Surprise

9.6K 712 165
                                    

Kim Taehyung

Dün geceden sonra Jimin onunla uyumamı istemişti ve onun odasında kalarak telefonuma erken bir saate alarm kurmuştum. Erkenden uyanıp kendi odama geçecektim.

İç çekerek yanımda uyuyan Jimin'in yanağını okşadım ve gülümsedim. Bebek gibiydi.

Jimin dün gece hemen uyusa da ben annemgilin görmesinden korktuğum için uyuyamıyordum ve saatlerdir uyuyan Jimin'i izliyordum. Eskiden onu öpmek gerilememe sebep olurken şimdi sürekli onu öpmek istiyordum. O çok güzeldi ve onun gibi bir insanın bana hastalık derecesinde aşık olması sebepsizce beni gülümsetiyordu. Bazen kardeş olmamızı bile umursamıyordum.

Sabah olmak üzereydi. Yataktan kalkarak odadan çıkacağım sırada vazgeçip geri döndüm ve Jimin'in dudaklarına derin bir öpücük bıraktım. Öpücüğümden dolayı uyanmıştı ve tek gözü kapalı bir şekilde gülümsedi.

"Günaydın."

Gülümsedim.

"Günaydın."

Yatakta doğrularak telefonunu eline aldı ve saate baktıktan sonra gözlerini bana çevirdi.

"Neden bu saatte uyandın?"

"Ha? Şey... Kimse uyanmadan odama geçmek için alarm kurmuştum. Odama geçeceğim şimdi."

Gülümseyerek boynuna bir öpücük bıraktım ve yataktan kalkarak odadan çıkacağım sırada arkamdan seslenmişti.

"Taehyung-ah"

Arkamı döndüm ve beklentiyle Jimin'e baktım.

"Bundan sonra bu resimleri daha sık gerçekleştirelim. Seni özledim."

Gözlerini kaçırarak konuştuğunda gülümsedim ve başımı salladım.

"Tamam."

"Bir şey daha var!"

Heycanla konuştuğunda devam etmesi için başımı salladım.

"Bugün birlikte alışverişe gidebilir miyiz?"

Kaşlarımı çattım. Nereden çıkmıştı şimdi bu alışveriş?

"Ne alışverişi?"

Gülerek tekrar yatağa yattı ve gözlerini kapatarak konuştu.

"Sürpriz."











Sürprüz bdiswodnwpwbdiap

Çoksel bi heycan yaptık, çoksel bi de sınır koyalım dnkwwpdjlsnshx

Yb için; 100+ vote  50+ yorum

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin