Taehyung is drawing

6.8K 548 118
                                    

Kim Taehyung

"Defteri yaktığımıza hâlâ inanamıyorum..."

Jimin ile birlikte alışveriş için markete gitmiştik ve şu an ise aldığımız şeyleri buzdolabına yerleştiriyorduk. Annem evde olmadığı için yemeğimizi dışarıda yemiştik. Gerçekten sosyal birisiydi. Aslında bu bizim de yararımıza oluyordu...

Jimin'in yanına giderek beline sarıldım ve boynuna küçük bir öpücük bıraktım.

"Artık ilişkimizi kendi isteklerimize göre yaşayacağız bebeğim. istediğin an, istediğin şey."

"O zaman tam şu an bir şey isteyeceğim."

"Neymiş o?"

"Sana sarılarak yatmak istiyorum."

Yüzümde oluşan gülümseme ile Jimin'i elinden tutarak salona doğru çekmiştim ve kanepeye uzanarak onun da yatması için yanımdaki boşluğa birkaç kez yavaşca vurdum.

Sevimli bir kahkaha atmasının ardından yanıma yatmıştı ve bedenini kollarının arasına alarak başını göğsüme koymasını sağladım.

Birkaç dakika sadece o şekilde yatmıştık ve ömrümün sonuna kadar da bu şekilde kalabilirdim.

"Jimin?"

"Hm?"

"Resimleri... Nasıl o kadar güzel çizebiliyordun?"

Bu sorunun cevabını o defteri ilk gördüğüm günden beri merak ediyordum ve şimdi de Jimin'den cevabını almak istiyordum. Gerçekten ikimizi de çok güzel bir şekilde çizebiliyordu.

"İlk birkaç resimi hastaneye yatmadan önce evde seni izlerken çizmiştim. Daha sonra ise alıştım. Kendimi de aynaya bakarak bile çizebilirim."

Gerçekten beni izleyerek onları mı çizmişti? Nasıl olur da farketmezdim...

"Ben de seni çizeceğim."

Kanepede doğrulmuş ve şaşkınca bana bakmaya başlamıştı.

"Sen ciddi misin?"

"Evet."

****************

"Maymuna benziyor."

Jimin yüzünü buruşturarak konuştuğunda çizdiğim resimi kendime çevirmiş ve ben de bakmıştım. Hiç de bile! Maymuna falan benzemiyordu.

"Gayet güzel bence."

"Evet, eğer sevgilin sana göre bir maymunsa güzel."

Dediği şeyle gülümsemiş ve dudağımı ısırırken Jimin'e yaklaşmaya başlamıştım.

"'Sevgilin' mi dedin sen?"

"D-dedim mi?"

Başımı olumlu anlamda sallarken konuştum.

"Dedin."

Jimin sevimli ve şaşkın bir şekilde bana bakmaya devam ederken kulağına eğilerek fısıldadım.

"Ve şu an sevgilin senden bir şey istiyor."












Not: Çift bölüm attım, diğer bölümü de okuyun :')

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin