Hoseok un ağzından:
Biz buyukler olarak yanliz kalmak istiyorduk. Bir tatil gibi diyelim. Jimin le bu konuyu konusmak istedim. En sonunda 4 çift masada kahvalti yaptik.
Hoseok: Hepimiz burdayken ben size söylemek istiyorum. 4 cift otele yapamadigimiz balayıni yapalim mi?
Şimay: Güzel fikir bak.
Jimin: Ben okeyim!
Mina cevap vermedi. Canı sıkılmış gibiydi.
Hoseok: Hayatım!
Mina: Efendim!
Hoseok: Iyi misin sen?
Mina: I-iyiyim...
Sofradan kalkti ve aglayarak uzaklasti.
Hoseok: Yine noldu?
Şimay: He bugun bugun annesi ve babasinin olum yıl dönümü.
Şimay in da gozunden bir damla düştü.
Jimin: Onun için çok üzülüyorum.
Hoseok: Kafasini dagitmasi gerek. Onu mutlu u etmek için elimden geleni yapacagim. Size afiyet olsun...
Mina nin yanina kosarak gittim. Balkonda ağlıyordu. Tek başına. Gerçekten bu kadar cani yanmamisti. Benim de ellerim titremeye baslamisti. Mina nin yanina oturdum.
Hoseok: Mina!
Mina: Hoseok!
Hoseok: Gerçekten ben sana yetiyor muyum? Yani benim yanimda mutlu musun? Seni gerçekten mutlu eden bir adam miyim?
Mina: Lütfen bana birdaha böyle seyler soyleme. Sen zaten benim hayallerimi susleyen tek adamsin. Sen sen benim umudumsun! Ben senin yaninda olene kadar mutluyum!
Hoseok: Bunlari senden duymak çok güzel!
Birbirimize sımsıkı sarildik. Sonra mina nin yanaklarına elimi koydum. Gozlerinin içine baktım.
Mina: Iyiki varsın Umudum!
Hoseok: Iyiki varsin Meleğim!
Jungkook un ağzından:
Gerçekleri bide benim agzimdan duyun. Ben younie ye vuruldum. Evet! Cok sevdim. Socal i de seviyorum. Ama aşkı younie de hissediyorum. Teahyung bana bakıyordu.
Teahyung: Socal sana aşık!
Jungkook: Ne?!
Teahyung: Evet! Bende onu seviyorum! Ama nedense senin yüzünden hersey berbat oluyor!
Jungkook: Saçmalama! Zaten Hoseok falan bize kizmadi mi? Ikisinin yanında dolasmayacagiz.
Jin: Ne bagiriyonuz? Bi uyutmadiniz lan!
Suga: Defolun kavganizi baska yerde yapin! Burasi ask yuvasi değil!
Ikimizde dışarı çıktık. Jimin bizi dinlemiş.
Jimin: Bana bakın! Bu iki kızla sizin ne alakaniz var lan!
Socal: Babacım!
Jimin: Sırası değil socal bekle. Teahyung size diyorum!
Jungkook: Biz biz aşık olduk!
Socal: Hah çok iyi birşey eline iş bulamadin dimi kookie!
Jimin: Aşk olabilir. Ama bu kızları uzmeyin!
Teahyung la sevincten uctuk. Gerçi jimin yabancı degil bizi niye sorguya cekiyosa! Sevincten kavgayi unutup sarildik.
Suga: Oğlum bi uyutmadiniz lan gelin buraya dovecem sizi!
Mina nın ağzından:
Hoseok un bana destek olduğunu umut verdigini öğrenmek cok guzel. Balayına cikicaz ve Jimin, Hoseok azıcak! Kabul etmesemde beni zorladilar. Diger uyeler de ailelerini ziyaret edecekler. Jungkook ve Teahyung hariç!
Younie: Anne sen ağladın mı?
Mina: Ne ağlaması kızım?
Younie: Sen hic aglama tamam mi anne babam ve sen hic aglamayin.
Mina: Neyse kızım sana birsey acikliycam dun neydi?
Younie: Ben babama anlattim ondan öğren! Siz balayına mi gitceniz dimi? Tamam. Ben çıkıyorum. Socal le ikimiz bara gidiyoruz.
Mina: Bu saatte?
Younie: Akşam anne simdi gezicez!
Mina: Yaninizda 2 kisi alın ozaman!
Younie: Tamam!
2. Bölüm de bugun geliyor! Seviliyorsunuz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J HOPE
FanfictionMina: Sen naptin ya! Benim ortada bi namusum vardi zaten onu da senin yuzunden kaybettim!! Allah seni nasıl biliyorsa oyle yapsin! Sen adisin tamam mi?! Bunu nasil yaptın bana ya!! Nasil yaptın nasıl!?! Hoseok: Baska carem yoktu. Mina: Sende çözümü...