Sex toys

9.7K 666 183
                                    

Kim Taehyung

"Buras- Niye buraya geldik biz?"

Tekrar önümdeki 'Erotic Shop' yazan yere baktım ve bakışlarımı Jimin'e çevirdim. Burayı ben bile bilmiyordum ama o hastaneden birkaç hafta önce çıkmasına rağmen nasıl biliyordu?

Elimi tutarak parmaklarını parmaklarıma kenetledi ve gülümsedi.

"Alışveriş yapacağız."

Siktir! Cidden o şeylerden mi alacaktık!?

Jimin'in beni elimden çekiştirmesiyle yürümeye başladım ve içeri girdik. İçerisi karanlık olsa da değişik bir havası vardı.

"Buyrun, yardımcı olayım."

Yanımıza orta yaşlarda bir kadın geldiğinde Jimin bana daha fazla yaklaşarak konuşmuştu.

"Biz bazı oyuncaklar almak istiyoruz."

Kadın güldü ve o önden yürümeye başladığında biz de arkasından yürümeye başlamıştık. Üst kata çıkmıştık ve bize seks oyuncaklarının olduğu tarafı göstererek yanımızdan ayrıldı.

"Cidden bunları alacak mıyız?"

Dudaklarıma bir öpücük bıraktıktan sonra elleri saçlarımdayken konuştu.

"Evet."

Kaşlarımı havaya kaldırarak gülümsedim. Madem o istiyordu, o zaman ben de istiyordum.

"Tamam. O zaman bir de kırbaç alalım, ne dersin?"

Gözleri anında büyümüştü.

"Yuh olmaz!"

"Neden?..." Belindeki ellerimi kalçasına indirdim. "... o güzel poponu kırbaçlamayı çok isterim."

"Ondan önce başka şeyler almalıyız, onu sonra düşünürüz."

Gülümseyerek başımı salladım ve Jimin'in neler alacağını izlemeye başladım.

Birkaç kelepçe almıştı ve kedi kuyruğu da aldığında gülümsemiştim.
Alışverişe devam ederken penis yüzüğü de almasıyla yutkundum.

Birkaç şey daha aldıktan sonra bana döndü.

"Senin istediğin bir şey var mı?"

"Kırbaç."

Dudağını büzse de daha sonra kırbacı da aldı.

"Bu kırbaçla ben seni kırbaçlayacağım görürsün"

Güldüm.

"Ah bence kırbaçlanmak da çok zevkli olacaktır."

Aldıklarımızın parasını ödeyerek dışarı çıktığımızda aklımda tek bir soru vardı; Bunları kimseye göstermeden nasıl eve sokacaktık ve nerede saklayacaktık?

Bakışlarımı yanımda yürüyen Jimine çevirdim.

"Jimin?"

"Efendim?"

"Bence biz bu gece bir yalan bulup otelde kalalım ve bunları da bu gece kullanalım."

"Neden?"

"Bu şeyleri eve mi götüreceğiz?"

Bir an duraksamıştı ve daha sonra da başını salladı.

"Haklısın."

"En iyisi oteli tenha bir yerde bulayım."

"..."









Sonraki bölümü cidden uzun ve güzel bir şekilde yazmak istiyorum o yüzden yb biraz gecikecek. Umarım sizi beklettiğime değer >.<

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin