sessizdi. Sonra karsima ciktilar. Elinde pastayla çocukluk arkadaşım şimay ve BTS üyeleri. İyi doğdun diye bagirdilar. 2. kizida tanimiyordum.

Mina: Teşekkür ederim hepinize. Değerli olanlar hep burada.

Mumlari ufledim.

Mina: Unutmayin ki bu mumlari uflesem de bunlar benim hep kalbimde yanacak.

Teahyung: Doğum günün kutlu olsun bu senin hediyen. Seni seviyorum.

Jungkook: Unuttun mu akilsiz ilk maknae ler verir. Bu senin hediyen.

Simay: Seni seviyorum al bu jiminle sana aldigimiz hediye.

Çocukluk arkadasim ve diger üyeler hediyelerini verdiler. Yavas yavas tanimadigim kiz bana yürüdü. Sonra arkamdan dolanip basima silah dayadi ve

Kiz: Evet kızı rehin alıyorum. Bir kişi bile yaklasmasin.

Simay: Birak aptal. Cabuk birak dedim sana!

Melody: Adim melody.

J hope: Melody bu sen misin?

Melody: Evet benim eski sevgilin beğendin mi?

Kiza arkadan güçlü bi tekmeyle yere serdim. Silahini alip disari ciktim.

Simay ın ağzından:

Disardan vurulma sesi geldi. Ve hemen kostum. Disari ciktigimda nehir yerde yatiyordu.

Umarim kizmamissinizdir. Hikayeyi begendiyseniz ne mutlu bana. bangtansonyeundan95 bu hikayeyi dostluğumuz anisina yazdim. Bunu sakin unutma!!

J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin