AŞK BURAYA KADAR!!!!!

264 15 22
                                    

Mina nin ağzından:

Abimin yanina kaçma planını sevdim. Ama kavga ederler diye korkuyom işte. Hobiem arkadan geldi. Ben abime herşeyi anlattım. Bana baktı ve

Swag abimiz: Swag!

Mina: Hı

Abimiz: Şey birşey olmaz korkma!

Beni arkasina alan abim hafif havalandı heralde. Swag!? Allah ım olucem simdi. Bide öyle tatlı söyledi ki. Aha geri zekalı geldi.

Hobie: Nerde kız?

Swag: Sana ne ya git uyu!

Hobie: Of isim var benim onla birak lan.

Swag: Abisiyim ben onun kız mız yok!

Hobie: Meleğim! Bebegim! Nerdesin?! Birşey yapmiycam hadi gel.

Mina: Hayır ben Jungkook la oyun oynayacağım.

Hobie: Ne?! Ciddi misin sen! Ah. Öyle olsun tatlim! Ama bidaha kacamazsin benden!

Mina: Huh! Gitti sonunda. Kurtuldum.

Swag: Of ya abin çözdü!

Mina: Hı! Ben cozdum sana bir is vermem bi daha.

Odaya gittim. Üstünu değiştiren hobie gordum. O da ne! (Yazar coşar. Sonunda kaslar açıldı! Açık hava konserini kaçırmayın!)

Mina: Hobie?!

Hobie: He!

Mina: Benim kacirdigim ayrıntı ne kadar büyük!

Hobie: Ben kacirdim. Of bir kere nolursun!

Mina: Evlenmeden olmaz!

Hobie: Ozmn opiyim mi?

Mina: Of hobie bir rahat duramayacaksin dimi!

Hobie: Ben neyse.

Bana doğru yaklaştı. Bakışı beni öldürdü. Elimi saclarinda gezdirdim. Beni kendine çekti. Öptü. Gözlerimi kapattim. Ve hala delicesine opuyordu. Sonra bıraktı. Ve yine o bakışlar... Ölüyorum. Bakislarina dayanamayıp tekrar optum. Bu sefer bana o pislik şeyi yapmak için üzerimi çıkarmaya çalıştı ve kendine gelsin diye ona sert ama koyacak bir tokat attım. Hala bana o bakışı atıyordu.

Mina: Ben sana yapma dedikce zorluyorsun! (Aglamaya baslar..)

Hobie: Güzelliğin karşısında kendimi alamadım. Ben .....

Mina: Birak simdi güzelliği. Benim sana aşkım bu kadar!! Koydu mu? Hadi simdi yap bakalım napiyorsan! Sen surtugun tekisin! (Senin saçını başını yolarim lan nediyon Sürtük diye *****)

Ona Sürtük dedigime ben bile inanamadim. Bana o bakışları atmaya devam ediyordu. Çok sinirlenmistim. Hemen kapiyi carptim. Sesine üyeler uyandı. Jungkook beni takip etti benimle arabaya kadar geldi ve bindi. Hala agliyordum. Yağmur yağmaya başladı.

Maknae: Noldu?! İyi misin? Bana cevap ver!

Mina: İn aşağıya.!

Maknae: Hayır! Diye bağırır ama çok güçlü!

Surdum. Ve araba kayıyordu. Uzaklastim. Araba çok kayıyordu. Basım dönüyordu. Ve ben hala ağlıyorum.

Maknae: Çok hizlisin yavasla!

Ve sonrası yok!

****

Korede bir hastane hobie yi arar

Dr: Alo?

Hobie: Evet!

Dr: Hastaneye yakınlarınız Jungkook ve Mina diye 2 kişi geldiler. Acilen gelin! Durumları çok kritik!!

Hobie telefonu yere düşürup gözünden yaşı akar. Üyeleri toplar ve hastaneye gider. 3-5 saat sonra Dr. cikar.

Dr: Hoseok bey! Çok kotu bir şey oldu. Mina iyi.

Hobie,Simay & BTS: Çok şükür!

Dr: Maknae çok kritik bir durumun içinde.

Hepsi: Ne?!!!!

BTS yere yıkılır. Hobie çok kızar. Simay hepsini teselli etmeye çalışır. Hobie mina nin yanına gider. Mina hickirarak ve delice bağırarak

Mina: Hepsi benin YUZUMDEEEEEEEN!!!!!!!!

Hobie: Yapma! Bunu kendine yapma!

Mina: Ne diyorsun sen. Benim kardeşim canım içerde. Sen bana ne diyorsun.

Hobie: Hepimiz boyle kotu durumdayız! Sen de kotusun! Yapma!

Mina hala agliyordur. Jimin sinirle mina nin odasına gelir ve bağırır

Jimin: Pislik! Hepsi senin yüzünden! Keşke olseydin! Jungkook senin yüzünden gidicek!!!!

Mina bitkin bir sesle

Mina: Ne?! Jimin sen sen ....

Simay: Arkadasima bağırma o da hasta farkindaysan. Ayrica Jungkook için o senden daha çok üzülüyor!

Jin: Jimin haklı bence.

Mina: Odama girip geçmiş olsun yerine bana bunu dediğiniz için ikinize de yaziklar olsun! O benim canim zaten. Siz beni çok kirdiniz istediğiniz buysa alın!

Nefes alamıyordur hobie doktor çağırır. Maknae iyileşir. Mina içerdedir. Aradan 1 hafta geçer mina hala komadadir. 1 haftadır Hobie, Simay, Swag, Jungkook, Namjoon... Kısacası Jin ve jimin hariç herkesin gozune uyku girmemiştir. Mina uyanır. Ve direk Maknae yi yaninda ister.

Mina: Maknae uyanmissin can kardeşim.

Jungkook: Uyandım. Sana birşey oldu diye hepimizin odu koptu. Lütfen kendine dikkat et kardeşim.

Mina: O gece için özür dilerim. Ben seni çok seviyorum.

Sonra herkes odaya girer. Mina herkesden ozur diler. Eve gelir. Jin ve jimin mina ile kus bir şekildedir. Hobie de mina ile konusmuyordur.

Bu kadar. Hobie sizce mina ile konuşacak mi? Jin ve jimin mina ile barisacak mi?


J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin