MUHTESEM BALO

177 17 12
                                    

Mina nin ağzından:

En sonki aksami hatırlıyorum da ne kadar güzeldi. Sabah olmuştu ben uyanamamistim. Uykum çok ağırdı. Gözümü açamiyordum. Birden dudagima biri yapıştı. Hoseok!! Gözümü açtım. Onun gözü kapalıydı. Sonra kendini çekti.

Mina: Hoseok!! O nasil uyandirma sekli ya!

Hoseok: Her sabah seni boyle uyandiriyim mi bebegim?

Mina: Uyandır. Ama yani aşkım!

Sarildim. Ustumu giyindim kahvaltı ya oturdum. Bizimkiler maşallah! Birbirine yapışık. Allah a şükür biz öyle değiliz. Bizimki sabah uyandirirken yapıyor. Hoseok un telefonu çaldı. Uzun sure konuştu. Yanıma geldi.

Mina: Aşkım saatlerdir konuştuğun kimdi?

Jimin: Sevgilisidir! 😊

Hoseok: Sacmalama! Benim ondan başka sevgilim yok! Neyse şey ABD başbakanı ile görüştüm. Dünya starlarini bir oteldeki partiye davet ediyiyorlarmis. Onların içinde biz dr varız. Sevgiliniz varsa onları da çağırın dediler. Bu aksam baloya gidiyoruz. Kizlar siz alışverişe. Bizde bizimkilere haber verelim.

Simay: Aa kalk kalk kalk kalk! Gidiyoruz.

Simay: Aa kalk kalk kalk kalk! Gidiyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mina elbisesi👆👆

Simay elbisesi👆👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Simay elbisesi👆👆

En yukarıdaki fotoğraf da Jimin ve Hoseok un giydikleri kıyafet var ztn. Hikayeye jimin in ağzından:

Uçakla vardık. Kizlar bizden once gitmişlerdi. Baloya sonradan geldiler. Kapıdan ikiside girdi. Herkes onlara bakıyordu. Yanimiza geldiler.

Jimin: Super görünüyorsun!

Simay: Sende!

Hoseok: Fazla dikkat çeki yosun. Benim yanımda dolaş da sahipsiz sanmasinlar!

Mina: Aşkım sacmalama insan bi güzel olmuşsun der ya uf.

Hoseok: Ya tamam kızma yerim ben seni!

Mina: Napiyim abartiyosun.

Hoseok un ağzından:

Balo da dans da olur dimi. Dans müziği başladı. Mina ilk defa bu kadar çok içki içiyordu. Ben 1 bardak icirip seslendim.

Hoseok: Bu dansı bana lutfeder misiniz güzel bayan?

Mina: Tabiki! (Ayhyşşşş)

Jiminler de kalktı. Gözlerinin icine bakıyordum. O da bana. Dans tangoydu. Bizimkilerden bazıları ünlüleri çıkarıp dans ettiler. Teahyung ariana grande yi çıkarttı.

Hoseok: Neden ben seni bu kadar çok seviyorum?!

Mina: Bilmem! Ben seni daha çok seviyorum.

Hoseok: Kokuna bayiliyorum.

Mina: Hadi ama! Bu kadar iltifata ihtiyacım yok benim.

Hoseok: Daha fazlasına ihtiyacın var bence.

Jimin: Bebeğim çok tatlısın!

Simay: Dudaklarını her an ısırabilirim hazır ol yakışıklı!

Jimin: 😂😂

Jimin siritiyor!!

Teahyung: Guzelsiniz bayan!

Ariana: Saol canım.

Bakışlarımı onun sevdiği gibi atmaya başladım. Yanakları kizardi. Suanda içimden ısırmak geliyor. Dans bitti. Mina oturduğu gibi içki içmeye başladı.

Hoseok: Bebegim yeter!

Mina: Birak da iciyim biraz nolur! Hem bugün benim gunum!

Daha fazla içmeye başladı. Balo bitti. Eve geldik. Onu kucağımda yatak odasına tasidim. Yuruyemiyordu. Uf. Bende icmedim değil simdi. Odaya geldik. Elimden tuttu. Eli sıcaktı. Bana çok güzel bakıyordu. Bende ona öyle baktım. Dengesini kaybetti ve birden tuttum onu.

Mina: Beni biraksana yakışıklı.

Hoseok: Hayır!

Onu yatağa ittim. Banyoya girdim. Çıktığımda ağlamaya başladı.

Mina: Sen beni seviyor musun? (Hıçkıra hıçkıra)

Hoseok: Tatlım o nasıl söz. Hem ben seni çok seviyorum.

Mina: Bana sevgini gosterecek bisey yapar misin?! (Ağlamayı kesti)

Dudağından öptüm.

Jimin in ağzından:

Simay da içti. Ama çok değil. Yatağa oturdu.

Simay: Gelsene yanıma jimin uyuyalim.

Jimin: Bekle!

Geldim. Uyumustu. Kıyafetini çıkardım. Bende çıkarmıştım zaten. Hiç giydirmeden yorgani çekip yatırdım. Belinden tuttum kendime çektim. Kokusunu içime çeke çeke yattım.

Mina nin ağzından:

Hoseok: Oldu mu?

Mina: Fazla olmadı mi sence?

Hoseok: Daha fazlası ne ki?

Ceketini attım. Gömleğini yavaş yavaş çıkardım. Of napiyorum ben ya. Sonra oda benim elbisemi çıkardı. Noluyo ya?

Mina: Tamam yeter bu kadar.

Hoseok: Yeteceğini düşünmuyorum.

Mina: Of tamam ben üstümu giyinmek istiyorum.

Giderken dengemi kaybediyordum. Yine beni tuttu. Ooof o bakışları yapma be yakışıklı.

Mina: Ho-hoseok beni birak!

Hoseok: I-ıh.

Mina: Bak vururum. Ama kiyamiyorum.

Hoseok: Böylesi daha iyi.

Beni kendine çekip opmeye başladı. Kendimi çektim. Geri geri yürürken üstüme gelmeye başladı. Duvarla beni arasina aldı ve tekrar öpmeye başladı. Sonra ben yatağa atladim. Yorgani çektim. Uyumus gibi yaptim. Oda geldi. Sonra o uyuyunca gözümü açtım. Ve sacina dokundum.

Bu kadardı. Desteklerinizi bekliyorum. Seviliyorsunuz!!!💚💚💚💚💚





J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin