Horská striga

1.2K 79 2
                                    

Kedysi dávno bola táto čarodejnica úplne normálna, stará žena, ktorá žila v malej dedinke v Japonsku. Jedna varianta legendy hovorí o tom, že v oblasti sa jedného dňa rozpútal príšerný mor a jedlo bolo príliš vzácne. Jej deti nechceli starú ženu už viac kŕmiť a tak ju odviezli na okraj dediny, do lesov, kde ju zanechali napospas.

Ale stará pani menom Yama Uba neumrela! Dokázala sa dostať do hôr, kde našla prístrešok v jaskyni. Život, ktorý strávila celé roky osamote ju priviedol k šialenstvu a ku kanibalizmu. Postavila si malú chalúpku hlboko v horách, a aby mohla prežiť, vyčkáva na cestovateľov, ktorí sa stratili v horách. Objavovala sa pred nimi ako krásna, mladá žena ktorá im ponúkla úkryt na noc vo svojej chalupe. Potom počas temnej noci, keď všetci zaspali, pocestných zabila a zjedla.
V iných príbehoch sa hovorí, že stará čarodejnica ponúkne cestujúcim, že ich privedie na správnu cestu. Namiesto toho, ich zavedie k útesu odkiaľ ich zhodí dole. Hneď na to starena zbehne dole a nakŕmi sa ich pozostatkami.

Horská čarodejnica je škaredá, hnusná, strapatá ženská s prenikavými očami, potrhaným oblečením a večným úškrnom, ktorý sa tiahne cez celé ústa. Toto bude o pár levelov nepríjemnejšia starena, než tá z Perníkovej chalúpky.

Dúfam že sa vám to stále páči 😂😅😄.
Vaša.

†LaAnonymka†

Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now