Fialové Zrkadlo

447 22 4
                                    

Ak máte viac ako dvadsať rokov, dobré správy! Tento príbeh vás vôbec neovplyvní. Ale pre všetkých tínedžerov vonku, starostlivo premýšľajte o čítaní.

Mladá dievčina dostala od matki zrkadlo. Dievča milovalo to zrkadlo a trávilo väčšinu svojho času pozeraním na seba. Dievča bolo zúfalé, aby bolo krásna, a vyvinula poruchu príjmu potravy, ktorá sa snaží udržať svoju krásu. Zakaždým, keď sa pozrela do zrkadla, vyzerala nádherne.

Po niekoľkých rokoch chcela dievča vymaľovať, tak maľovala zrkadlo fialové. Potom, čo bola vymaľované , pozrela sa do neho a bola šokovaná jej vzhľadom. Bola nebezpečne tenká a jej vlasy boli kruté a strnulé. Porucha príjmu potravy si vybrala daň na jej vzhľad a teraz dievča videlo, že si neudržiava svoju krásu; to sabotovala. Zúfalá dievčina hodila zrkadlo na zem a rozbila ho.

Robila záverečné úpravy pre jej príchodnú stranu na jej 20. narodeniny, keď zrazu autonehoda. Zomrela na scéne, šepkala: „Fialové zrkadlo… fialové zrkadlo…“ Jej rodičia hľadali zrkadlo, ale nikdy ho nenašli.

Hovorí sa, že ak na svoje 20. narodeniny nezabudnete na frázu „fialové zrkadlo“, aj vy zomriete na tragickú smrť. Takže len pamätajte: zabudnite na slová „fialové zrkadlo“.

Legendy (a Mýty) JaponskáWhere stories live. Discover now