!JİMİN SENİ SEVMİYORUM!

189 13 15
                                    

Simay in ağzından:

Eve geldim, jimin arkadan geliyordu. Mina larin evinde kaliyorduk. Odaya girdim ve kapıyı suratına suratına hizlica kapattim. İçeri girdi ve ona sinirlice baktım.

Jimin: Niye bana boylesin prenses?

Simay: Buna baksana

Ona telefonum la çektiğim fotoğrafı gösterdim. Bana mal mal bakıyordu

Simay: Ee ne diyeceksin. Jimin seni sevmiyorum! (Allahım çarpılcam şimdi)

Jimin: Ne?! Biz biz bitemeyiz seni birakamam!

Simay:  Öyle mi?! O kizin kollarina giderken de boyle miydin? Allah aşkına jimin çekil!

Beni tuttu belimden cekti ve öpmeye başladı. Kendimi çekmeye çalışıyordum. Ama basaramadim.

J hope un ağzından:

Ben artik sugaya dönüyorum dediginde kalbim kırıldı. Hayat bu kadar acımasız mısın? Yazar soka girer (Oy ben seni yerim)

Mina: Noldu! Üzüldün mu? Bak ben ben gerçekten pişmanlık duyuyorum diyip kollarina gelmemi mi istiyorsun JUNG HOSEOK! Söyle ama bunu istiyorsan sen yapacaksın.

Hoseok: Pismanim. Ben seni birakamam! Buna engel olucam. Bak yapma ........

Ağlamaya başladım. Oturdum yatağa ve

Hoseok: Tamam istiyorsan simdi git! Hadi git! Gitsene!

Mina: Bi daha da donmeyecegim! Donmeyecegim hoseok.

Kapıyı açarken yere yigildim. Beni gördü mu bilmiyorum çünkü hiçbirşey bilmiyorum.

Mina nin ağzından:

Kostum ve yatağa kaldırdım. Bu gecelik kalacaktım. (Gerizekali niye önce kalmiyon)

Mina: Uyan hoseok ben sensiz yaşayamam! Dediklerimi yalan say! Nolur uyan! Uyannn! (Şekillere bak hic sana yakışıyor mu simdi git hadi)

Hoseok: Gitme! Gitme mina!

Mina: Ben hep senin yaninda olacağım. Umudum!

Hoseok: Bende. Meleğim!

Mutlu son...😊

J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin