Hair

10.8K 702 83
                                    

Kim Taehyung

Koltuğa oturmuş yeni indirdiğim oyunu oynarken ciddi derecede hırs yapmıştım ve oyunu kaybettiğimde ise kendi kendime bağırmaya başlayarak küfürler etmeye başladım. En sonunda sakinleştiğimde çalan telefonumla dağılan saçlarımı düzelterek kendimi yere attığım koltuğa tekrar oturdum.

"Alo?"

"Taehyung, benim, annen."

"Anne? Nasılsın? Seni ne kadar özledim bir bilsen?"

Annemin aradığını öğrenince heyecanlanmış ve yüzümde kocaman bir gülümseme ile konuşmuştum.

"İyiyim. Sen nasılsın? Kendine dikkat ediyorsun değil mi? Öğünlerin atlama sakın."

"Merak etme çok iyiyim. Ne zaman beni görmeye geleceksin, annemi özledim ben."

Son söylediğimi şirin bir şekilde söylemiştim ve telefondan annemin gülme sesleri gelmişti.

"Ben de seni özledim ama biliyorsun ki çalışıyorum Taehyung. İlk fırsatta geleceğim."

"Tamam. Seni seviyorum anne."

"Ben de seni seviyorum oğlum. Kapatıyorum, sonra görüşürüz."

"Görüşürüz."

Telefonu kapattıktan sonra karnımın acıktığını farkedip mutfağa girerek evde kimse olmadığı için dolapta yemek aramaya başladım. Kafamı buzdolabına gömmüş içindekilere bakarken kapının açılma sesiyle kafamı buzdolabının üst tarafına çarpmıştım. Mutfak kapının karşısında olduğu için gelen kişi de beni görmüştü ve gelen kahkaha sesleriyle gelenin Jimin olduğunu anladım.

Buzdolabını kapatarak yüzümü buruşturmuş ve başımı ovmaya başlamıştım. Arkamı döndüğümde ağzım açık bir şekilde kalmıştı ve Jimin üzerindeki montu çıkararak mutfaktaki sandalyelerden birisine oturdu.

Saçlarını boyatmıştı. Pembe olan saçları artık kahverengiydi ve pembe saçlıykenki olan şirinliğinin aksine şu an çok seksiydi...

"Saçlarına noldu?"

"Boyattım. O renk bana hastane odasında geçirdiğim kötü günleri hatırlatıyordu ve sence bu renk daha güzel değil mi? Çok seksi duruyor bence."

Gülümseyerek konuştuğunda ben de gülümsemiştim. Jimin gerçekten beni kendisine aşık ediyordu...






Biliyorum bölümler çok kısa ama kısa da olsa sık sık bölüm atmaya çalışıyorum.

Bi de şey, kafanız karışmasın diye söyliyim. Taehyung'un konuştuğu annesi, gerçek annesi yani babasının eski karısı.

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin