Disease

6.4K 518 264
                                    

Kim Taehyung

Jimin'in bayılmasının üzerine onu hastaneye getirmiştim ve doktorun odadan çıkarak bir şeyler söylemesini beklerken ölüyor gibiydim. Her şey benim suçumdu.

"Bay Kim?"

Doktorun sesini duymamla bakışlarımı ona çevirmiştim ve hızla ayağa kalkarak gözlerimin dolmasına engel olamazken konuşmuştum.

"N-neyi var?

"Bunu odamda konuşsak daha iyi olacak. Lütfen beni takip edin."

Sikeyim neden bir şey söylemiyordu! Gözyaşlarımı engellemek için dudağımı ısırırken doktoru takip etmeye başladım.

Odaya girmemle hızla sandalyelerden birisine oturmuş ve sorumu yinelemiştim.

"Neyi var? Neden bayıldı lütfen söyleyin..."

"Bay Park'ın bayılmadan önce cinsel ilişki sırasında kanama yaşadığını söylemiştiniz değil mi?"

"Evet..."

Utanarak da olsa bunu söylemek zorundaydım, Jimin için.

"Bay Park'ın yaşadığı cinsel ilişki ona ağır gelmiş olmalı. Kanamasının nedeni bu olabilir. Bayılmasının nedeni ise beynindeki tümör."

Tümör mü..?

Zorla tuttuğum gözyaşlarım serbet kalırken nefes alamamaya başlamıştım.

"Tümör..? O iyi olacak değil mi?"

"Merak etmeyin. Beynindeki tümör, iyi huylu bir tümör. Belirli aralıklarla kontrole gelmesi ve kendisine dikkat etmesi yeterli. Tümörü almamız gerekmiyor ama herhangi bir zarar vermemesi için düzenli bir şekilde kontrole gelmeli."

Duyduğum şeyler ile yutkunmuştum. Tümörün iyi huylu olması her ne kadar iyi bir şey olsa da hastalığı yine de tehlikeliydi.

"Onu görebilir miyim?"

"Tabii."

"Teşekkürler."

Gülümseyerek doktorun odasından çıkmamla duvara yaslanmış ve gözyaşlarımı tekrar serbest bırakmıştım. Jimin'e bir şey olursa yaşayamazdım. Onun iyi olması için elimden geleni yapacaktım.

Telefonumun çalması ile cebimden çıkararak ekrandaki isime baktım. Annem arıyordu...

"A-alo"

Gözyaşlarımı silerken konuştuğumda annem neşeli sesiyle konuşmuştu.

"Nerdesiniz? Birlikte gezmeye mı çıktınız yoksa? Ah şu gençler..."

"Anne..."

"Efendim oğlum?"

"Biz hastanedeyiz."











Aslında olayları karıştırmak vardı da işte final yaklaşıyor fazla şey yapmayalım.

Bu arada galiba final çok yakın :(

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin