Teke-Teke

1.8K 110 12
                                    

Táto legenda je o žene ktorú podviedol manžel.

Tentokrát buďme vážni. Nebudem sa vám snažiť všetku túto hrôzu uľahčiť. Tento príbeh je smutný a desivý. Stáva sa každý deň v každom štáte.

Teke-Teke sa nazýva žena, ktorá spadla pod vlak a bola nárazom rozpolená na polovice. Jej hnev a smútok a príšerný pohľad na telo rozdrvené vlakom, dalo meno príbehu o Teke-Teke.
No a dnes táto žena križuje Japonsko. Aj keď by sme ju najviac čakali na vlakových staniciach, nie je to tak. Pohybuje sa prakticky kde chce.

Tak tiež sa hovorí ako jeden chlapec sa pozeral na chlapčenskú školu. Zrazu uvidel nádherné dievča v okne opierajúce sa o lokte. Chvíľu sa ani seba usmievali. Chlapec si myslel v hlave čo robí v tej chlapčenskej škole. Ale nemyslel moc dlho Teke naňho z okna vyletela. Potom chlapec uvidel že dievča nemá spodnú časť tela. A ani sa nenazdal a dievča ho rozpolila na polovicu svojou kosou.

Teke-Teke sa vynorí pred vami v noci na chodníku, keď spokojne kráčate z kina domov alebo od kamaráta. Je prerezaná na polovicu v páse a nemá nohy. Plazí sa pred vami a pri tom si pomáha rukami ktoré vyzerajú ako obrovské pazúre. Zvuk, ktorý pazúre vydávajú pripomína zvuk teke-teke-teke... a keď vám tento zvuk začne zanikať do jedného tekeeeekkkk... viete, že žena zrýchlila, aby vás dostala. Najčastejšie vás skrátka prereže na polovicu.

Hovorí sa, že žena hľadá svoju spodnú časť. Iní tvrdia, že šialená z hnevu sa chce pomstiť ľuďom za to, že jej nepomohli a nechali ju zomrieť.

Bohužiaľ málo možno žiadnemu človeku sa to nepodarilo. Aby mohol prežiť.

=======≠========================

Tento príbeh sa vykladá deťom, aby neostali dlho do noci von. Myslím, že je to skvelý spôsob ako vychovávať deti.
 

Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now