No notebooks anymore

7.4K 590 122
                                    

Kim Taehyung

Yatakta uyuyan Jimin'i izlerken istemsizce yüzümde bir gülümseme oluşuyordu. Onca şeye rağmen benden vazgeçmemişti ve bundan sonra ben de ondan vazgeçemezdim. Jimin'e karşı duygularım zamanla bir netlik kazanıyordu, ben kesinlikle Jimin'e aşıktım...

Jimin'in alnına bir öpücük bırakarak annemin yanına gitmek için odadan çıktım. O bize karşı bu kadar iyi ve anlayışlıyken babamın bunları yapması ondan utanmama sebep oluyordu. Babam olduğu için ondan utanıyordum.

"Uyuyor mu?"

Anneme başımı sallayarak cevap vermekle yetinmiştim ve karşısındaki kanepeye oturdum.

"Ben yiyecek bir şeyler hazırlayayım."

Annemin ayağa kalkacağı sırada elini tutmuştum ve gözyaşlarım serbest kalırken sesimin kısık çıkmasına rağmen konuştum.

"Teşekkür ederim..."

Burukça gülümseyerek yanağımı okşamıştı ve kalktığı yere tekrar oturarak o da elimi tuttu.

"Asıl ben teşekkür ederim, bizden nefret etmediğiniz için."

"Nefret edilmesi gereken kişi babam, sen değilsin."

"Eminim zamanla o da anlayış gösterecektir."

Başımı sallayarak anneme sarıldım, o bana hiçbir zaman öz annemin yokluğunu hissettirmiyordu.

******************

"Uyandın mı?"

Odaya girdiğimde Jimin'i yatakta otururken bulmuştum ve beni gördüğünde gülümsemişti.

"Evet."

"Nasılsın?"

Yatağa otururken sorduğumda derin bir nefes almıştı.

"İyi olacağım."

Çekmeceyi açarak içinden defteri çıkarmasıyla yutkundum. Ne yapacaktı defterle?

"Her şeyin başlangıcı bu defter sayesinde oldu değil mi? Bu defter yüzünden o hastaneye yattım ve bu defter sayesinde de seninle oldum. Şimdiye kadar da ilişkimizi bu deftere göre yaşadık..."

Bakışlarını bana çevirmişti.

"Artık bu defteri yok edeceğim Taehyung, bundan sonra ilişkimizi sadece biz yönetelim."

Şimdiye kadar her şeyi bu deftere göre yapmıştık ve gerçekten çok zevkli ve güzeldi ama artık gerçek bir ilişkiye başlamanın zamanı gelmişti. Defterin yok olması beni her ne kadar  üzse de bir yandan da gerçek bir ilişkiye başlamamız mutlu ediyordu.

Yüzümde bir gülümseme oluşurken Jimin'in dudaklarına masum bir öpücük bıraktım.

"Seni seviyorum Park Jimin."










Defterin gitmesi beni bile üzdü amk :'(

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin