Sleep or Sex

11.8K 713 178
                                    

Kim Taehyung

Jimin'le karşılıklı kanepelerdeydik ve o yatarak telefonuyla oynuyordu. Ne yapıyordu acaba? Biriyle mesajlaşıyor gibiydi. Sevgilisi olabilir miydi? Ah ne saçmalıyorum ben! 

"Jimin?"

Evde kimse yoktu ve ben de bundan yararlanmak istiyordum.

"Efendim?"

Telefondan gözünü ayırmayarak cevap verdiğinde göz devirdim. Neydi bu kadar önemli olan kişi?

"Kiminle konuşuyorsun?"

Başını bana çevirmiş ve tek kaşı havada bana bakmaya başlamıştı.

"Kıskanıyor musun sen?"

Dediği şeyle şok olmuştum. Neden onu kıskanacaktım ki? Sadece merak etmiştim.

"Hayır. Sadece merak ettim."

Gülümseyerek yattığı yerden doğruldu ve merdivenleri doğru yürümeye başladı. Sikeyim benim aklımda neler varken nereye gidiyordu şimdi!? 

Ben de ayağa kalktım ve arkasından ben de merdivenleri çıkmaya başladım.

"Nereye gidiyorsun?"

Merdivenleri çıkmayı bıraktı ve bana doğru döndü.

"Yorgunum, uyuyacağım"

Hadi ama Jimin! Neden şimdi uyumak zorundasın?

Tekrar arkasını dönerek merdivenleri çıkmaya başladığında kolunu tutarak onu durdurdum ve o bana şaşkınca bakarken bedenini kucağıma aldım.

"Napıyorsun!?"

"Odaya gidelim bi, görürsün."

Evet aklımdan sapıkça şeyler geçiyordu. Eskiden neredeyse her gün Jimin'i öperken şimdi onunla zar zor yalnız kalıyordum. 

Odaya girerek Jimin'i kucağımdan indirdim ve Bedenini duvarla arama aldım.

"Evde kimse yok, bence şu resimlere devam edebiliriz."

Çapkınca gülümseyerek sorduğum soruya hiçbir tepki vermedi. Gözleri kızarmıştı ve bakışları baygındı, cidden yorgun olmalıydı.

"Cidden yorgunum Taehyung-ah."

Duvarla aramdan çıkarak kendisini yüz üstü yatağa attığında ağzım açık bir şekilde kalmıştım. Bunun hesabını çok kötü soracaktım. 

**************

Jimin uyuduktan sonra aşağı inerek televizyonu açmış ve film izlemeye başlamıştım. Akşam olmuştu ama annem ve babam hâlâ gelmemişlerdi, Jimin ise hâlâ uyuyordu. Ne onu bu kadar çok yormuştu da bu kadar çok uyuyordu ki? Sadece saçlarını boyatmıştı. 

Başımı kanepeye yaslayarak gözlerimi kapadığımda merdivenden ayak sesleri duymuştum. Gülümseyerek gözlerimi açtım ve merdivenlere baktım. Jimin uyku sersemliği ile merdivenleri iniyordu. Merdivenler bittiğinde yanıma oturdu ve kanepedeki yastıklardan birisini alarak ona sarılıp gözlerini kapattı. 

"Yine mi uyuyacaksın?"

"Hıhı."

Oflayarak başımı tekrar kanepeye yasladım. Park Jimin beni çıldırtıyordu.







Yeni bir Vmin oneshot yayınladım. Adı, Maidenhood // Vmin
Ona da bakar mısınız?

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin