Nehir in ağzından:
Otele geldik. Sabah oldu. Uyandım ve üstümü giyindim. Valizimi sağolsun jungkook getirmişti. Sugayi affetmiştim. Kendime yeni bir korece ad bulmak istiyordum. Oturdum ve bunu düşünmeye başladım. Ayni zamanda camdan disari bakiyordum. Sonra aniden belimde bir şey hissettim ve arkamı döndüm. Tahmin edin kim vardi. J HOPE!! Bana tuhaf tuhaf bakiyodu.
Nehir: Birakir misin?
J hope: Neye bakiyosun?
Nehir: Sana ne ya birak beni.
J hope: Tamam git hadi.
Tekrar disari baktigimda jungkook vardi. Oturmuştu. Bir grup geldi ve vurmaya başladı. J hope la assagi indik. Ve jungkook yara bere içindeydi. Hemen yukariya cikarttim. Geri kalan BTS grubu da onlari dövmeye başladı.
Nehir: Onlar kimdi?
Jungkook: Bilmiyorum.
Nehir: Of üzüldüm sana! Niye vurdular ki. Biliyor musun?
Jungkook: Neyi?
Nehir: Ben seni gerçek bir dost olarak çok seviyorum.
Jungkook: Bende senin için ayni şeyleri düşünüyorum. Aaah! Yavaş!
Nehir: Çok özür dilerim.
Sonra digerleri de geldi. Jimin, teahyung, j hope ayrı diğerleri ayri bi yaralanmisti. Jiminin kasi patlamisti. Diğerlerini de tedavi ettikten sonra j hope u odaya cikardim. Onun da kasi ve dudaginin kenari patlamisti.
Nehir: Sanirim çok vurdular sana.
J hope: Yok ya. Bunlara biz az bile yaptik. Hesabini daha vercekler!
Nehir: Anladım. Dudagin çok kotu olmuş.
J hope: UF!!!!! Birşey yok! Ben bizimkilerin yanina gidiyorum.
Nehir: Bana neden sert davraniyosun ki ben sana ne yaptim?
J hope: Özür dilerim. Hala onlara hırslıyım da!
Tedavi ettikten sonra omzuna basimi yasladim.
J hope: Noldu?
Nehir: Birşey olmadı. Sana bi şey soylesem bana kizar misin?
J hope: Neden kızıyım? Kotu bi şey degilse kızmam hayır.
Nehir: Şey kokunda huzur buluyorum bu yüzden yattim omzuna!
Bana baktı. Sonra yakınlaşmaya basladik. Terlemeye basladim. O yakinlastikca ben kendimi geriye cekecektim. Of. Sonra karanlık olmaya başladı. Ve bi boşluğun icine düştüm.
Sizce ne oldu? Merak edenler takipte kalın ve serimizi takip edin sizleri çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
J HOPE
FanfictionMina: Sen naptin ya! Benim ortada bi namusum vardi zaten onu da senin yuzunden kaybettim!! Allah seni nasıl biliyorsa oyle yapsin! Sen adisin tamam mi?! Bunu nasil yaptın bana ya!! Nasil yaptın nasıl!?! Hoseok: Baska carem yoktu. Mina: Sende çözümü...