Fantasy |M|

13.1K 670 474
                                    

Kim Taehyung

"Cidden nasıl defteri hatırlatmazsın!? Nasıl yapacağız şimdi?"

Gözlerimi devirdim. Ne var ki yani defteri unuttuysak? Otele gelmiştik ve Jimin asansörde aklına defterin yanında olmadığını hatırlamasıyla ise büyük bir hayal kırıklığına uğramıştı.

"Sanki çizdiğin şeyleri hatırlamıyorsun."

Bir an durgunladıktan sonra gözleri kaybolana dek gülümsemiş ve yatağa oturmuştu.

"Haklısın. Hatırlıyorum ve ilk resim çok güzel bir şeydi."

Ben de Jimin'in yanına oturarak yüzümü yüzüne yaklaştırdım ve gülümseyerek fısıldadım.

"Neymiş o resim?"

Dudak büzerek omuz silkti.

"Sadece seni kırbaçlıyordum."

Tam tahmin ettiğim gibi! Eminim böyle bir resim yoktu ama o kırbacı aldığım için benden intikam almaya çalışıyordu. Galiba bunu yapması cidden zevkli olabilirdi.

"Yapalım o zaman."

Yataktan kalkarak tişörtümü çıkardığımda şaşkınca beni izliyordu ve daha sonra o da yataktan kalkarak kırbacı eline aldı. Kırbacı yere bir kez vurduğunda yüksek bir ses çıkmıştı ve gözleri büyürken bana baktı.

"Cidden bunu istediğinden emin misin?"

"Şu an tereddüt ettim..."

Jimin'in yüzünde sinsi bir gülümseme oluşmuştu.

"Geç yatağa."

"Aslında bence bu konuyu bir kez daha düşünebiliriz ya."

Ben birkaç adım gerilerken gözlerini devirdi.

"Eğer şu an yatağa yatarsan sana daha sonra kucak dansı yapacağım."

Yüzümde oluşan gülümsemeyle tek kaşımı kaldırdım. Cidden bu gece çok güzel şeyler olacak gibi görünüyordu.

"Kabul o zaman."

Yatağa oturdum ve daha sonra pantolonumu da çıkararak yatağa yattım. Üzerimde sadece boxerım vardı ve Jimin de soyunarak sadece boxerıyla kaldığında kasıklarıma oturup dudaklarını dudaklarımla birleştirmişti.

Öpüşmemiz derinleşirken Jimin'in küçük inlemeleri yüzünden tahrik olmaya başlamıştım ve Jimin de kasıklarımda oturduğu için bunu farketmiş olmalı ki gülümseyerek dudaklarımdan ayrıldı. Kırbacı eline aldığında yutkundum ve gözlerimi kapattım.

Ben göğsüme vuran bir kırbaç beklerken Jimin'in kasıklarıma oturması ile karşılaşmıştım. Boynuma öpücükler bırakmaya başladığında ona şaşkın şaşkın bakıyordum ve daha sonra gözlerini gözlerime sabitledi.

"Cidden bunu yapabileceğimi mi düşündün? "

Cidden yapabileceğini düşünmüş müydüm? Jimin'in beni, sevişmek için bile olsa canımı yakmayacak kadar sevdiğini bilmiyordum...

"Bu şey eğer sana zevk verseydi yapardım ama eminim sadece acı verir."

Gülümsedim. Jimin'in beni bu kadar çok sevmesi o kadar güzeldi ki bu bana huzur veriyordu. Jimin'e karşı hislerimden emin olmak istiyordum. Başını boynumdan çekerek bana bakmaya başlamıştı ve ellerim kalçasındayken konuştum.

"Bu sevişmeyeceğimiz anlamına gelmiyor değil mi? Çünkü şu an tehlikeli bölgede oturuyorsun ve bir şeyler kalkışa geçti."

Kahkaha atmaya başladığında ben de dudağımı ısırmış ve bedenini altıma almıştım.

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin