😢😱💔

166 17 24
                                    

Simay in ağzından:

Nehiri hastaneye yetiştirdik. J hope agliyordu. Melody geldi.

Melody: Ben j hope tan hamileyim.

Simay: Ne?! Sana yaziklar olsun j hope bunu yaptin ya ben sana birşey demiyorum.

Jimin: Melody gel sana bi şey diycem.

Gizlice onlari takip ettim. Jimin melody i opuyordu. Bunu telefonumla çektim ve j hope un yanina gidip agir bir tokat attim hak etmişti.

Simay: Biliyor musun j hope eğer benim yerimde nehir olsaydi o da aynisini yapardi.

Nehirin odasina girdim ve ona herşeyi anlattim. Nehiri uzdum biraz ama onun sevgilisi kimmis öğrensin istedim. Jimin in yaptigi pisliği de unutmadim onu da söyledim.

Nehir in ağzından:

J hope a sinirlendim. Eve geldim. O büyük eve. J hope odaya girdi.

J hope: Sen bunun gerçek olduğundan emin misin?

Mina: Bilmem sen pisliksin herşeyi yaparsin. Bunu da yapmissin. Doğum gunumde bu haberleri öğrendim ya ben sana bi şey demek istemiyorum. Ben Suga ya geri dönüyorum. O beni gerçekten hak ediyor bende onu. Ama sen asla j hope.

J hope: Beni dinle! Ben seni hala seviyorum. O bu haberi bi kere daha cikarmisti ama yalandi. Yine yalan olabilir. Bana inan ben ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Ben sana asık oldum mina. Nolur yapma. Yapma bunu bana.

Kolumdan tuttu ve beni öpmeye basladi. Kendimi geri çektim. Ve ona

Mina: Artik Suga ile yoluma devam ediyorum o kadar. Simdi çekil.

Melodi nin ağzından:

Haberi attigim için mutluydu mi Jin. Hapisten de cikmisti. Güzel olmuştu.

Melodi: Bu haberi yani yalani attigim için bana minnettar kal.

Mi Jin: Simdi minayi almak için iyi firsat ama bunu sonra degerlendiricem.

Bu kadar. Arkadaslar bugun geç attim. Biraz isim var di. Kusura bakmayın. Hikayem yarışmaya katildi gu arada. Seviliyorsunuzz💚💙💜💛

J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin