ÇOK KÖTÜ GÜN

292 21 8
                                    

Suga nehiri karsisinda görünce sasirir. Nehir elinde bicakla gözleri yasli bir şekilde bakıyordur.

Nehir: Suga ben olunce mutlu olur musun he. Bunu benden kurtulman için yapacagim. İkimiz de aci cekmeyelim.

Suga: Nehir ne diyosun. Bak elindeki bicagi birak yanima gel hadi.

Konusurlar sonra iceri jungkook girmek ister. Ama nehir kapiyi kilitler. Sonra jungkook jin ve rapmonster i cagirir ve kapiyi kirmak için yardim ister. O sirada nehir kendini hala bicaklamada kararlidir. Sonra bütün ekibi cagirilar ama bitek j hope yoktur. O da merdivenlerden koşuyordur. Ve j hope un gelmesiyle kapi kirilir. Kapi acildiginda nehir yerde kanlar içinde yatiyordur.

J hope: Sen yaptin dimi! Sen yaptin!

Jin: Abi sacmalama 1 metre ötede ayrıca eli bicagin üzerinde. O degilde hastaneye yetistirelim.

Rapmoster: Evet hadi.

Sonra arabayla gelirler. Doktor nehiri odaya alir. Aradan 2 saat gecmistir. J hope sinirlenerek

J hope: Sen nasil bi insansin ya. Ölmesini göze aldigin kiz benim sevgilim bide üstelik bizim grupta. Nasil yapabildin?

Suga: Ben bicaklamadim inanamiyo musun ya?

Sonra j hope tam yumruk atarken doktor bilgi vermek için disari cikar.

Doktor: Üzgünüz hastayi kaybettik.

Sonra j hope un gözünden yaslar dolulur. Digerleri de çok uzgundur.

4 ay sonra

Nehirin uzuntusuyle konseri iptal ettiren BTS armylerinden biraz tepki alirlar. Ama buna rağmen ayakta durmaya calisiyorlardir. Sizce elaya Noldu dersiniz. Ozmn soyliyim.
O da kendini bunaltidan ve sıkıntıdan kendini bicaklamistir.
Hadi simdi j hope un agzindan dinleyelim hali nasilmis:

J hope un ağzından:

Nehirin acısıyla çok kotu gorunuyordum. Jungkook ve tüm diğer ekip benim arkamdalar. Ve beni destekliyorlar. Ama ben yikiliyorum. Sugayi affettim. Çocuğun hic bi sucu yok. Neyse jin le dertlestik.

Jin: Kızı seviyormuydun?

J hope: Çok... Ama iste...

Jin: Abi üzülme lütfen.

Jimin: Biliyor musunuz? Ben öldüğüne inanmiyorum. Bence yasiyo. Çünkü karninin boşluğuna geldi olmemesi lazim.

Jungkook: Çok haklisin da o zaman nerde?

Demesiyle jungkook un telefonuna mesaj gelir. Mesaj da

Gönderen: Özel numara

Alıcı: Siz

Gece saat 1 de bomboş bir arsanin benzinligin arkasina gelin 7 niz birden!!!

Sizce bu mesaji kim atmıştır. Bölümüm bu kadar sizleri çok seviyorum... Bu arada bangtansonyaundan95 bugün sana iftara kadar konusabilirim iftardan sonra olmaz. Kusura bakmayın okuyanla😂😂😂😂😂


J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin