Simdi sıra iş bulmaktaydı. Evet unlu bir kafe vardı. Bende orda çalışmak istedim. Küçük ve şirin bir kafe calisani azdı. İçerde ve disarda tatlı masalar vardı. Bende burada calismak için patronuyla konuştum o da kabul etti. 5 saat boyunca calistim. Calisanlarin kendine ait bir dolabi varmis. Oraya esyalarimi kilitleyip koymuştum. Aksam oldu. Ve esyalarimi alip cikicaktim. Telefonum çaldı. Arayan evin sahibi Brose amcaydı.
Nehir: Alo?
Brose: Merhaba kızım musaitsen biraz sonra esim Lisa ile sana gelecegiz. Uygun musun?
Nehir: İsteydim amcacım simdi cikiyorum. Biraz sonra sizi cagirsam olur mu?
Brose: Tabi sen nasıl istersen.
Telefonu kapattigim gibi hemen eve gitmeye koyuldum. Ve disardan kek kola falan aldim. Misafirleri agirlamayi seven bir insan olduğum için tabiki de cagirdim. Ev topluydu. Geldiler. Yiyeceklerimden ikram ettim ve sohbete başladılar.
Lisa: Brose dan öğrendiğime göre Türkiye' den gelmişsin.
Nehir: Evet teyzecigim.
Lisa: Türkiye de ailenin filan var mıydı?
Nehir: ......
Uzun sure tikanip kaldim. Ve ne diyeceğimi bilmedim. İzin istedim ve ağlayarak tuvalete gittim beni çok üzmüştü. Geldiğimde onlarda huzunluydu.
Nehir: Şey benim annem ve babam öldü de...
Lisa: Çok üzgünüm kızım. Boyle olacağını bilseydim hic söylemezdim.
Nehir: Önemli değil teyze. Alıskinim. Ben, ailemi kaybedeli 1 ay oldu. Ve acısını unutamadım. Kafamı dagitmak için bende buraya geldim. O şehirden uzaklaşmam gerekti.
Aslında yalan söylemedim teyzeye. Gerçekten de Ela gelmeseydi buraya hem o hem de BTS i görmek için gelcektim. Gittiler ve bende yattım. Sabah oldu ve ise gitmek için hazırlanmaya başladım kahvaltıyı evde yapmak istemedim. Kafede rahatca yapabilirdim. İse gittim. Poğaça ve cay alip oturdum. Sonra 7 ses geldi. Konuşmaları:
Jimin: Ah Suga hyung! Sen neler göndermişsin! İnternette bunların yayınlanması çok ayıp!
Suga: Ne paylaştım ki? Sadece sen ve benim fotoğrafım. Sırf kasın olmadığı fotoğrafta cikmadigi için mi? Of jimin!
Kafamı kaldırınca şaşkınlıktan ağladım onları görmek benim en büyük hayalimdi. Ve bunun gerceklesmesi... Allah' ım şükürler olsun...
Sizce diger bölümde ne olacak??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J HOPE
Fiksi PenggemarMina: Sen naptin ya! Benim ortada bi namusum vardi zaten onu da senin yuzunden kaybettim!! Allah seni nasıl biliyorsa oyle yapsin! Sen adisin tamam mi?! Bunu nasil yaptın bana ya!! Nasil yaptın nasıl!?! Hoseok: Baska carem yoktu. Mina: Sende çözümü...