《14. Bölüm》

797 45 10
                                    

*2 Yıl Sonra*

"Kai olmuş muyum?" Baekhyun üstündeki formayı tekrar kontrol etti. Mezun oluyordu. Artık istedikleri gibi yaşayabileceklerdi. "Evet çok yakışmış bebeğim." Kai ellerini Baekhyun'un beline koyarken söyledi. "Hey saçma sapan konuşma. Zaten dört yıldır aynı formayı giyiyorum." Baekhyun kahkaha atıp sevgilisinin yanaklarını sıktı.

"Tüm eşyalarını topladın değil mi?" Kai sordu. Tüm eşyaları bugün arabaya yerleştirip Kai'nin Jeju'daki evine taşınacaklardı. "Evet topladım Kai. Tören bittikten sonra birlikte arabaya taşırız." Baekhyun son kez aynada kendine baktı. Hazır hissediyordu. Artık gidebilirlerdi.

"Orada uzunların arkasında dur. Küçükler sizi izleyecekler olur da aşık olurlarsa cinayet işlemek istemiyorum." Kai gülerek söylediğinde Baekhyun uzanıp sevgilisinin dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. 

***

Tören bittiğinde elinde çiçeklerle bekleyen sevgilisine ilerledi. Herkes onlara bakıyordu. Artık buna alışmışlardı. Herkes tarafından biliniyorlardı. Kai elindeki çiçeği sevgilisine verip dudaklarını birleştirdi. "Artık rahatız değil mi?" sırıtarak söylediğinde Baekhyun, Kai'yi itledi. "Deme şu tarz şeyler." Utanmıştı fazlasıyla. Kyungsoo ve Min Hwan, Baekhyun'un yanına geldiklerinde Baekhyun üzüldüğünü hissetti. Artık onlarla fazla görüşemeyeceklerdi. 

"Kai eğer olur da Baekhyun'u üzdüğünü duyarsam öldürürüm seni." Kyungsoo korkutucu olmasını umarak söyledi. Kai, Kyungsoo'ya göz kırparak "Artık eve gitmek istiyorum Baekhyun ile işlerimiz var." Sırıttı. Baekhyun anında kızarıp domatese benzerken üçü de kahkaha atıyordu. "Arada geliriz evinize tatile. Olur da almazsanız ikinizi de keserim." Kyungsoo bu seferki tehdidini ikisine savurdu. 

"Bay Oh'a veda et. Emin ol seni unutmayacaktır Baekhyun." Yanlarından kahkaha atarak geçen Hong Ki diğerlerinin de gülmesini sağladı. Tüm okul onları duyuyordu. "Aslında evet veda etmeliyim. Sonuçta ilk aşkım." Baekhyun göz ucuyla Kai'ye bakıp tepkisini izledi. Kaşları anında çatılmıştı. "Baekhyun intikamımı alırım bak." sinirle söylendi Kai. "Tamam tamam. Normal öğrencisi olarak konuşacağım." Baekhyun sevgilisinin elinden tutup öğretmenlerin bir arada sohbet ettiği tarafa yürüdü. Tüm herkes nefessiz onları izliyordu. 

Olanların etkisi hala geçmemişti. Herkes Bay Oh'un Baekhyun ve Kai'den nefret ettiğini biliyordu. "Sehun" Baekhyun seslendi. Öğretmenlerin hepsi aynı anda susup ikisine döndü. "Veda etmek istiyorum. Sonuçta mezun oluyoruz. Bir daha karşılaşacağımızı sanmıyorum." Sırıttı Baekhyun. Elini Sehun'a uzattı sıkması için. "Dalga mı geçiyorsun benimle Baekhyun?" Sehun'un kaşları çatıldı. Gördükçe Baekhyun'u öldürmek istiyordu. 

*FlashBack*

Sehun'un Baekhyun'u tecavüz etmeye kalkmasının iki gün sonrasında Baekhyun kendini toparladıktan sonra Kai ile birlikte okul müdürünün yanına gittiler. Kai şikayet edeceği konusunda kesin karar vermişti. Müdürün lüks eşyalarla döşenmiş odasına girdiklerinde Baekhyun yutkundu. İlk defa buraya geliyordu. "Sizinle konuşmamız gereken bir konu var Bay Kim." Kai masanın önündeki koltuğa oturup sevgilisini de karşısındaki koltuğa oturttu. 

Baekhyun şaşkınlıkla odayı izlemeye devam ediyordu. Gözleri en son masanın üstündeki isimde takılı kaldı. Altın gibi duran bir şeyin üstünde 'KİM JOONMYEON' yazıyordu. "Baekhyun sen anlat istersen. Senin başına geldi olay." Kai gülümsedi. Sevgilisinin korktuğunu biliyordu. "İ-iki gün önce B-Bay Oh beni spor salonuna çağırdı gece. G-Gittiğimde bana t-tecavüz etmeye kalktı. " Baekhyun hala kendine gelemediği için kekeleyerek konuşuyordu. 

Kai onu düzelteceğinden emindi. Her zaman yanında durup ona yardım edecekti. "Ne diyorsun sen evladım?" Müdür kaşlarının çatılmasına engel olamayak sordu. "Sizden kamera kayıtlarınıza bakmanızı istiyoruz. Bay Oh, Baekhyun'u sürüklerken Baekhyun beni arayıp konuşmalarını dinletti. Böylece onu kurtarabildim." Bu sefer Kai kendisi konuştu. Baekhyun'u çok da fazla yormak istemiyordu. "Bir saniye hemen bakıyorum. Eğer dediğiniz doğruysa bu önemli bir konu. Ona göre işlemleri başlatacağım Sehun ile ilgili." JoonMyeon hızlıca bilgisayardan dünün kayıtlarını buldu. İçlerinden spor salonunu çeken kamerayı bulmak için biraz zaman kaybetse de sonunda bulmuştu. 

PromiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin