Mina nin ağzından:
Saat sabahın 7 si. Uyandim. Hoseok nasil güzel uyuyor. Bebeğimi doğurmaya 3 ay kalmış. Şimay da 3 aylık bebegine bakıyor. Karnım burnumda. Bahçede dolaşmak için çıktım. Simay da uyanmış. Beraber bahçede geziniyoruz.
Mina: Umarım bebeğini istediğin gibi buyutursun.
Şimay: Sende.
Konusmaya devam ettik. Sesizce yuruyorduk simdi. Simay a tam bi şey diycektim döndüm ve yerde gördüm arkama bakacak en de etraf karardı.
********
Gözümu açtığımda bir evdeydim. Yanımda şimay baygindi. Agzim,ellerim ve kollarim bağlıydı. Aynisi şimay da da. Melody ve Mi Jin içeri girdi.
Melody: Vay uyanmissin. Acsana sunun ağzını.
Mina: Beni bırakın! Arkadaşımı bırakın bari! Nolur!!
Mi Jin: Dönüşümüz güzel olacak demiştik.
Saat 12:00 dı. Bizimkileri görüntülü aradılar. Simay da uyandı. Onun da ağzını açtılar.
Şimay: Adiler bırakın bizi.
Jimin: Aşkım! Sakin ol kurtaricaz sizi!!
Hoseok: Bırakın kızları bizi alin!
Mi Jin: Herşey öyle kolay olmuyor. Bi intikam alalım da! Simay gel canım seninle biyere gidelim.
Şimay: Nereye gidiyoruz? Birak beni! Jimiiiiiiin!
Melody: Simdi sıra sende. Hoseok!! Ya benim ol ya da ...
Hoseok: Asla!!
Melody: Sen istedin.
Bana bir iğne batırdı. Hamile olmamam bebeğin doğmaması icindi bu iğne. İlacı iyice batırdı.
Mina: Bebeğim!! Hoseok yardim eet!
Hoseok: Birak nolur bırak!!
Melody: Son kez söylüyorum ya benim ol yada bu sefer ...
Hoseok: Hayır dedim sana!!
Bu sefer de karnıma bıçak batırdı. Hoseok ağlıyordu.
Mina: Allah seni kahretsin melody. Beter ol aaah! Hoseok yardim et!!
Şimay: Mi Jin beni birak dedim!
Mi Jin: Çok geç!!
Görüntü kesildi. Gözlerimi sonsuzluğa kapattim. Simdi bi boşluğun icinde Hoseok diye bağırıyorum. Ama beni duyan yok. Simay ise .......
Hoseok un ağzından:
Son kez minayi öyle gördüm. Jimini alıp yola çıktık. Eve geldigimizde ikisi de yoktu. Mina gözlerini kapatmıştı. Hemen onu alıp arabaya bıraktım. Şimay da çok kötüydü. Gözlerinin altı kapkaraydi. Ağlıyordu. Hastaneye geldik. 2 saat sonra doktor çıktı.Doktor: Çok üzgünüm. Bebek öldü!
Gözlerimden yaslar döküldü artik istesemde durdurmazdim. Mina nin yanına girdim.
Mina: Hoseok!! (Çok yorgun bir sesle)
Hoseok: İyisin ya hayatım.
Mina: Ben iyiyim de sen niye agliyosun? Ağlama.
Hoseok: Yok bisey. Bebeğimiz ö-öldu.
Mina: Ne?! Hoseok ciddi misin? O kadın...
Oda ağlıyordu. Çok kötüydü.
Jimin in ağzından:
Simay in yanındaydim.
Jimin: O adam sana ne yaptı?!
Şimay: Beni beni te-tecavuz etti jimin!
Jimin: Ne?! O adamı oldurcem. Bunu nasil yaptı ya! Şimay sende buna izin mi verdin?!! İnanmıyorum ya!
Şimay: Ben napa bilirim ki? O adam gununu görür merak etme hayatım.
Gözümden yaş dökülüyordu. O gerçekten ölecekti.
2 yıl sonra:
Mi Jin ve Melody omur boyu hapistedir. Ama jimin adamı öldürmekte kararlıdır. Öldürür de. Hoseok yeni bi çocuk ister. Ama mina yaşadığı olaydan dolayı vazgeçmiştir. Şimay in çocuğu mi Jin onu tecavüz ettiği için doğmamıştır. Ama yeni bir çocukları olmuştur. Cinsiyeti Kızdır!!
Bu kadar!! Seviliyorsunuz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J HOPE
FanfictionMina: Sen naptin ya! Benim ortada bi namusum vardi zaten onu da senin yuzunden kaybettim!! Allah seni nasıl biliyorsa oyle yapsin! Sen adisin tamam mi?! Bunu nasil yaptın bana ya!! Nasil yaptın nasıl!?! Hoseok: Baska carem yoktu. Mina: Sende çözümü...