O GECE

181 14 12
                                    

İlk once giyindikleri üstleri bi gosteriyim:

İlk once giyindikleri üstleri bi gosteriyim:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimay in elbisesi👆👆

Nehir in elbisesi👆👆

Jimin ve j hope da onu da siz haya edin. Onlara bulamadım 😊 Hikayeye hoseok un ağzından başlayalım:

Jimin le beklediğimiz o gece geldi sonunda! Herşey çok iyi hazırlandı yemekler Jungkook bey, gurmelik de Jin ve teahyung yaptı. Suanda kahkahalarla guldugunuzu biliyorum. Hadi ama gulmesenizde komik. Kızları cagirdik her zamanki gibi kizlar süperdi. Bana gore mina. Simdi Simay da güzel hakkini yemeyelim.

Hoseok: Supersin tatlım.

Mina: İnan bana sen daha supersin! Simay ne bekliyosun otursana!

Simay: Dur su sert bakışmalar kısmını geçelim de!

En sonunda oturduk. Yemekler yenmeye başladı.

Mina: Yemekleri kim yaptiysa super olmuş.

Jungkook arkadan

Jungkook: Ben yaptıım!

Mina: Eline sağlık Maknae kardeşim!!

Jimin: Yani bende güzel yapıyorum simdi lütfen yani!

Hoseok: Evet eminim öyledir! Yurtta senin kadar kotu yemek yapan kişiyi görmedim.

Jimin: Su tadimiz kaçmasın be hoseok!!

Simay: Merak etme sen sustukca kacmaz! Hoseok a laf etmeyi kes de isine bak!

Mina: Bence herkes sussun!

Yemekler bitti bulasiklar gurmeci arkadaslara kaldı 😂😂

Mina nin ağzından:

Odaya geçmiştik. Yemek oyle kuru kuru yendi zannediyosaniz hayır içki de ictik. En çok içen hoseok oldu. Taşımak da zorluk çektim. Yatağa zor attım. Tabiki Simay da jimin de içti. Ben az içtim. İçkileri pek sevmem. Hatta bir bardağı zor bitirdim. Neyse. Odaya geldik. Hoseok bana gerçekten çok tuhaf bakıyordu. Korkmaya başladım.

Hoseok: Gel yanıma.

Mina: Gelemem! Ben Jungkook un yanina gitcem.

Hoseok: Gel dedim sana yoksa ben getirmesini bilirim!

Ben ciktim. Ne bana atarlanmayin yapamazdım! Bu çok zor. Hoseok u da kırmak istemedim tabiki ama çok korkuyorum. Ben naptim sizce abim Suga nin yanina gittim. O beni korurdu.

Jimin in ağzından:

Odaya geldik.

Jimin: Bebeğim! Gelecek misin?

Simay: Ben seninle barismadim park jimin!

Jimin: Ben seni buraya getircem. Benle barış beni affet nolur.

Simay: Tamam affettim. Bitsin bu çile. Hadi yatalim.

Jimin: Dur bunu kutlayacagiz!

Simay: Nasil?

Jimin: Gel bak böyle!

Onu öpmeye başladım. Sonra uyuduk.

Acaba Hoseok mina ne yapacak? Merak ediyorsaniz seriyi devam edin. Bide FİNAL YAPAYIM Mİ?

J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin