Kim Taehyung
"Yani şimdi biz... Sevgili mi oluyoruz?"
Jimin'in saçları ıslak bir şekilde yatakta otururken sorduğu şey gülümsememe sebep olmuştu. İkimiz de yeni duş almıştık ve ben saçlarımı kuruturken o da beni izliyordu.
"Galiba öyleyiz."
Saç kurutma makinesini bırakarak Jimin'i elinden tutup ayağa kaldırdım ve gözlerine bakarken derin bir nefes alarak sormak istediğim şeyi sordum.
"Benim sevgilim olur musun Jimin?"
"Bunu cidden soruyor musun?"
Gülümsemesiyle ben de gülümsemiş ve dudaklarına kapanmıştım.
Dudaklarından ayrıldığımda bakışlarım saçlarına giderken konuştum.
"Saçlarını kurutalım. Sonra da eve gideriz."
Başını salladığında saç kurutma makinesini elime aldım ve Jimin'i yatağa oturtarak yumuşak saçlarını kurutmaya başladım.
***************
Jimin elimi bıraktığında bakışlarımı ona çevirdim.
"Eve el ele giremeyiz."
Derin bir nefes alarak Jimin'in alnına bir öpücük bıraktım.
"En kısa zamanda bu sorunu da halledeceğiz."
Zili çaldığımda birkaç saniye sonra kapı açılmış ve annem karşımızda belirmişti.
"Uh birlikte gelmişsiniz..."
Sikeyim ikimiz de ayrı ayrı bahaneler söylemiştik!
"Ben senden Taehyung'un da dışarda olduğunu öğrenince birlikte gelmek için aradım anne."
Jimin'in dediği şeye annem anlayışla başını salladığında ikimiz de içeri geçmiş ve odalarımıza gitmek için merdivenlere yönelmiştik.
"Jimin?"
Annemin Jimin'e seslenmesiyle ben de durmuştum.
"Biraz konuşabilir miyiz?"
Pü yine kısa oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Home² // Vmin ✔
FanfictionJimin ve Taehyung o hastane odasında yaşadıkları şeylere rağmen aynı evin içinde sadece iki üvey kardeş gibi yaşayabilecekler miydi? ~ Picture ficinin devamı.