Známa tiež ako Samurajská hlava v Otemachi
Budeme hovoriť o lietajúcej hlave. Dobre vidíte, lietajúcej hlave.
Hlava, ktorá je pochovaná vo štvrti Otemachi v Tokiu patrí samurajovi menom Taira no Masakado. Tento rebelantský bojovník viedol odboj proti japonskej vláde. Na vrchole svojich síl sa Masakado prehlásil za cisára. Táto správa pobúrila japonského cisára, ktorý žil v Kyote, vtedajšom hlavnom meste. Vypísal odmenu za hlavu rebelanta Masakado.
O dva mesiace neskôr bol Masakado zabitý v bitke. Jeho odťatá hlava bola prevezená do Kyota a vystavená verejnosti ako varovanie pre tých, ktorí mali v hlave myšlienky na vzburu.
Ale čo sa stalo? Tomu neuveríte, Masakadova hlava sa odmietala rozložiť, uhniť, jednoducho všetko, čo by mala mŕtva hlava urobiť. O tri mesiace neskôr hlava vyzerala stále rovnako, a dokonca sa na jej tvári roztiahla príšerná grimasa. Jednej noci sa začala hlava znášať. Vyletela do vzduchu a odletela do rodného mesta.Hneď ako hlava priletela späť do rodného mesta Shibasaki (dnešné Otemachi), dedinčania hlavu vzali, očistili a pochovali do svätyne Kanda Myojin. To, či boli dedinčania prekvapení alebo vystrašení z hlavy, ktorá sa na nich škerila a lietala si okolo, je skutočne a absolútne neznáme.
V roku 950, desať rokov po uložení hlavy, hrobka v ktorej bola hlava pochovaná začala žiariť a prudko sa otriasať. Duch samuraja sa začal objavovať v dedine. Ľudia sa začali modliť, aby mohol duch opäť pokojne odísť na onen svet.
Na začiatku trinásteho storočia bola svätyňa prestavaná na budhistický chrám Tendai. Duch sa nahneval a privolal na celý areál budhistického chrámu pliagu.
==================≠=============
Dúfam že vás to ešte zaujíma a pošte mi do komentárov či mám ešte pokračovať. Budem kľudne písať aj pre pár ľudí vaša:
†LaAnonymka†
YOU ARE READING
Legendy (a Mýty) Japonská
Historical FictionMožno poznáte legendy svojho okolia ale možno nepoznáte legendy Japonska. Táto kniha je o viacerých legiend Japonska. Niektoré z nich sú strašidelné ale iné sú buď zvláštne, divné alebo nezmyselné. Dúfam že sa vám to bude páčiť.