23.-"Milimetri"

131 21 9
                                    

Sreća prati hrabre, ali oni često jure u smrt.


¤

Laganim pritiskom na enter na tastaturi puštam glasovni snimak sa fleša. Prvih par sekundi je tiho a onda čujem dva dobro poznata glasa.

-"Dobro zašto me zoveš ovako kasno?!"-Stefan kaže mrzovoljnim i pospanim glasom.


-"U pitanju je Alis..."-Nejtanov glas je zbrzan i pomalo odsutan.


U moj um uleće hiljadu i jedna misao. Nešto u vezi njegovog glasa...


-"Šta se desilo?!!"-odjednom Stefanov glas je življi i glasniji i u pozadini se čuje neko pomeranje.


-"Popila je previše..."-Nejtan tiho prokomentariše dok spušta nešto na pod. Čujem svoj gals u pozadini. Zvučim kao da mu govorim nešto, ŠTA MU TO GOVORIM?!


-"Zašto je pila, nešto se desilo?"


-"Stefane, nisam mogao, prosto sam... Uprskao sam."-zatvaram oči i razmatram da prestanem sa slušanjem. Možda je ipak bolje da živim u neznanju.


-"Ako si nešto uradio, ubiću te i..."


-"Pokušala je da me poljubi."-Nejtanu izleti i kao da mogu da čujem i vidim lično Stefanovo čuđenje i tu njegovu 'posebnu' rekaciju.


-"Šta se onda desilo?"-glas mu se smiruje. On ipak zna kako se osećam prema Nejtanu, verovatno je to i očekivao? Ali, zašto mu to Nejtan govori? Oni se ne druže, čak nisu toliko ni bliski.


-"Nisam mogao to da dopustim. Nisam želeo da je poljubim, ne tako..."-čujem mlaz vode u pozadini.


-"Nejtan, verovatno se neće sećati toga... Probudio si me da bi mi rekao da je Alis pokušala da te poljubi?"-zbunjeno pita.-"Jer obukao sam se, prepao si me..."


-"Kod mene je, a pretpostavljam da bi želela mamurna da se probudi u svom krevetu... Šta ako se seti? Šta ako prestane da se druži samnom? Šta ako je izgubim Stefane?!"-glasno se prodere i onda nešto strašno lupi.


-"To se neće desiti. Ja ću je odvesti kući, i pričaću sa njom. Ujutru ću ispitati teren, da li se seća, kako se oseća i tako dalje... Ali nemoj da se brineš, sve će biti uredu."


Da li je moguće da me je Stefan slagao? Da li je moguće da sve ovo vreme igra duplu igru?! Šta ako je rekao Nejtanu kako se osećam, koliko mi je stalo... Šta ako je...


-"Šta ako ovo pokvari naš odnos?"-Nejtan promrmlja tiho.


-"Vas dvoje imate najčudniji odnos ikada, a to je veoma teško pokvariti. Prekini da histerišeš i daj joj što više vode..."-Stefan prekida vezu i razgovor se završava.



Moj pogled ostaje prikovan za ekran računara.

Beznadežni stranacOù les histoires vivent. Découvrez maintenant