*38*

121 11 18
                                    

Bts odasında:

Jin: Sen ne telefona bakip duruyon?

Jungkook: Sevgili yaptim kendime abi.

Jin: Telefonu ver bana.

Jungkook: Al.

Jin: (Telefonu dışından okur) Merhaba askim napiyosun ozaman bende sana bir siir yazayim. Bune oglum?!

Junkook: Kiza hangi siiri yazayim?

Teahyung: Çektiğim acıları senin icin, yapacagim bebegi bizim icin .....

Namjoon: Sus sus isi bok ettin. Hmm bence siir faslini bosver.

Suga: Olmaz! Seni gonlume oyle bir kazidim ki oradan "Silin" desem silinemeyecek kadar guzel "Yakin" desem yakilamayacak kadar özeldir.

Jungkook: Bu iste saol!!

Mina nin ağzından:

Hoseok bebegi bu kadar çok istiyor. Ve ben onu kiriyorum. Offff. Aklim karmakarışık. Benim psikolojim cok bozuk. Hoseok un aklindan bunu cikarmaliyim. Masada bir not gordum.

"Bahceye çık beni görürsün" Hoseok

Çıktım.Hoseok ağlıyordu. Yanına gittim. Sonrasi yok...

****

Gozumu açtım. Hoseok bana bakıyordu. Ama cok kötü.

Mina: Bana naptın?!

Hoseok: Hi-hicbirsey.

Mina: Bana naptın dedim!

Hoseok: Bebeğimiz olacak simdi net anladin mi?

Dikkat etmemistim. Yari çıplaktim. Hoseok un uzerinde hicbirsey yoktu. Altinda sadece esortman vardi. Ve inanamiyordum. Beni bayiltip .........

Mina: Sen naptin ya! Benim ortada bi namusum vardi zaten onu da senin yuzunden kaybettim!! Allah seni nasıl biliyorsa oyle yapsin! Sen adisin tamam mi?! Bunu nasil yaptın bana ya!! Nasil yaptın nasıl!?!

Hoseok: Baska carem yoktu.

Mina: Sende çözümü boyle mi buldun?! Aferin!! Ben zaten kabul edecektim hoseok!! Bana tekrar bi danisir insan ya!! Cekil ya cekil!!

Hoseok: Ben bunu yapmayi cok mu istedim yani? Bebeğim bak tek sansti bu bana. Nolur beni affet. Bu zaten ......

Mina: Sen beni becerdigin gibi hayatimi da becerdin Hoseok!!!

Hoseok: Tamam tamam sakin ol. Bu sadece ufacik bir hata!

Mina: Belki sadece senin icin ufaciktir.

Simay: Umarim yanlis bir zamanda girmedim odaya.

Hoseok: Gel.

Simay: Kulak misafiri oldum dediklerinize. Daha dogrusu sey ben ben bunu planladim.

Mina: He sende bunu biliyodun yani! Siz gercekten acimasiz ve vicdansizsiniz tamam mi?! Bu sefer hersey bitti Hoseok!! Hersey bitti!!

Yine acıları ben çekiyorum. Arkadaşım dostum bunu planlamis. Bana kumpaz kurmuslar. Inanmiyorum. O bebegi babasiz buyutucem. Hoseok u asla bilmesin. Bu benim icin ideal cozum. Izimi kaybedicem. Bunu yapicam. Bana kizmayin. Belki siz bunu yaşasaydınız sizinde cozumunuz bu olurdu. Ben hoseoku affetmiycem ama bebegim ben oldukten sonra affedebilir. Ordan aglayarak ayrildim. Birdaha hic donmemek uzere. Hic hic donmemek uzere...

Hoseok un ağzından:

Galiba beni affetmeyecek. Gitti. Sozlerinin hepsi kulagimda cinliyordu. Belkide o hakliydi. Ama o bebegi ondan cok ben istiyordum. Kenime gelemedim. Simay bana baktı.

Simay: Ben dostumu tanirim. Dedigini yapacaktir. Buyuk bir ihtimal. Gecmis olsun ikimize.

Hoseok: Oof of.

Jimin: Noluyo?! Niye boyle atarli bizimki?

Simay: Sonra sana anlatırım. Gel biz odadan çıkalım.

Bu kadar. Diger bolum uzun olcak. Cok uzun olabilir.

J HOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin