Sex |M|

10.2K 548 222
                                    

Not: Çift bölüm geldiği için önceki bölümü okumayı unutmayın :)






Kim Taehyung

"Ve şu an sevgilin senden bir şey istiyor."

"Uh... cidden mi? Ne istiyorsun?"

Jimin heyecanla sorduğunda Jimin'in ne istediğimi anlamamasına gülmüştüm. Cidden o resimeleri bu adam mı çiziyordu!?

"Sence ne istiyorum?"

"İpucu ver!"

Gülmemek için dudağımı ısırıyordum. Ah cidden... Bu tatlılığı beni öldürecekti.

"İpucu... Otel."

Kaşlarını çatarak düşünmeye başladığında ikinci ipucunu da verdim.

"İkinci ipucu... Biz marketten ne aldık?"

"Yumurta, havuç, yosun, et...-"

"Hayır, hayır onlar değil. Benim sana zorla aldırdığım bir şey."

"Prezer...vatif."

Başımı sallarken Jimin'e yaklaşarak aramızdaki mesafeyi kapatmıştım.

"O prezervatifi kullanmak istiyorum."

Geri çekilirken kaşlarını çatmış ve konuşmuştu.

"Sen benden daha azgın çıktın."

"Sen azdırdın."

"Annem ne zaman gelecekti?"

"Akşam anca gelir."

"Emin misin?"

"Evet."

"Kaç tur yapacağız?"

"Kaç istersin?"

"Hızımıza bağlı."

Gülerek Jimin'in dudaklarına kapanmış ve bedenini kucağıma alarak ellerimle kalçalarını kavramıştım.

"O zaman hızlı olacağım."

Jimin'in de gülmesiyle kendi odama gitmek için merdivenlere yönelmiştim.

Odaya geldiğimizde Jimin'i yatağa bırakmış ve ben de üzerine yerleşerek elimi pantolonunun üzerinden penisinde gezdirmiştim.

"Küçük Jimin ile ilgilenmemi ister misin bebeğim?"

Hızla başını sallaması ile boynuna öpücükler bırakırken ellerimle de pantolonunun düğmesini ve fermuarını açmaya çalışıyordum.

Pantolonunu dizlerine indirerek ardından boxerı ile birlikte çıkarmamla ortaya çıkan penisi yutkunmama sebep olmuştu. Elimle penisini okşarken Jimin'i izliyordum ve daha sonra ise penisini ağzıma alarak Jimin'in inlemesine sebep olmuştum.

"Ta-taehyung... Ahhm!"

Ağzımdaki penis ile türlü şeyler yaparken kulaklarımı Jimin'in inlemeleri dolduruyordu ve toplarını da emdikten sonra ayağa kalkarak kıyafetlerimi çıkarmaya başlamıştım.

Jimin'in tişörtünü de çıkarmamın ardından parmaklarımı ağzına vermiştim ama o almamıştı.

"Ne oldu?"

"Onu istiyorum."

Elini penisime atarak konuştuğunda yutkundum ve başımı sallayarak yataktan kalktım.

Jimin yatağın üzerinde dört ayak üzerinde dururken penisimi ağzına almış ve beni çıldırtırken penisime sakso çekmeye başlamıştı. Jimin'in kalçasına bir şaplak geçirmemle penisim ağzındayken inlemişti ve ben ellerimi vücudunda gezdirirken penisimle ilgilenmeye devam etmişti.

Penisimı ağzından çıkardıktan sonra yataktan kalkarak pantolonumu eline almış ve cebinden prezervatif çıkarmıştı. Prezervatifi yatağa bıraktıktan sonra kendisi de önümde kedi pozisyonu alırken kalçasını bana doğru çevirmişti.

"Seni bekliyorum Taehyung-ah~"

Dudağımı ısırırken gülerken yatağın üzerindeki paketi alarak açmış ve içindeki naylonu penisime geçirdikten sonra Jimin'in deliğini dilimle ıslatmaya başlamıştım. Deliğinin yeteri kadar ıslandığına emin olduktan sonra penisimi deliğine konumlandırarak yavaşça içine itmiştim.

Git geller yapmaya başlamamın ardından Jimin'in inlemeleri odayı doldurmuştu.

İçinden çıkarak yatağa oturduğunda o da üzerime çıkarak penisimi tekrar içine almıştı. Elleri omzumdayken kalçasını hareket ettiriyordu ve başını çenesinden tutarak kendime yaklaştırdıktan sonra dudaklarımızı birleştirdim. İnlemelerimiz birbirine karışırken elimi Jimin'in penisine atarak penisini çekmeye başladım. Ah galiba bu pozisyonu seviyordum...

Daha fazla dayanamayacağımı anladığımda Jimin'i tekrar altına almış prezervatifi çıkararak penisimi birkaç kez daha çektikten sonra menilerimi Jimin'in beyaz vücuduna bırakmıştım. Jimin ise penisini çekmeye devam ediyordu ve o da kendi karnına boşalmıştı.

Prezervatif kutusundan bir prezervatif daha çıkarmış ve paketini yırtarak prezervatifi penisime geçirmiştim. Jimin'in bacaklarını ayırarak penisimi tekrar içine iterek konuştum.

"İkinci tura hoşgeldin de bebeğim."








Öh amk çok seviştiler, yeter ekşın ypcm

Home² // Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin