פרולוג

1.2K 89 41
                                    


השיגעון שלי הפך לכוח שמשאיר אותי חייה. עוד יום חולף והלילה יורד ודבר לא משתנה, רגשותיי נשארים כמתים ואת השירותים צריך לנקות במהירות מאחר וריח הקיא ממלא אותה. הכדורים מביטים בי בהתגרות ואני לא מנסה להילחם בדחף לקום מהמיטה אשר את המצעים שלה לא החלפתי כבר חודשים, ולהחזיק בבקבוק הכדורים באהבה רבה, קרוב ללב.

אני צריכה למות כבר.

עוול לעולם ותו לא, לקיומי אין משמעות חוץ מלגרום לי לסבול, וליבי הקטן והשברירי כמובן שלא שורד זאת.
אני צריכה למות.

בעודי מחזיקה בכדור הבקבוקים אני מפסיקה לכתוב עוד פרק ביומני ואומרת להתראות, בוהה במילה הזאת שהיא מילת פרידה, פרידה ללא חרטה, ללא יכולת לחזור אחורה. אני אומרת להתראות בפעם השביעית ומקווה שהפעם זאת תהיה הפעם האמתית.

---

אני יושבת על הרצפה בדירה הקטנה מדי שלי (טוב, לא ממש שלי, היא שכורה) שאותה מממנת אחותי בלית-ברירה, בתנאי שלא אצור איתה קשר לעולם. אף אחד לא ידע מה מתחולל לאחותי בראש שהיא מגיעה לרמה כזאת של דחייה, דוחה אותי והודפת אותי כל פעם מחדש. אהבתי אותה, למרות שאהבתי אותה, לא יכולתי לעשות דבר כדי שהיא תקבל אותי בחזרה. לא יכולתי לשוב הבית.

עם הכדורים אני משחקת, ומעבירה מיד ליד והקיום שלהם מעניין אותי יותר מקיומי שלי עצמי. אני מביטה בהם דקות ארוכות, כי הם היו הגאולה שלי, הגאולה האחרונה שנותרה לי, היחידה שאני עדיין תלויה בה. ואז אני מכניסה כדור ועוד כדור אל תוך פי, ושוב, כשאני מנסה להתאבד — אני לא בוכה. אין בי שום רגש של חרטה, או רגש של רצון לחיות. רצון הייתה מילה מצחיקה בעיניי. תמיד אמרו שרצון זה דבר חשוב, כי הוא עוזר לגלגל החיים לנוע, אבל במקרה שלי, כבר לא היה לו לאן.

הטלפון מצלצל ומעיר אותי מהחלום המתוק, וגורם לי להיות מדוכאת ומדוכדכת אף יותר. אני אוספת את הטלפון, יודעת שאני חייבת לענות, כי אם לא, הוא יכעס. הוא יכעס מאוד.

אני בוהה בצג, אני צופה בשמו מופיע לי על המסך בטלפון. שוקלת אם להעיף את הטלפון על הקיר ועל הדרך גם לשבור אותו, או בלית ברירה לענות.

"איידן, אני עסוקה, אל תפריע לי עכשיו," אני עונה בקצרה ומנתקת.

איידן הוא הפסיכולוג שלי, האחד שבאופן מוזר לא וויתר על החיים שלי, בעוד שאני כבר הרמתי ידיים. האחד שתפקידו היה לייעץ לי עצות שהגעילו את נשמתי.
אני קוראת לו דוקטור איידן. והוא תמיד מנסה לרפא אותי.

***

סיפור חדש! אני מתרגשת!!

אשמח לשמוע מה חשבתם על הפרולוג ואל תשכחו להצביעX

פלוריאן, אני אוהב אותךWhere stories live. Discover now