မေရာက္တာ ၾကာၿပီျဖစ္ေသာ ဝဏၰေျမသည္ အရင္တုန္းကႏွင့္ ကြာျခားမႈ မရွိ၊ ေျပာင္းလဲမႈမရွိ၊ အရင္ကအတိုင္း ႏွင္းဆီပန္းနံ႔ေတြသာ သင္းေနျမဲျဖစ္သည္။
လမ္းေတြလဲ ရွင္းလင္းေနဆဲျဖစ္သည္။ အလြမ္းေတြလဲ လတ္ဆတ္ေနဆဲပင္။.....ႏွင္းဆီျဖဴရံုအား ခက္ေသဆံုးမႈ ေၾကာ္ညာေသာေန႔မွ စ၍ ပိတ္ထားခဲ့သည္မွာ ယခုနဲ႔ဆို ၅ႏွစ္နဲ႔၅ေျမာက္ ျခံေစာင့္အလုပ္သမားေတြ၏ ေစာင့္ေရွာက္မႈေၾကာင့္ မပ်က္မယြင္း ရွိေနစျမဲပင္။....
ထိုေနရာ ကို ေရာက္တိုင္း ေတြးမိသည္မွာ
တိုက္ဆိုင္မႈ တစ္ခုသာ မရွိခဲ့ပါက ...
ငါ့ အျမင္ အာရံုေတြသာ မေကာင္းခဲ့ပါက
ငါ့ႏွလံုးသားဟာ မုန္းတတ္ပါက
ငါ့မ်က္၀န္းေတြဟာ ထိုအရာကို မစြဲလန္းခဲ့ပါက...
||ေန၍ ေလ၍သာ လြမ္းေတာ့ေလ||
ျခံထဲ တြင္လာမိသည္နဲ႔ မ်က္ဝန္းတို႔၏ ဦးတည္ရာမွာ တစ္ဖက္တိုက္ဆီသို႔ ျခံထဲတြင္ စာအျမဲက်က္တတ္ေသာ ညီမေလးအား ျပန္ျမင္လာမိသေယာင္။
""ေဖေဖ ""
က်န္းမာသန္စြမ္းလွေသာ ေဖေဖပင္ ဆံႏြယ္တစ္ခ်ိဳ႕ေနရာတြင္ အျဖဴေရာင္တို႔ေနရာယူခဲ့ၿပီ။ မာန္တင္းတတ္ေသာ ေမေမပင္ အုတ္ဂူ ျဖဴေလးထက္ ေမွးစက္ခဲ့ၿပီ။ အဖိုးနဲ႔အဖြားပင္ ရိပ္သာကုတင္ထက္ ေမွးစက္၍ ေနခဲ့ေလၿပီ။ ေဖေဖ တစ္ေယာက္ထဲ ေနရတာ အထီးက်န္ဆန္လိုက္မယ့္ ျဖစ္ျခင္းပါေလ။
""သား ျပန္လာတာ ေစာလိုက္တာ ေဖေဖ လာႀကိဳေတာ့မလိုပဲ ""
""ရတယ္ ေဖေဖ ဒီတိုင္း သားလဲ အခ်ိန္ရတာနဲ႔ ေစာျပန္လာတာ""
""ခဏနားလိုက္အံုးေလ""
""ခက္ရဲ႕ ေမေမအေၾကာင္း ေျပာျပပါလားေဖေဖ""
""လာ အရင္ အိမ္ထဲ ဝင္ပါအံုးကြာ""
ဧည့္ခန္းထဲက ထိုင္ခံုတြင္ ေဖေဖနဲ႔အတူ ထိုင္မိသည္ႏွင့္ ေဖေဖ စကားဆက္ေလသည္။
""ခက္ရဲ႕ေမေမက ေဖေဖ့ရဲ႕အတြင္းေရးမွဴးပါ မင္းေမေမရဲ႕ငယ္သူငယ္ခ်င္း မင္းအေမက အရမ္းကို အတၱႀကီးတယ္ သဝန္တိုလြန္းတယ္ အျမဲေဖေဖနဲ႔စြပ္စြဲတယ္ ဒါမယ့္ သူကေဖေဖ့သူငယ္ခ်င္း သိကၡာမ်ိဳးႏြယ္ဝင္က သားနဲ႔ခ်စ္ကၽြမ္းဝင္ေနၾကတယ္ တစ္ေန႔သူတို႔ကိုယ္ဝန္ရလာေတာ့ ေဖေဖတို႔သူငယ္ခ်င္း၂ေယာက္သိပ္ဝမ္းသာတယ္ ဒါမယ့္ ဘာမွ ေသခ်ာမသိတဲ့သားေမေမက တရုတ္ကျပန္လာေတာ့ ကိုယ္ဝန္သည္ခက္ေမေမကိုေတြ႕ခဲ့တယ္ အဲ့အခ်ိန္ ခက့္ကိုေမြးဖို႔ဗိုက္နာေနတဲ့အခ်ိန္ပဲ မင္းအေမ အထင္လြဲၿပီး ခက္ကို ခိုးယူၿပီး မိဘမဲ့ေဂဟာကို ပို႔ခဲ့တယ္ ေနာက္ ခက္ေမေမကေတာ့ခက္ေသၿပီထင္ၿပီး ႏိုင္ငံျခားထြက္သြားတယ္ မၾကာခင္မွာ ေနမခေလးကို ေမြးတယ္ ဒါမယ့္ သိတဲ့အတိုင္း ေစာ္ဘြားမ်ိဳးႏြယ္ေတြက သားေယာက်္ားေလးဆို အရမ္းလိုခ်င္ၾကတာ အဲ့ေတာ့ တရားစြဲၿပီး ျပန္ယူထားၾကတယ္ ကံေကာင္းရွာပါတယ္ ေနမခေလး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ခ်မ္းခ်မ္းသာသာေလး ေမြးလာတယ္ ခက္ကိုလဲ သားကို ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ခိုင္းထားၿပီး မင္းအေမက သူ႔အျပစ္ေကၽြးကို ဆပ္ေနရွာတာ ဒါမယ့္ သားလုပ္ရပ္က သူ႔ကိုယ္သူ ပိုအျပစ္တင္ေစၿပီး အဲ့စိတ္နဲ႔ပဲ သားေမေမဆံုးသြားတာ တစ္ေန႔ခက္လဲ ေဖေဖ့ဆီေရာက္လာၿပီး ဒီအေၾကာင္းေတြေမးသြားတယ္ ""